NFF Remix Contest Stemtopic

Ben jij de beste op dit forum? Bewijs het hier!

Maak hier je keuze

dj kojl
6
20%
Nattehanddoek
1
3%
Neurologik
1
3%
Jesse
16
53%
Gaatjeniksaan
0
Geen stemmen
Medusa
3
10%
PatrickBehrendt
2
7%
Paul Van der Pennen
1
3%
djdis
0
Geen stemmen
Maya79
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 30

Gebruikersavatar
Medusa
Fruity Queen
Fruity Queen
Berichten: 914
Lid geworden op: za 22 sep 2007 12:13
Locatie: emmen

Ongelezen bericht door Medusa »

Afmix is bij mij ook een kritiek punt. Creativiteit telt voor mij minder zwaar als produceerkwaliteit. Ik weet dat mijn track beter had gekund (niet een melodie zoals sommige hadden gewenst), maar wat meer afwisseling met sfxen en wat sweepy sounds. Het is wel leuk als mensen gaan experimenteren, maar het moet wel goed blijven klinken. Ik had persoonlijk nog wel wat vettere dingen met de vocal willen doen trouwens, maar dat is altijd achteraf :)

Ik ben het dan niet met euph eens dat de bass gaat vervelen, in de meeste house/techno tracks blijft de bass onveranderd. Als je als psytrance luisteraar naar mijn track gaat luisteren dan ga je op dat soort dingen letten, maar hou wel het geheel in het oog.

Uiteindelijk gaat alles om het geheel, al merk je dat mensen erg op smaak reviewen. Zo kan ik persoonlijk techno (minimal) ook erg waarderen, maar weer op een compleet andere manier dan sfeervollere genres zoals progressieve trance.

Dit was even iets wat ik persoonlijk nog kwijt wou :)

Voor de rest blijf ik Jesse productie een hele goeie vinden en ver boven de rest uitsteken, maar dat is mijn mening (al is zijn nummer trouwens totaal niet mijn smaak, niet 1 track eigenlijk :P). Het orgineel is gewoon goed en eigenlijk moet daar niet aan geknoeid worden ;)
www.myspace.com/djsenra
Ik heb hem net aangemaakt, dus voeg me maar ff toe!

26 juni musical therapy :: detec-events.hyves.nl
detec-events.com
Gebruikersavatar
Scopes
Moderator & Master of Chillout
Moderator & Master of Chillout
Berichten: 4403
Lid geworden op: di 18 dec 2007 22:06
Soundcloud: https://soundcloud.com/ma_zea

Ongelezen bericht door Scopes »

Dat was dan de laatste dag van het stemmen alweer

officieel mag er nog een 30 minuten gestemd worden, maar zoals het nu lijkt is de van de door de leden gestemde top 3:

Jesse - 3 punten
dj kojl - 2 punten
Medusa - 1 punt

Deze punten tel ik morgen op bij de punten die door de jury zijn gegeven en dan laat ik morgenavond het eindresultaat horen ;)

grtz.
Gesloten