Dag?!

Stel je hier voor aan de rest van het forum.
spitsen
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 29 apr 2012 11:22

Dag?!

Ongelezen bericht door spitsen »

Omdat er totaal geen vaarwel topic is plaats ik het maar gewoon hier neer,

Dag producer(tjes) en oh oh oh Wat hebben jullie mij geholpen!...NOT

Altijd als ik een vraag stelde was het antwoord maar wrm doe je dat zo?

I Dont Give A Fuck hoe ik het doe ik vraag normaal antwoord.....

En oh oh oh die Dj donkey kong... haha was best nog grappig me jou..das wel dan weer zo.

en natuurlijk Gloomer die tenmiste ze best doet om op alles ze mening te geven.


Voor de anderen.....Welke andere? guys die maybe 1 keer random online komen en vervolgens 2 jaar wegzijn....

miss dat je de naam spitnoise later wel hoort..of helemaal niet..
legt totaal aan de labels van dit moment die weinig tracks aan nemen

Om mark niet te vergeten. nog bedankt voor dat logo en succes met het contest ;)

-Spit-Noise-
Ajna
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4667
Lid geworden op: do 24 mei 2007 23:15

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door Ajna »

Heeft dit deels ook te maken met het kritische en eerlijke comment wat jij hebt gekregen op je Gloomer vs Jay30k remix inzending? (Battles en Collabs topic)
De muziekwereld kan soms best hard zijn, dit geldt voor iedereen en het zal altijd zo blijven, hier moet je wel goed mee om weten te gaan..
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door MvR »

spitsen schreef:Omdat er totaal geen vaarwel topic is plaats ik het maar gewoon hier neer,

Dag producer(tjes) en oh oh oh Wat hebben jullie mij geholpen!...NOT

Altijd als ik een vraag stelde was het antwoord maar wrm doe je dat zo?

I Dont Give A Fuck hoe ik het doe ik vraag normaal antwoord.....

En oh oh oh die Dj donkey kong... haha was best nog grappig me jou..das wel dan weer zo.

en natuurlijk Gloomer die tenmiste ze best doet om op alles ze mening te geven.


Voor de anderen.....Welke andere? guys die maybe 1 keer random online komen en vervolgens 2 jaar wegzijn....

miss dat je de naam spitnoise later wel hoort..of helemaal niet..
legt totaal aan de labels van dit moment die weinig tracks aan nemen

Om mark niet te vergeten. nog bedankt voor dat logo en succes met het contest ;)

-Spit-Noise-


Spijtig om te lezen en ik ben blij dat ik kon helpen met je logo. Maar je laat je nu wel van je slechte kant zien, of eigenlijk helemaal niet meer denk ik haha. Goed, het is je eigen keus, dus succes daarmee.
Gebruikersavatar
e-Gloomy-nations
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 20999
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 19:33
Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door e-Gloomy-nations »

Youtube :
http://www.youtube.com/user/Gloomer2000

Soundcloud :
https://soundcloud.com/gloomer2000

Discography, free downloads :
https://gloomer2000.bandcamp.com/music

Gloomy's Blog :
https://messagefromone.blog
Gebruikersavatar
Jay30k
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 23 feb 2006 9:46
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door Jay30k »

Waarschijnlijk post je dit omdat ik je een eerlijk en enigszins opbouwend commentaar gaf?

Kijk, of je sample kits gebruikt (je gaf het min of meer toe), moet je zelf weten. Hell, dat deed ik begin jaren 90 ook toen ik met Fasttracker en Magix Music Maker begon. Ik moest het toch op een bepaalde manier leren, niet?
Hoe jij produceert boeit mij ook niet namelijk, als je het maar met passie doet en zo heb ik die vocals met passie opgenomen. Ik weet ook dat er geen enkele stoel voor mij zal draaien bij Holland's Not Talent, maar ik stel mijn vocals (mijzelf als het ware) wel beschikbaar. Dan kan je verwachten dat ik een redelijk antwoord geef over hoe jij omgaat met m'n vocals. Logisch toch?

Als je m’n reactie nog eens goed lees, zie je ook dat het mij niet boeit of je kits gebruikt of niet, maar vooralsnog: de vocals waren totaal out of sync. Hier op het forum kan je mij of anderen denk ik wel vragen hoe je zoiets oplost, anders kan je het altijd wel ergens teruglezen. Nogmaals, zie het als een leerproces. Ik maak al 22 jaar muziek en nog steeds leer ik elke keer iets nieuws.

Waar ik je nu op aanspreek is je reactie: Je gaf aan dat het een geintje was, oke fair enough, al zie ik niet in waarom je op die manier een geintje zou willen maken aangezien ik je niet ken. Maar als je bij dat statement gebleven was, fijn, ook niet erg. Als iemand een polka versie maakt zou ik er namelijk wel om lachen. Maar hier zien we dan out of the blue de “Fuck dit” en “producertjes” voorbij komen. Als je het mij vraagt is het een reactie van “Shit I’m exposed, fuck you en laterz”, terwijl dat niet nodig is.

Je ondertekening zegt “FEEDBACK ALTIJD WELKOM”, ga er dan ook volwassen mee om en blijf nou maar op ons forum. Laat het voor jou een plaats blijven waar je lekker af en toe een track op post en eerlijk reacties op ontvangt, maar leer wel om te gaan met kritiek. Mvg, Erik
Hidde
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2259
Lid geworden op: zo 22 aug 2010 20:54
Locatie: Assendelft

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door Hidde »

Wauw dude, wat laat jij je hier zwak zien zeg.

spitsen schreef:Dag producer(tjes) en oh oh oh Wat hebben jullie mij geholpen!...NOT

Altijd als ik een vraag stelde was het antwoord maar wrm doe je dat zo?


-Spit-Noise-

viewtopic.php?f=11&t=12558 viewtopic.php?f=11&t=12449 > mooie reacties
viewtopic.php?f=10&t=12549 viewtopic.php?f=10&t=12412&hilit=spitsen > je krijgt nuttige tips
viewtopic.php?f=9&t=12378&p=198547&hilit=+vraag#p198547 > je vraag wordt beantwoord
viewtopic.php?f=32&t=12355&hilit=spitsen > je krijgt een antwoord, waarop jij niet reageert en men dus denkt dat je tevreden bent.

Dit zijn even een aantal van jouw topics, en dit zijn alle topics van je die ik heb opengeklikt, en in geen daarvan zie ik een aanleiding om met zo'n rant te komen en ons te degraderen tot "producertjes," etc. Ik weet niet wat er in godsnaam gebeurd is dat je ineens zo doorslaat? Het slaat in ieder geval nergens op. Of je begrijpt de essentie van een forum gewoon niet.

Maargoed, doei!
www.soundcloud.com/iamfission
Gebruikersavatar
dj donkey kong
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3053
Lid geworden op: za 10 dec 2011 20:35
Locatie: zwolle

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door dj donkey kong »

doei ik zal vanacht heel slecht slapen.
nog bedankt voor het uitschelden.
DOOR jou crasht gwn mijn flashplayer die tering herrie van jou gehandicapte muziek ga vast oefenen voor je josti's kan je eens trainfel spelen!.

nog bedankt voor het werwijderen van een track waarvan je van mijn kant veel kritiek kreeg.
nu bedankt voor alles.

doei we zullen je heel erg missen. :cry:

groetjes dj donkey kong :cry:
Echte sprookjes bestaan niet. Want het leven is al een groot sprookje.
basjeuh
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 5035
Lid geworden op: wo 03 okt 2007 14:02
Locatie: brabant! Mijn producerende Stijlen: alles tussen hardstyle & Hardcore in!
Contacteer:

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door basjeuh »

Gebruikersavatar
dj donkey kong
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3053
Lid geworden op: za 10 dec 2011 20:35
Locatie: zwolle

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door dj donkey kong »

Echte sprookjes bestaan niet. Want het leven is al een groot sprookje.
Gebruikersavatar
Jay30k
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 23 feb 2006 9:46
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door Jay30k »

Ik vind het niet erg dat je dit erop laat staan, maar neem op z'n minst de READ ME in acht. Je kon hem niet openen, ik weet het, daarom heb ik hieronder de gegevens. Ik zou het op prijs stellen als je deze nog even plaatst of anders je track graag zou willen verwijderen. MVG, Erik

Gloomer vs Jay30k – They Are You (Spit-Noise Remix)....


denk je soms dat ik een reclamebord ben? nee


Wie is hij?
spitsen
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 29 apr 2012 11:22

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door spitsen »

Effe voor de goede volgorde,

Dit heeft niks en dan ook niks met dat remix contest te maken.
zwak? well....ik denk dat hier niet zo veel valt te halen aangezien er duizenden youtube filmpjes zijn.



jay30k....Ten eerste vind ik het echt maar dan ook echt zeer triest dat je mute op sc but whatever..de link is prive en niet voor iedereen online dus wrm zou ik hem verwijderen? tis tenslotte mijn sc.. wat heb jij daarmee te maken? ik heb nog keurig jullie naam in de title gezet.


LOLZ voor de filmpjes!
bewijst weer iets iedereen die een filmpje plaatste zijn egt zeer laag....en zoeken aandacht...succus voor die personen heb je hard nodig.


@donkeykong.....srry maar ik eb geen iddee waar je het over hebt?


Mazzels
Gebruikersavatar
Jay30k
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 23 feb 2006 9:46
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door Jay30k »

Ok, waarom maak je me dat niet als eerste duidelijk dan, dat hij prive is en alleen op NFF? Waarom moet je als een pussy reageren met reclamebord en what not?

Je denkt dat je de shit ben, dus ik daag je uit: Blijkbaar geef je enorm veel om 'getting signed by a label' dus doe je best en bewijs jij maar dat je bij een label kan komen. Ik, ik geloof niet in die BS, en er zijn mensen hier die weten dat het gewoon een fucking hobby is. Je doet me namelijk denken aan zo'n sweet 16 kutje of kardashian. Grote mond maar geen ballen in je broek.

Dit is het label wat je van mij krijg: PUSSY

en totdat je bij een serieus label zit, whatever the fuck that means, blijf je dat.

Dag Spit pussy
spitsen
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 29 apr 2012 11:22

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door spitsen »

Jay30k schreef:Ok, waarom maak je me dat niet als eerste duidelijk dan, dat hij prive is en alleen op NFF? Waarom moet je als een pussy reageren met reclamebord en what not?

Je denkt dat je de shit ben, dus ik daag je uit: Blijkbaar geef je enorm veel om 'getting signed by a label' dus doe je best en bewijs jij maar dat je bij een label kan komen. Ik, ik geloof niet in die BS, en er zijn mensen hier die weten dat het gewoon een fucking hobby is. Je doet me namelijk denken aan zo'n sweet 16 kutje of kardashian. Grote mond maar geen ballen in je broek.

Dit is het label wat je van mij krijg: PUSSY

en totdat je bij een serieus label zit, whatever the fuck that means, blijf je dat.

Dag Spit pussy




HAHA owww sad boy over here... dont rage kiddo.
hoezo geef ik daar veel om? het gaat om de muziek en niet om het label.
ik ben ook al geen totaal 16 meer ....

haha grote mond? Triest jij bent degene die me mute dus jij hebt geen balle in je broek haha dit hoeft niet allemaal via het forum te lopen daar zorg jij al voor.. dan kom ik tenmiste bij een label verder dan dat gaat het voor jou niet worden.

Dag ....(het) ding 30...plus?
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door MvR »

Hey, 1 tip. Als je zegt weg te gaan.. Blijf dan ook weg ;)
Hidde
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2259
Lid geworden op: zo 22 aug 2010 20:54
Locatie: Assendelft

Re: Dag?!

Ongelezen bericht door Hidde »

Looool.

Spitnoise, licht nou eens duidelijk toe waarom je ragequit?
www.soundcloud.com/iamfission
Gesloten