Fear.FM Hard Stream met HardTrance & Early Hardstyle!

Discussieer hier over muziek.
basjeuh
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 5035
Lid geworden op: wo 03 okt 2007 14:02
Locatie: brabant! Mijn producerende Stijlen: alles tussen hardstyle & Hardcore in!
Contacteer:

Fear.FM Hard Stream met HardTrance & Early Hardstyle!

Ongelezen bericht door basjeuh »

Code: Selecteer alles

In 2005 begon Fear.FM met maar één stream: de Hard stream. Hierop was de toentertijd in Nederland en België immens populaire jump en tek non-stop te horen. Veel mensen ontdekte Fear.FM en het radiostation begon te groeien. In de daaropvolgende jaren, voegde Fear.FM twee nieuwe steams toe: Eerst was er de Harder stream, vervolgens kwam in 2007 ook de Hardest stream. De introductie van deze nieuwe streams leidde tot een explosieve groei van het aantal luisteraars. Helaas bleef het aantal luisteraars op de Hard stream echter steeds verder dalen. Met de terugkeer van Fear.FM in 2010 is daarom besloten de stekker er uit de halen en de jump & tek stream te vervangen. Binnenkort kun je in plaats daarvan lekkere hard trance en early hardstyle uit je speakers horen knallen. Nu is echter het moment om alle trouwe Hard stream luisteraars van de afgelopen jaren te bedanken. Zonder hen was er geen Fear.FM. 

Vanaf nu richt Fear.FM zich op de toekomst, ze hopen dat jullie dat ook doen en ze hopen uiteraard vooral dat jullie ook van de nieuwe Hard stream zullen genieten.

Lancering van de nieuwe Hard stream
Er moet nog een hoop gebeuren voordat alles de lucht in kan. Om te beginnen is er een heleboel muziek nodig! Het doel is zo veel mogelijk DJ sets aan de playlist toe te voegen. Dit keer maakt het niet uit of het een PC mix is of niet. Het maakt niet uit of je een pro of een rookie bent. Iedereen kan een bijdrage leveren! Heb jij verstand van hard trance en/of early hardstyle? Denk je dat jij een mooie mix kan neerzetten met tracks die nog niet iedereen heeft gehoord? En zou je het leuk vinden om jouw set op Fear.FM te horen? Zend dan jouw set in! En voor de duidelijkheid: We zijn niet perse op zoek naar residents. Een eenmalige set zou ook al geweldig zijn!

Hoe zend je een set in?
Zorg om te beginnen dat je set aan onderstaande voorwaarden voldoet. Let er vooral op dat je een tracklist toevoegt omdat sets zonder tracklist niet geaccepteerd worden. Vervolgens upload je je set naar http://www.zippyshare.com. Ga naar http://helpdesk.fear.fm/ en dien een ticket in onder de categorie "Contact / demo Fear.FM Hard" met als onderwerp Hard Stream Mix". Bij Fear.FM zullen ze de set even beluisteren en als alles oké is, hoor je je set binnenkort op de Hard stream terug!

Voorwaarden
Zorg ervoor dat je set aan de volgende eisen voldoet:
- De set is minimaal 60 minuten lang.
- De tracks zijn inderdaad hard trance en/of early hardstyle tracks (en het liefst niet alleen de classic hits die iedereen al kent).
- Er is een tracklist toegevoegd (dit is verplicht).

Heel veel succes!

Houd de Fear.FM website in de gaten, meer info over de lancering volgt binnenkort!


dus voor de dj's onder ons ;)
Franck Demoi
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2969
Lid geworden op: vr 29 jan 2010 21:16
Locatie: Den Ham

Re: Fear.FM Hard Stream met HardTrance & Early Hardstyle!

Ongelezen bericht door Franck Demoi »

Ik had het vrijdag al gehoord... 'k ga zeker een setje maken ;)
Lar5
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1069
Lid geworden op: wo 03 feb 2010 20:09
Locatie: FL Studio

Re: Fear.FM Hard Stream met HardTrance & Early Hardstyle!

Ongelezen bericht door Lar5 »

Jammer dat het hardstyle is..
Hidde
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2259
Lid geworden op: zo 22 aug 2010 20:54
Locatie: Assendelft

Re: Fear.FM Hard Stream met HardTrance & Early Hardstyle!

Ongelezen bericht door Hidde »

Serieus Lars, ik check ''nieuwe berichten'' even en de lijst ziet eruit alsof ik na een jaar weer eens terugkeer hier, dikke Lar5 killstreak. Dat is tot daar aan toe, maar dat 98% van de posts die je dan maakt totaal nergens over gaan is wat minder. Wat the fuck is het nut van zoveel keer posten dat hardstyle niet je ding is. Zeker bovenstaande post, komop zeg... :roll:

Bovendien kan je of niet lezen of negeer je gewoon het halve bericht. 'hardtrance & hardstyle', weet je wel?

Ik ga ook maar eens een setje maken. Is iemand al klaar van jullie?
www.soundcloud.com/iamfission
basjeuh
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 5035
Lid geworden op: wo 03 okt 2007 14:02
Locatie: brabant! Mijn producerende Stijlen: alles tussen hardstyle & Hardcore in!
Contacteer:

Re: Fear.FM Hard Stream met HardTrance & Early Hardstyle!

Ongelezen bericht door basjeuh »

heb dr al 4 klaar. 1 hardtrance & 3 early hardstyle :)
Hidde
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2259
Lid geworden op: zo 22 aug 2010 20:54
Locatie: Assendelft

Re: Fear.FM Hard Stream met HardTrance & Early Hardstyle!

Ongelezen bericht door Hidde »

Nice. :)

Wat voor hardtrance kunnen we van je verwachten?
www.soundcloud.com/iamfission
Franck Demoi
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2969
Lid geworden op: vr 29 jan 2010 21:16
Locatie: Den Ham

Re: Fear.FM Hard Stream met HardTrance & Early Hardstyle!

Ongelezen bericht door Franck Demoi »

Ik moet er ook nog een maken. hij zei dat het gelieve zo z.s.m. klaar moest zijn maar er zit geen bepaalde deadline aan ofz.
Gebruikersavatar
Dj Sigma
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1798
Lid geworden op: zo 21 okt 2007 23:35

Re: Fear.FM Hard Stream met HardTrance & Early Hardstyle!

Ongelezen bericht door Dj Sigma »

Ze hebben mij ook gevraagd om wekelijks een mixje te doen. Mooi dat de markt er nu eindelijk klaar voor is, 2 jaar geleden werden mijn services niet langer op prijs gesteld op een ander internet-radio station omdat het te softe en oude platen waren... ;)
http://lsdb.nl/list/artist/9642/DJ_Sigma.html for DJ sets in Techstyle, Hardtrance and Early Hardstyle!


Afbeelding
Afbeelding
basjeuh
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 5035
Lid geworden op: wo 03 okt 2007 14:02
Locatie: brabant! Mijn producerende Stijlen: alles tussen hardstyle & Hardcore in!
Contacteer:

Re: Fear.FM Hard Stream met HardTrance & Early Hardstyle!

Ongelezen bericht door basjeuh »

heb een nieuwe set af! download link komt na een eventuele uitzending (mocht deze niet uitgezonden worden upload ik hem ook)

01 Donkey Rollers - Thunderbeats (Original Mix)
02 Sa.Vee.Oh - Loophole (Original Mix
03 Luca Antolini - Mastermind (Extended Mix)
04 ASYS - Acid Nightmare (Original Mix)
05 Q-Zar - Maori Fight
06 Dj Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (Brennen & Heart Remix)
07 Knockout - A (Original Mix)
08 Philippe Rochard And Eruption - Breathing
09 Showtek Vs Gizmo - 3 The Hard Way
10 Beam Vs Cyrus - All Over The World (Dj Isaac Remix)
11 DHHD - LSD
12 Dj Stardust - Stompin Jack Flash (Giada Remix)
Plaats reactie