Golden Axe (oud spel) trance remix

Werk mét of tégen elkaar!
keysersozeh
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 434
Lid geworden op: ma 29 okt 2007 19:32

Golden Axe (oud spel) trance remix

Ongelezen bericht door keysersozeh »

Ik heb nooit trance gemaakt.. wil t een keer proberen. En als iemand t wil collab-en leer ik er ook nog eens van. Lijkt me lache!

De track die ik voor ogen heb is een remix van de theme een oud spel genaamd Golden Axe. Gasten over de 23 zullen t vast nog kennen. De theme heeft een pakkend deuntje en leuke tussenstukkies vind ik.

Heb hieronder alvast een aftrap gedaan.. Mix, master, beat/percussie en gekke fx is vrijwel nog niets aan gedaan.

http://www.nfftrax.nl/index.php?action= ... ck&tid=507

Kan zijn dat t niet overeenkomt met t orgineel qua baseline en akkoorden.. heb niet naar t orgineel geluisterd wat dat betreft.

Ow... wel handig als je over de onderstaande plugins beschikt:

- EWQLSO
- Albino

Zo niet dan bedenken we wel wat.

(p.s. volgens mij is dat stukje van mij te snel voor trance :D)
"Democracy is non-negotiable"
Gebruikersavatar
Athean
Fruity Loopist
Fruity Loopist
Berichten: 183
Lid geworden op: do 06 dec 2007 15:04
Locatie: petteflat

Ongelezen bericht door Athean »

het spel ken ik, dat was super vet. heb spontaan nostalgie. Dat was een tijd waar je pas spellen had. lekker 2D. shadow of the beast, shadow warrior outrun testdrive. te veel om op te noemen

het is wel heel lang terug dat ik het deuntje heb gehoort. Tiesto heeft trouwens het accoord schema van golden axe gebruikt voor 1 van zijn nummer. Toevallig dat ik het herkende, maar het duurden meer dan een week voordat ik herinnerde waar het van was.
keysersozeh
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 434
Lid geworden op: ma 29 okt 2007 19:32

Ongelezen bericht door keysersozeh »

Je noemt daar toch ffe de betere spellen op! Wat een sfeer konden die gasten neerzetten met de geringe mogelijkheden die ze hadden. Maaruh.. hoe heette dat nr van tiesto als ik mag vragen?
"Democracy is non-negotiable"
Gebruikersavatar
Athean
Fruity Loopist
Fruity Loopist
Berichten: 183
Lid geworden op: do 06 dec 2007 15:04
Locatie: petteflat

Ongelezen bericht door Athean »

weet dat niet, want ben geen fan van tiesto, hoorde het nummer op de radio. het is niet eens een zo oud nummer.

zal als ik tijd heb het ff opzoeken.


Die geringe mogelijkheden maakte de spellen juist zo vet. toen gingen ze nog tot het uiterste, tegenwoordig niet meer, maar dat is door marketing en dat soort ongein
Plaats reactie