Krazno

Stel je hier voor aan de rest van het forum.
Krazno
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 01 mar 2006 15:29
Locatie: Boskoop
Contacteer:

Krazno

Ongelezen bericht door Krazno »

Môge! 8)

Een paar weken terug eens begonnen om met in Virtual DJ en Goldwave van wat nummers hardcore remixes te maken. Om toch maar wat verder te gaan (Virtual DJ is totaal niet uitgebreid). Maar even FL gedownload ( :oops: ). Ik begin de beginselen te snappen (nog niet heel veel dus) en zal dan ook best veel vragen stellen. Ik ben 15 jaar, zit in VWO 3 en loop in de zomer strandwacht bij een meertje.

Greetz,
Joris
Gebruikersavatar
Koen
Admin
Admin
Berichten: 1142
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:52
Locatie: Delft
Contacteer:

Ongelezen bericht door Koen »

Welkom Joris!
SoundCloud voor nieuwe tracks
Gebruikersavatar
Dj_JHS
Newbie
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 23 jan 2006 8:55
Locatie: Deventer, The Netherlands
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dj_JHS »

Welkom
Gebruikersavatar
Buzzer
Master of Melodies
Berichten: 4578
Lid geworden op: do 19 jan 2006 20:36
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Buzzer »

Hey
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

Welkom op NFF! :D
Afbeelding
whizz
Fruity King
Fruity King
Berichten: 714
Lid geworden op: di 17 jan 2006 15:57
Locatie: Leek
Contacteer:

Ongelezen bericht door whizz »

Welkom! Virtual DJ vind ik trouwens redelijk uitgebreid, maar niet om muziek mee te maken, wel om mee te mixen (dmv een dj-console of 2 time-coded cd-spelers/draaitafels)
Verander mijn avatar: http://wwwhizz.nl/avatar.php (nieuw, nu .nl!)
Krazno
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 01 mar 2006 15:29
Locatie: Boskoop
Contacteer:

Ongelezen bericht door Krazno »

whizz schreef:Welkom! Virtual DJ vind ik trouwens redelijk uitgebreid, maar niet om muziek mee te maken, wel om mee te mixen (dmv een dj-console of 2 time-coded cd-spelers/draaitafels)

Tja, maar na een tijdje was ik er dus wel op uitgekeken. Op zich is het leuk maar niet echt om te REmixen. Je kan er niet ff een lekkere beat onder knallen (uit een ander liedje kan wel, maar dat klinkt weer niet zo lekker). De effecten zijn bij VDJ wel weer leuk.
whizz
Fruity King
Fruity King
Berichten: 714
Lid geworden op: di 17 jan 2006 15:57
Locatie: Leek
Contacteer:

Ongelezen bericht door whizz »

Krazno schreef:
whizz schreef:Welkom! Virtual DJ vind ik trouwens redelijk uitgebreid, maar niet om muziek mee te maken, wel om mee te mixen (dmv een dj-console of 2 time-coded cd-spelers/draaitafels)

Tja, maar na een tijdje was ik er dus wel op uitgekeken. Op zich is het leuk maar niet echt om te REmixen. Je kan er niet ff een lekkere beat onder knallen (uit een ander liedje kan wel, maar dat klinkt weer niet zo lekker). De effecten zijn bij VDJ wel weer leuk.


Idd, tis vooral edoeld om liedjes aan elkaar te mixen, niet op te remixen. Fruityloops is daarvoor wel een optie, al zou ik graag alle losse tracks (mastertracks) willen hebben voordat ik ging remixen...
Verander mijn avatar: http://wwwhizz.nl/avatar.php (nieuw, nu .nl!)
Plaats reactie