please stem op mij!

Discussieer hier over muziek.
Gebruikersavatar
Ivan Armilis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 26 jun 2013 18:06
Soundcloud: soundcloud.com/armilisivan
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

please stem op mij!

Ongelezen bericht door Ivan Armilis »

haallo,
Ik heb me track upgeload bij de talent pool van spinnin' als jullie dit liken kunnen jullie stemmen please stem dan op mij https://inquiry.spinninrecords.nl/sr/tr ... 5758&ext=1
Snapchat: ivanb.024
Instagram: ivanarmilis
Gebruikersavatar
Jay30k
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 23 feb 2006 9:46
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: please stem op mij!

Ongelezen bericht door Jay30k »

Klonk nice, heb gestemd voor je! Succes!
Gebruikersavatar
manducator
Fruity King
Fruity King
Berichten: 500
Lid geworden op: vr 01 nov 2013 11:22

Re: please stem op mij!

Ongelezen bericht door manducator »

Gestemd!
Gebruikersavatar
Ivan Armilis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 26 jun 2013 18:06
Soundcloud: soundcloud.com/armilisivan
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: please stem op mij!

Ongelezen bericht door Ivan Armilis »

Thanx boys
Snapchat: ivanb.024
Instagram: ivanarmilis
Silecx
Fruity King
Fruity King
Berichten: 703
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 22:36
Contacteer:

Re: please stem op mij!

Ongelezen bericht door Silecx »

Ik zie dit nu pas maar eigenlijk had je naar dancefair moeten gaan afgelopen weekend, dan kon je persoonlijk langs gaan bij de spinnin demo drop, en als je geluk had kreeg je nog wat feedback of wat mooiers als de track echt goed was!
Gebruikersavatar
Ivan Armilis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 26 jun 2013 18:06
Soundcloud: soundcloud.com/armilisivan
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: please stem op mij!

Ongelezen bericht door Ivan Armilis »

Silecx schreef:Ik zie dit nu pas maar eigenlijk had je naar dancefair moeten gaan afgelopen weekend, dan kon je persoonlijk langs gaan bij de spinnin demo drop, en als je geluk had kreeg je nog wat feedback of wat mooiers als de track echt goed was!

ja klopt ik wou misschien gaan maar was beetje te duur en aangezien ik het pas 5 dagen daarvoor pas hoorde ben ik ook niet gegaan. Een paar maten van me zijn wel langs geweest en hebben dus een demo'tje neergelegt van een collab met mij en hun. En deze collab wordt dus uitgebracht op nightline records dus het gaat lekerrr :lol:
Snapchat: ivanb.024
Instagram: ivanarmilis
Silecx
Fruity King
Fruity King
Berichten: 703
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 22:36
Contacteer:

Re: please stem op mij!

Ongelezen bericht door Silecx »

Oke netjes toch, ik ken het label zelf niet.. maar ik dacht dat je 18 daar voor moest zijn (minimaal). Maar daar letten ze niet echt op denk ik want ik zag een groepsfoto waar kinderen tussen zaten van 14 en 15 ofzo
CombatArnie
Fruity Loopist
Fruity Loopist
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 16 dec 2007 19:38

Re: please stem op mij!

Ongelezen bericht door CombatArnie »

Als je het slim wilt aanpakken en je bent ECHT prof level (wat iedereen je dan vertelt overal)koop een zooi USB pennen zet je gevevens er op en je tracks en gooi die de DJ boot in.... dit is volgens mij de enige serieuze manier.
ben je weer 100 miloen mensen een grote stap voor!
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: please stem op mij!

Ongelezen bericht door MvR »

CombatArnie schreef:Als je het slim wilt aanpakken en je bent ECHT prof level (wat iedereen je dan vertelt overal)koop een zooi USB pennen zet je gevevens er op en je tracks en gooi die de DJ boot in.... dit is volgens mij de enige serieuze manier.
ben je weer 100 miloen mensen een grote stap voor!


dat werkt dus NIET. denk je nou echt dat zo'n DJ die aan het draaien is een USB stick mee gaat nemen die iemand random naar z'n kop smijt? je moet het slimmer aanpakken dan dat. je moet lef tonen en bijvoorbeeld fysieke brieven schrijven met duidelijke motivatie en daarbij je tracks. zo is de kans al veel groter dat een 'naam' jou interessant ziet en je als protegé ziet. zelfde geldt voor labels trouwens. fysieke post werkt nog steeds erg goed.

wat ook goed werkt is gewoon naar mensen toestappen als je ze ergens ziet. niet bang zijn om iets te vragen. desnoods vraag je alleen maar om een email adres.
Plaats reactie