[Voorstel] Profieluitbreiding

Forum op- of aanmerkingen, NFF mededelingen en NFF meetings worden hier besproken.

Leuk idee om autbiografie in profiel te plaatsen?

Ja
10
67%
Nee
5
33%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Tim010
Fruity King
Fruity King
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 01 mei 2006 23:27
Locatie: Rotterdam

Ongelezen bericht door Tim010 »

-10 kudo's voor jou voor het slechte idee ....
je kan netzogoed op je eigen site allemaal informatie neerzetten of in je welkomst toppic scheelt veel werk voor de admins die hebben het al druk genoeg met andere dingen
http://www.eppo-records.nl.tt
For extreme sound
Live act :
20-10-07 : Hersenschudders:2brothers ,harkstede.groningen
Gebruikersavatar
Paradoc
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 437
Lid geworden op: di 31 jul 2007 18:24

Ongelezen bericht door Paradoc »

Vind het niet nodig, want geef nou toe, het invullen geeft je een gevoel dat je account heel persoonlijk is, maar uiteindelijk kijkt er geen hond naar.

Maar ik stem niet tegen, als het heel makkelijk is te implementeren met de huidige software, waarom ook niet.
Wil jij, net als Reburn ook jouw reclame als mijn avatar? Reageer dan snel per PM en wie weet ben jij de gelukkige!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Paradoc, toevallig kwam ik juist op het idee doordat ik wat mensen hun profiel wilde bekijken :P
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Buzzer
Master of Melodies
Berichten: 4578
Lid geworden op: do 19 jan 2006 20:36
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Buzzer »

Je kan ook gewoon een topic aanmaken en mensen die daar hun biografie en andere info kwijt willen kunnen daar toch gewoon posten?
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Dat werkt niet om een paar redenen.

1. Je moet het topic zelf openen
2. Je moet in het topic zoeken

En 3. als nieuwe gebruikers zich voorstellen geven ze al vrij weinig informatie over henzelf, denk je nu werkelijk dat oudere gebruikers hierin zullen posten?


Het is gewoon veel gemakkelijker, maak wat extra velden aan in het profiel, roep op tot invulling ervan en wie weet vinden we het nog leuk ook, om eens te kijken wat die en die te zeggen heeft over wat dingen. Het hoeft niet heel uitgebreid of diepgaand, maar gewoon iets meer aan informatie...

Dit is op bijna ieder forum zo, ik begrijp niet waarom zoveel van jullie doen alsof het het vreemdste voorstel ooit is =/
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Plaats reactie