|
 |
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
dj donkey kong
Fruity God
Geregistreerd: za 10 dec 2011 20:35 Berichten: 3031 Woonplaats: zwolle
|
zo ik wil wel weer eens met een wild vreemde een collab beginnen. om samen lekkere vage muziek te maken.
ik heb. vengeance ultimatum bass. vengeance total dance sounds vol 1 en 2 vengeance electroshok vol 2 vengeance effects vol 3 vengeance electro essentials vol 3 vanguard vanguard reload 1,2 en 3 fl studio signeture editie.
wat we maken zien we wel. maar zo i zo edm. pss ben nog een nr,tje aan het maken met manducator. en heb gloomer gevraagd of hij weer een collab wil beginnen.
laat me weten.
_________________ Echte sprookjes bestaan niet. Want het leven is al een groot sprookje.
|
wo 01 jan 2014 22:29 |
|
 |
The Ghost
Newbie
|
ik wil wel
mijn stijl is electro of iets anders ik heb fls 11 producer edition refx nexus 2.2 vst massive vst 1x midi keyboard 1x draaitafel mixxx en ook nog virtual dj 7 pro
_________________ FLS 11 bekijk mij soundcloud hier mijn laatste tracks: https://soundcloud.com/the-ghost-8/tracks als je wilt samenwerken pb ff
|
wo 01 jan 2014 22:55 |
|
 |
dj donkey kong
Fruity God
|
refx en massive heb ik niet. maar we kunnen wel wat met samples in elkaar draaien. begin jij of zal ik beginnen.
lijkt me leuk.
_________________ Echte sprookjes bestaan niet. Want het leven is al een groot sprookje.
|
wo 01 jan 2014 23:04 |
|
 |
dj donkey kong
Fruity God
|
sluit het topic maar. met de ghost is het niets geworden we liggen elkaars stijlen niet. en we kunnen er niet uitkomen.
dus gooi de handdoek in de ring.
|
za 04 jan 2014 21:43 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|