Avatars te groot

Forum op- of aanmerkingen, NFF mededelingen en NFF meetings worden hier besproken.
Gebruikersavatar
e-Gloomy-nations
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 20994
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 19:33
Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
Locatie: Belgium
Contacteer:

Avatars te groot

Ongelezen bericht door e-Gloomy-nations »

Hey luitjes,

Eerlijk gezegd stoor ik me, en wellicht ik niet alleen, aan de gigantisch grote avatars (afbeelding bij een profiel, voor die dat nog niet wist) die sommige members hier gebruiken. Voor mensen die nog surfen aan 56 of 64 K is het dan enorm moeilijk om bepaalde NFF-pagina's te laden. Een reden voor sommigen voor weg te blijven. Aan JM of wie ook adm, reg of beheerder is.. kunnen jullie de maximumgrootte van avatars niet aanpassen ? Meer zielen meer vreugde ;-)
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

heb je het nu over de avatars (plaatje hier links) of een sig (plaatje onder deze tekst)?
Afbeelding
Gebruikersavatar
e-Gloomy-nations
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 20994
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 19:33
Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
Locatie: Belgium
Contacteer:

Ongelezen bericht door e-Gloomy-nations »

héhé JM ;-)

Eurgh, ah daar zijn verschillende benamingen voor.. de sigs dan waarschijnlijk..
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

sig (=signature) staat voor handtekening. wat automatisch onder de tekst geplaatst wordt ;)

voor sigs en avatars zijn allebei al limieten aan de grootte ervan gesteld. misschien is het een oplossing om met een browser te browsen die automatisch de afbeeldingen buffert, dit scheelt aanzienlijk in het laden van een pagina.
Afbeelding
Gebruikersavatar
e-Gloomy-nations
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 20994
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 19:33
Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
Locatie: Belgium
Contacteer:

Ongelezen bericht door e-Gloomy-nations »

woow, ik heb ff in de internetopties van explorer het vinkje bij "afbeeldingen weergeven" uitgeschakeld. NFF laad opmerkelijk sneller, maar nu zie ik ook niet meer of er nieuwe berichten zijn binnengekomen
;-)

Een andere browser.. opera ?

Maar is het nou echt nodig zulke kleffers van sigs te gebruiken, ik vond het in't begin al van : "die wil zichzelf laten zien".. niet persoonlijk, maar algemeen. Nu, ik laat me ook zien, maar niet als anderen er downloadproblemen mee krijgen. No offence !

8) :wink:
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

tuurlijk, het staat mooi. het is eigenlijk ook een soort van imago, ik weet niet hoe ik het zeggen moet. maar sommige mensen krijgen een beeld van die persoon als ze het plaatje zien, dus het is niet opvallen ofzo ;)

ik gebruik zelf firefox, en die heeft een functie om een deel van de schijf te gebruiken voor te bufferen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
e-Gloomy-nations
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 20994
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 19:33
Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
Locatie: Belgium
Contacteer:

Ongelezen bericht door e-Gloomy-nations »

als je nou de bovenste rand van je sig eens naar beneden trok zodat JM gecentreerd zou staan in een lang, smal rechthoekje, dan zou ik zeggen : die kerel heeft klasse ;-)

Nee joh, ik ben eens gaan zien naar de kritieken van Mozilla Firefox.. die geeft redelijk wat problemen, dus ik ga het niet riskeren hem te downen.

Thanks anyway voor de tip.. en je bent wie je bent, daar stoor ik me helemaal niet aan. 't Was me gewoon te doen om de traagheid van NFF te beperken en misschien kunnen we daar allemaal een steentje aan bijdragen.. want zoals ik zei : ik ben er zeker van dat 56K modemgebruikers op NFF wegblijven.. ik krijg, nu ik over mijn downloadlimiet ben, regelmatig runtime errors en dan verbreekt mijn verbinding steeds :roll:
Gebruikersavatar
Buzzer
Master of Melodies
Berichten: 4578
Lid geworden op: do 19 jan 2006 20:36
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Buzzer »

Bij je profiel kun je instellen of je signatures wil zien of niet. En anders vind ik dat je niet zo moet zeuren :p
Gebruikersavatar
e-Gloomy-nations
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 20994
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 19:33
Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
Locatie: Belgium
Contacteer:

Ongelezen bericht door e-Gloomy-nations »

Buzz, bij de profielen kun je bepalen of je al dan niet een sig wil meesturen, je kunt html uitzetten, de BBCodes (wtf is BBC), enz.. maar ik kan nog steeds niet zelf beslissen of ik 100x per dag al dan niet tegen hetzelfde domme wijf van jou moet opkijken of niet ;pp
Gebruikersavatar
Buzzer
Master of Melodies
Berichten: 4578
Lid geworden op: do 19 jan 2006 20:36
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Buzzer »

Is mijn probleem toch niet :lol: Hoezo heb je er problemen mee??
Gebruikersavatar
e-Gloomy-nations
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 20994
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 19:33
Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
Locatie: Belgium
Contacteer:

Ongelezen bericht door e-Gloomy-nations »

Niet echt, maar ik hou tenminste rekening met mijn medemens.
Gebruikersavatar
The Human
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1720
Lid geworden op: di 17 jan 2006 9:19
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Human »

de lengte van de sig is wel aan te passen, maar het formaat van de pic's hierin helaas niet.... sorry Gloom...
Success is my only motherfucking option, failure's not

Mijn Acidplanet
Gebruikersavatar
The Boss
Fruity King
Fruity King
Berichten: 797
Lid geworden op: di 17 jan 2006 18:33
Locatie: Haren
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Boss »

Gloomer schreef:
Nee joh, ik ben eens gaan zien naar de kritieken van Mozilla Firefox.. die geeft redelijk wat problemen, dus ik ga het niet riskeren hem te downen.


Toch zou ik het maar proberen te downloaden als het kan helpen voor de snelheid. Ik weet niet waar jij slechte kritieken op firefox hebt gelezen, het enigste wat ik overal lees is dat ie bejubeld word. Ik gebruik hem zelf ook, en zou niet meer anders willen, veel meer mogelijkheden, simpeler en veiliger dan Internet Explorer.
Maar dit is een tip, of je hem gaat gebruiken is je eigen keus, maar ik zou zeggen probeer hem eens. :)
Gebruikersavatar
e-Gloomy-nations
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 20994
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 19:33
Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
Locatie: Belgium
Contacteer:

Ongelezen bericht door e-Gloomy-nations »

Als je in Google dit weergeeft : "firefox problem*" dan geeft ie 139.000 hits aan.. dat is me een beetje teveel :lol:

Maar merci guys anyway ! Ik ga begin maart eens Opera ofzo proberen gebruiken.. iets wa nie van Microsoft is :x We zien wel, en ik ga me verder niet storen aan de smalle verbinding, dan moet ik maar een betere formule bestellen bij Belgacom, want 400Meg is zo op. Ik mag idd niet verwachten dat iedereen hier de grootte van zijn sigs gaat aanpassen. Wat een nachtje slapen al niet kan doen ;-)
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

haha :D oke dan ;)

btw,, probeer de browser eens van linux. ik kom zo snel niet op de naam, maar dat is een hele goede.
Afbeelding
Plaats reactie