stoffige platen

Discussieer hier over muziek.
Silecx
Fruity King
Fruity King
Berichten: 703
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 22:36
Contacteer:

stoffige platen

Ongelezen bericht door Silecx »

Hey guys,

ik heb ff een klein vraagje, ik maak steeds tracks, maar doe er eigenlijk niks mee. ik gooi ze niet online ofzo, ik doe dit omdat ik nog opzoek ben naar een ''sound''. maar ik wil wel gewoon tracks afmaken waar ik aan begin. het is niet zo dat ik 10 tracks kant en klaar heb, maar ik merk steeds dat ik niks met mn tracks doe.

iemand enige ervaring en een idee wat ik er mee kan gaan doen?

alvast bedankt!
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: stoffige platen

Ongelezen bericht door MvR »

voor elke track die ik hier online gooi heb ik zeker 5 tracks waar ik niets mee doe. ik experimenteer veel en gebruik de beste ideeën vaak nog een keer, maar dan in een nieuw project. dus stel dat je 10 tracks of projecten hebt liggen. kies dan de beste uit, met de meeste potentie, en stop daar ideeën van die andere 9 tracks in. je kunt ze sowieso het beste niet allemaal online gooien of iets ermee doen. doe het alleen met tracks die het waard zijn.

voor elke track die ik naar labels stuur maak ik er zeker 10 die ik niet stuur. al is dat de laatste tijd steeds minder, omdat ik steeds meer tijd in minder projecten stop. ik maak niet alles meer af, zoals jij nog wel doet. bij mij moet het na het eerste uur van het produceren ervan potentieel klinken, anders sla ik t op en begin ik een nieuw project.
Silecx
Fruity King
Fruity King
Berichten: 703
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 22:36
Contacteer:

Re: stoffige platen

Ongelezen bericht door Silecx »

hey thanks voor je reactie! ik gebruik soundcloud eigenlijk meer voor feedback, ik vind dat het nog geen tijd is om echt mezelf te promoten, tracks naar labels sturen, een profiel te creëren etc etc. wel heb je een handige tip om de beste ideeën van tracks in 1 track te stoppen. zo krijg je het beste resultaat lijkt me
Plaats reactie