MIXTRACK PRO - NUMARK DJ CONTROLLER:

Discussieer hier over muziek.
Gebruikersavatar
Fred-E Skywalker
Moderator
Moderator
Berichten: 5522
Lid geworden op: di 16 sep 2008 0:13
Soundcloud: www.soundcloud.com/fred-e-skywalker
Locatie: Groningen.
Contacteer:

MIXTRACK PRO - NUMARK DJ CONTROLLER:

Ongelezen bericht door Fred-E Skywalker »

Hallo allemaal,

Naast het musiceren met FL Studio m.b.v. een M-Audio Oxygen 49 controller mix ik ook regelmatig. Vroeger met vinyl en cd. Heden ten dage met een DJ Controller. Met duizenden electronic tracks op mijn HDD genoeg keuze! Ik gebruik het software pakket TRAKTOR DJ 2. Does the trick. Van de site Native Instruments. FL is van Image line weet ik. Mijn Numark controller is al heel wat jaartjes oud. Maar alles doet het nog prima. Binnenkort twee mixen opnemen. 808 State best of en mijn eigen tracks als soort van Favorite track selection. Nu. Zijn er overigens meer mensen onder ons die mixen naast het musiceren? Ik lees het graag. Zelf ben ik daar mee begonnen midden jaren 90.

MVG & alle goeds,

-FRED-
Bezoek website: www.fredvdwerf.nl
Gebruikersavatar
Fred-E Skywalker
Moderator
Moderator
Berichten: 5522
Lid geworden op: di 16 sep 2008 0:13
Soundcloud: www.soundcloud.com/fred-e-skywalker
Locatie: Groningen.
Contacteer:

Re: MIXTRACK PRO - NUMARK DJ CONTROLLER:

Ongelezen bericht door Fred-E Skywalker »

Fred-E Skywalker schreef: vr 17 dec 2021 7:56 Hallo allemaal,

Naast het musiceren met FL Studio m.b.v. een M-Audio Oxygen 49 controller mix ik ook regelmatig. Vroeger met vinyl en cd. Heden ten dage met een DJ Controller. Met duizenden electronic tracks op mijn HDD genoeg keuze! Ik gebruik het software pakket TRAKTOR DJ 2. Does the trick. Van de site Native Instruments. FL is van Image line weet ik. Mijn Numark controller is al heel wat jaartjes oud. Maar alles doet het nog prima. Binnenkort twee mixen opnemen. 808 State best of en mijn eigen tracks als soort van Favorite track selection. Nu. Zijn er overigens meer mensen onder ons die mixen naast het musiceren? Ik lees het graag. Zelf ben ik daar mee begonnen midden jaren 90.

MVG & alle goeds,

-FRED-
Mijn NUMARK MIXTRACK PRO is inmiddels al 10 jaar oud. Maar doet het nog steeds prima met het programma Traktor Deejay versie 2. Ik had daaraan voorafgaand 4 bakken met platen en 2 draaitafels. Dit heb ik in de loop van de jaren allemaal verkocht. Met een shitload aan electronic op harde schijf heb ik de mogelijkheid digitaal te mixen. Dit blijft een leuke bezigheid. Heb inmiddels een mooie 74 minuten durende mix gemaakt van de band 808 state. Op minidisc.

-FS-
Bezoek website: www.fredvdwerf.nl
Plaats reactie