Ideetjes voor wijzigingen in de contests-format

Forum op- of aanmerkingen, NFF mededelingen en NFF meetings worden hier besproken.
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ideetjes voor wijzigingen in de contests-format

Ongelezen bericht door Suriel »

Onder andere naar aanleiding van deze post:

Sorry voor de lengte trouwens :')


Dus het is duidelijk dat er veel verschillende ideeën zijn die betrekking hebben op hoe er (muzikale) competitie plaatsvindt op ons forumpje, of het nou aanpassingen zijn of geheel nieuwe ingevingen, iedereen heeft zo wel zijn/haar idee van wat het beter zou doen dan de vorm die we nu hebben, of dat dat niet mogelijk is. Ik denk dat het wél mogelijk is om onze vorm van forum-competitie te verbeteren zodat het leuker, interessanter, en aantrekkelijker wordt. Hier een viertal (lichtelijk op elkaar aansluitend) ideeën met bijhorende onderbouwing:


1. 'Rooster'

Zouden we voor een rooster kiezen dan krijgen we ook eens contests 'gedaan,' tegen die rock/pop contest blijven we ook maar aanhikken, bijvoorbeeld, terwijl we allemaal weten dat die er ooit toch wel van komt.

Het inplannen van contests heeft ook nog als voordeel dat iedereen altijd wel een contest die hem/haar aanstaat in het vooruitzicht heeft. Dit maakt het hele idee aantrekkelijker van een contest, het is niet alsof je 'weer' teleurgesteld zult zijn na de poll (zoals de stugge rock/pop stemmers :P)

Om nou te voorkomen dat sommige mensen eerder beginnen aan een contest die nog niet bezig is kunnen we bijvoorbeeld hele specifieke beperkingen opleggen zodra de contest begint. Dit brengt ons bij idee:


2. 'Extra beperkingen'

Ter illustratie, er zou besloten kunnen worden bij 'Filmmuziek' dat het synthetisch ipv realistisch moet klinken, als dit pas bekend wordt gemaakt bij de aanvang van de contest dan zouden de mensen die eerder waren begonnen vrijwel zeker een aardig deel van hun werk voor niets hebben gedaan (omdat filmmuziek nu eenmaal snel wordt gezien als een 'genre' dat realistisch 'moet' klinken.)
Het zou, lijkt me, het beste zijn als een of meerdere admins deze extra beperkingen zouden opstellen zodat niemand kan valsspelen (de desbetreffende admin(s) word(t/en) dan wel uitgesloten van deelname-mogelijkheden van de contest.)

Al zou 'rooster' niet worden doorgevoerd lijkt me 'extra beperkingen' trouwens nog steeds iets dat veel zou kunnen toedragen aan het plezier, mits 'winnaar' ook wordt aangenomen. Ah ja, dan hebben we dus:


3. 'Winnaar'

Obstakels zijn natuurlijk altijd interessant maar wat het mij nou echt heel leuk lijkt maken is als we de 'extra beperkingen' deel van de prijs (van het winnen van een nff contest) van zouden kunnen maken. Dus dat de winnaar van de laatste contest een paar 'additionele' regels mag opstellen en dat deze, met goedkeuring van een niet-aan-de-contest-deelnemende admin, dan ook ingevoerd zullen worden als (en dus plaatsvervangend voor de door admins gestelde beperkingen, als hierboven beschreven) voor die contest geldende 'beperkingen.'
Het lijkt me dan het best de 'laatste winnaar' alleenrecht te geven om de beperkingen op te stellen en te wijzigen en een niet-aan-de-contest-deelnemende admin het recht te geven deze door te voeren. Een beetje 2e en 1e kamer-achtige situatie qua rechten en machten, winnaar mag alleen opstellen of afgekeurde versie wijzigen, admin mag alleen goed- of afkeuren. Dit lijkt me dan ook een eerlijke, makkelijke en vredige manier zijn om het 'winnaar' goed te laten werken, dunkt me. =)


4. 'Deur*'

Er zijn mensen die niet meedoen aan een contest omdat ze eigenlijk geen idee hebben van hoe ze 'zo'n' contest aan moeten pakken. Dat is helemaal niet erg, maar het is wel jammer als ze daarom niet mee willen, of zelfs kunnen, doen.
Met wat meer en wat strakkere richtlijnen help je die mensen sneller ideeën te vormen en zullen er waarschijnlijk meer mensen meedoen die eerst niet mee zouden doen.
Omdat dit dan weer de wat creatievere mensen onder ons benadeelt (doordat het al een veel duidelijker 'beeld' geeft van hoe de inzending 'eruit moet zien' en zij nu net die vrijheid nodig hebben die daarmee wordt 'ingeperkt') zou het dus het beste zijn 2 soorten contest te creëeren: een 'open' contest en een 'gesloten' contest. De 'open' wordt nader beperkt in beeld, de 'gesloten' in vorm. Voorbeeld, Perconly 'open' zou de beperking 'gebruik alleen tabla's en shakers' kunnen kennen, waar de Perconly 'gesloten' dan 'maak gebruik van een 3/4 maat' als beperking zou kunnen kennen. 'Open' kent dus alleen beperkingen in vorm (je keus in wat je 'uitbeeldt' verandert niet, je wordt enkel beperkt in de manier van 'uitbeelden') en 'gesloten' kent alleen beperkingen in stijl (je keus in hoe je 'uitbeeldt' verandert niet, je wordt enkel beperkt in wat je kunt 'uitbeelden.') 'Open' is beperking in middelen, 'gesloten' is beperking in doelen. En nou ja, ik hoop dat iedereen het nu begrijpt :P

In ieder geval, zo geef je beide groepen evenveel kans om een contest te winnen, en is de kans groot dat iemand zich meer genegen voelt om ook mee te doen dan voorheen, zijn sterke kant kan hij nu immers in ieder geval gebruiken als niet bij deze dan bij aanstaande contest.

Zouden 'rooster' en 'winnaar,' naast 'deur,' ook worden ingevoerd dan kun je natuurlijk ook om en om een 'open' en 'gesloten' contest houden. Dit leidt o.a. tot de leuke bijkomstigheid dat de winnaar van de meer creatief opgestelde contest meer technisch-gerichte beperkingen moet opstellen voor de eerstkomende contest en andersom. Zo heb je sneller een andere insteek voor de contest dan verwacht en ik denk dat het het hele contest-gebeuren wat 'luchtiger' zou maken.
Trouwens, kijkend naar het aantal mensen voor een 'Humor-contest' valt best te concluderen dat het er voor een aardig deel van de 'regulieren' hier allemaal wel wat 'leuker' en 'losser' aan toe mag gaan bij de contests.



Naja, vindt iemand dat wat, of een deel ervan?





*open en dicht
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
e-Gloomy-nations
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 21010
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 19:33
Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
Locatie: Belgium
Contacteer:

Ongelezen bericht door e-Gloomy-nations »

Het mag er idd leuker aan toegaan bij momenten. Maar Maz, ik moet eerlijk zeggen dat ik je niet goed kan volgen, soms, met wat je schrijft. Je IQ is te hoog man :lol:

En waarom moet er zo dringend voorkomen worden dat bepaalde NFF'rs al aan de contest beginnen, als er toch een rooster klaar ligt ? Wil toch niet per definitie zeggen dat de inzending beter wordt naarmate de tijd die er voorhanden is ? Dat de winnaar een aantal rechten krijgt toebedeeld om de vorm van de volgende contest te bepalen, vind ik ook vrij ongewoon. Wat gaat ie zeggen : er mogen geen VEC-samples gebruikt worden ? Daarmee wil je al bijna zeggen dat er een commissie moet worden opgericht om de flp-files te controleren. Idem met dat open vs gesloten systeem.

Maar voor de rest raak je wel een aantal punten aan waarmee rekening gehouden kan worden. Benieuwd wat de rest ervan vindt. ;)
Youtube :
http://www.youtube.com/user/Gloomer2000

Soundcloud :
https://soundcloud.com/gloomer2000

Discography, free downloads :
https://gloomer2000.bandcamp.com/music

Gloomy's Blog :
https://messagefromone.blog
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Gloomer schreef:Het mag er idd leuker aan toegaan bij momenten. Maar Maz, ik moet eerlijk zeggen dat ik je niet goed kan volgen, soms, met wat je schrijft. Je IQ is te hoog man :lol:

Zeg me wat je niet begrijpt, ik ben meer dan bereid het nader toe te lichten =)



Gloomer schreef:En waarom moet er zo dringend voorkomen worden dat bepaalde NFF'rs al aan de contest beginnen, als er toch een rooster klaar ligt ?

Het is het eerlijkst als iedereen evenveel tijd krijgt om zijn/haar inzending te maken. Daarnaast is een gezamenlijke start veel leuker, het geeft het hele gebeuren iets officiëlers en tegelijkertijd iets verbroederends.



Gloomer schreef:Wil toch niet per definitie zeggen dat de inzending beter wordt naarmate de tijd die er voorhanden is ?

Niet per definitie nee, maar het kan heel goed, toch? Ikzelf heb bijvoorbeeld gedurende de 4 weken die we hadden voor de 303 contest ook echt veel tijd in mijn inzending gestopt, had ik minder tijd gehad was hij minder goed geweest.



Gloomer schreef:Dat de winnaar een aantal rechten krijgt toebedeeld om de vorm van de volgende contest te bepalen, vind ik ook vrij ongewoon. Wat gaat ie zeggen : er mogen geen VEC-samples gebruikt worden ?

Nee, niet iedereen heeft VEC samples dus de admin (die over het keuren van de 'gewonnen' regels gaat) zou dat nooit goedgekeurd hebben.
Het idee is dus inderdaad dat de winnaar van een contest extra regels mag opstellen voor de volgende contest. Het geeft het 'master-schap' (tot nu toe is elke winnaar 'contestnaam'-master) net iets meer inhoud omdat je naast een titel dan ook een eenmalige en unieke, de contests komen niet dubbel voor, functie krijgt.
Het is dan ook echt een voorrecht omdat we 'voorheen' altijd op een democratisch-achtige manier de regels bepaalden en men nu voor één keer zijn/haar kijk mag laten doordrukken in iets dat op andere gebruikers van grote invloed kan zijn.
Je krijgt 'voor de lol' dus gewoon een beetje macht in feite, je hebt dan een recht dat niemand anders heeft, dat is toch hartstikke leuk? :D



Gloomer schreef:Daarmee wil je al bijna zeggen dat er een commissie moet worden opgericht om de flp-files te controleren.

Nee, zodra er twijfel is over de eerlijkheid van een deelnemer kan de desbetreffende deelnemer gemaand worden het project te zippen en naar een admin te sturen. Zolang er geen reden tot twijfel is lijkt me dat we er maar gewoon van uitgaan dat iedereen zich eerlijk en braafjes aan de regels houdt, precies zoals het nu ook is dus! :)



Gloomer schreef:Idem met dat open vs gesloten systeem.

Dan heb je niet goed begrepen wat ik daarmee bedoelde. Het enige verschil wat tussen de 'open' en 'gesloten' contests zit is waar men in beperkt wordt.
De 'open' contest laat je geheel vrij in vorm. Je kunt speedcore maken met een 5/8 maat als je wilt, maar je bent beperkt in je middelen om dat te maken. Je zou dan bijvoorbeeld geen delay en reverb mogen gebruiken en alleen maar samples uit een bepaalde kit of synths van een bepaalde maker, dat soort dingen.
De 'gesloten' contest is het tegenovergestelde, alle middelen zijn toegestaan maar je wordt beperkt in de stijl. Je zou bijvoorbeeld als regels kunnen stellen dat het 110bpm moet zijn, een 3/4-maat moet hebben, en moet hinten naar Hardcore van 10 jaar terug, ik zeg maar iets.
Begrijp je het zo? =)



Gloomer schreef:Maar voor de rest raak je wel een aantal punten aan waarmee rekening gehouden kan worden. Benieuwd wat de rest ervan vindt. ;)

Dank, ik ben ook benieuwd. Ik ben eigenlijk alleen al benieuwd naar wie zich de moeite neemt dat alles te lezen :P
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Simon
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3499
Lid geworden op: zo 03 jun 2007 13:09
Locatie: Ja
Contacteer:

Ongelezen bericht door Simon »

maz schreef:In ieder geval, zo geef je beide groepen evenveel kans om een contest te winnen, en is de kans groot dat iemand zich meer genegen voelt om ook mee te doen dan voorheen, zijn sterke kant kan hij nu immers in ieder geval gebruiken als niet bij deze dan bij aanstaande contest.


maar dan doen er nog minder mensen mee aan één contest!

voor de rest vind ik het niet slecht bedacht ;)
Shut your pompous vortex of overlapping fangs
Gebruikersavatar
Michiel
Master of Percussion & Chillout
Berichten: 2358
Lid geworden op: di 06 jun 2006 20:38
Locatie: Achterhoek

Ongelezen bericht door Michiel »

Ik houd niet van regels en beperkingen, want:
-ze zijn subjectief en arbitrair;
-ze gaan leiden tot discussies;
-het beperkt het de creativiteit;
Kortom vaak worden regels gemaakt om dingen in de hand te houden, waarvan de vraag is of dat wel nodig is. Er is helemaal geen probleem gesignaleerd dat mensen vals spelen,... dus waarom zullen regels voor wat jij aanthaalt nodig zijn.

Het enige wat we willen is dat iedereen z'n genre een keertje krijgt,.. dit kunnen we doen door de frequentie op te voeren (hoeveelheid contest per jaar).
En dat kan door twee contest naast elkaar te laten lopen.


Ik stel voor:

1 grote contest, met betrekking tot een stijl/genre zonder beperkingen (house, Rock, Film, humor)
-Opstart Poll duurt een week (welke stijl/genre?)
-Inzend termijn duurt een 4 weken
-Stemmen duurt een week
-Liedje met normale (bij stijl passende) lengte dus, 3 a 6 minuten.


1 kleine contest, met beperking tot een muzikaal element (percussie, 303, 3osc, intro-contest, waspcontest enz..)
-Opstart Poll duurt een week
-Inzend termijn duurt een 2weken
-Stemmen duurt een week
-liedje duurt 1 á 2 minuten.


Stan Edit: Jesse hoeft niet allebij de contests te organiseren, als hij dat te veel vind, hij zou er ook eentje uit kunnen besteden, maar that's up to him..
Laatst gewijzigd door Michiel op zo 18 nov 2007 14:44, 5 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BoukE
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1140
Lid geworden op: di 15 aug 2006 21:05
Locatie: Kampen

Ongelezen bericht door BoukE »

Heel uitzonderlijk, maar toch heb ik alles gelezen 8) . Ik begrijp de hoofdlijnen nog niet helemaal. Misschien kan er een samenvatting worden gemaakt?

Als het kan, komt er dus een rooster met contests. Om het eerlijk te laten verlopen worden de 'Extra beperkingen' ingevoegd. Die beperkingen worden pas gezegd als de admin/mod. vind dat er een contest moet komen, hierdoor zijn de mensen die dus al eerder waren begonnen met de contest de pineut ;)

Dit is het idee?

Het is een opzetje Maz :D
Gebruikersavatar
Jesse
Admin & Remix Master
Admin & Remix Master
Berichten: 4045
Lid geworden op: di 17 jan 2006 14:01
Soundcloud: https://https://soundcloud.com/questiz
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jesse »

Michiel schreef:

Stan hoeft niet allebij de contests te organiseren, als hij dat te veel vind, hij zou er ook eentje uit kunnen besteden, maar that's up to him..


Ik organiseer meestal de contests, maar ik vind wel dat je een goed punt hebt (Michiel). Maz daarentegen, ik merk aan je dat je vaak het liefst een contest hebt waarbij de regels zo duidelijk mogelijk zijn, maar ik heb juist liever iets meer vrijheid. Ook vind ik een paar van je regels wel heel vergezocht.

Over winnaars, ik ben bezig met het zoeken naar sponoren. Er zijn genoeg online dj/geluidsshops die dit soort contests sponsoren. Maar dan kun je het beter bij een grote jaarlijkse contest houden, en daartussen wat kleinere (prijsloze) contests. :)
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

BoukE schreef:Als het kan, komt er dus een rooster met contests. Om het eerlijk te laten verlopen worden de 'Extra beperkingen' ingevoegd. Die beperkingen worden pas gezegd als de admin/mod. vind dat er een contest moet komen, hierdoor zijn de mensen die dus al eerder waren begonnen met de contest de pineut ;)

Als het aan mij ligt leggen we eens in de paar maanden een aantal contests vast. De 'onderwerpen' zijn hierbij al gekozen, evenals de begin- en einddata. Om te voorkomen dat mensen dan voor de startdatum beginnen wordt er een aantal, voor die contest specifieke, regels pas bekendgemaakt op de dag dat de contest werkelijk van start gaat. Was men eerder begonnen, dan liep men dus het risico dat werk tevergeefs gedaan te hebben, men kan immers nooit vantevoren weten of het conform naar de regels zal zijn.

De rest is in feite een verdere uitwerking en uitdieping van. Het lijkt me gewoon gaaf zou de contest-format wat meer om handen hebben, het mag wel iets meer als 'spel' vind ik.


Jesse schreef:Maz daarentegen, ik merk aan je dat je vaak het liefst een contest hebt waarbij de regels zo duidelijk mogelijk zijn, maar ik heb juist liever iets meer vrijheid. Ook vind ik een paar van je regels wel heel vergezocht.

Punt 4 gelezen? o0
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
BoukE
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1140
Lid geworden op: di 15 aug 2006 21:05
Locatie: Kampen

Ongelezen bericht door BoukE »

Ja Maz,

Zou je punt 4 nog eens in normale taal uit willen leggen? 8)

( je doet het wel in normale taal, maar het is bij mij nog niet helemaal duidelijk wat je daar wilt zeggen ).
Gebruikersavatar
Simon
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3499
Lid geworden op: zo 03 jun 2007 13:09
Locatie: Ja
Contacteer:

Ongelezen bericht door Simon »

ik vind het hier te georganiseerd worden

take it easy, en laat het allemaal zoals het nu is, en spreek aan het begin van een contest de regels maar af :p
Shut your pompous vortex of overlapping fangs
Gebruikersavatar
Michiel
Master of Percussion & Chillout
Berichten: 2358
Lid geworden op: di 06 jun 2006 20:38
Locatie: Achterhoek

Re: Ideetjes voor wijzigingen in de contests-format

Ongelezen bericht door Michiel »

Ik begrijp je punt van open en dicht ook niet helemaal, Maz.. terwijl ik toch best wel wat moeilijke taal gewend ben in mijn studies.

Ik begrijp best dat je beperkingen wil en kan opleggen, maar deze moeten logisch zijn in het contest verband..
Bijvoorbeeld een driekwarts percussiecontest vind ik een creativiteitsbeperkende contest. Je hebt dan twee beperkingen (alleen percussie, én alleen een driekwartsmaat). Lijkt mij juist een drempel voor sommige mensen.
Daarentegen een driekwartsmaat contest of een percussion only contest hebben uit zich zelf logische beperkingen. Mensen hebben geen zin om door te lezen wat ze allemaal wel en niet mogen.


Maz schreef:Trouwens, kijkend naar het aantal mensen voor een 'Humor-contest' valt best te concluderen dat het er voor een aardig deel van de 'regulieren' hier allemaal wel wat 'leuker' en 'losser' aan toe mag gaan bij de contests.


1. Dan moeten we eerst zien hoeveel inzendingen er zijn; misschien heb je gelijk.
2. Dit spreekt jou punt voor extra regels juist tegen.



Wat ik tenslotte nog op wil merken is dat de admins de orginisatie verder in handen moeten (blijven) nemen. Eventueel advies vragen in een Poll (dat hoeft niet eens maandelijks) en verras ons gewoon maar met een leuke contests waar veel mensen aan mee willen doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Re: Ideetjes voor wijzigingen in de contests-format

Ongelezen bericht door Suriel »

Michiel schreef:Ik begrijp je punt van open en dicht ook niet helemaal, Maz.. terwijl ik toch best wel wat moeilijke taal gewend ben in mijn studies.

Ik begrijp best dat je beperkingen wil en kan opleggen, maar deze moeten logisch zijn in het contest verband..
Bijvoorbeeld een driekwarts percussiecontest vind ik een creativiteitsbeperkende contest. Je hebt dan twee beperkingen (alleen percussie, én alleen een driekwartsmaat). Lijkt mij juist een drempel voor sommige mensen.
Daarentegen een driekwartsmaat contest of een percussion only contest hebben uit zich zelf logische beperkingen. Mensen hebben geen zin om door te lezen wat ze allemaal wel en niet mogen.

Een driekwarts percussiecontest ís ook creativiteitsbeperkend, daarom een 'gesloten' contest. Het hele idee achter die gesloten/open contests is in feite een scheiding tussen techniek/creativiteit contests. Het biedt grote voordelen voor mensen die in een van de twee aanzienlijk beter zijn dan in de ander (want zoals het er nu voorstaat moet je goed zijn in beide) en voor mensen die goed zijn in beide maakt het eigenlijk geen fluit uit, het biedt dan gewoon meer afwisseling.


Michiel schreef:
Maz schreef:Trouwens, kijkend naar het aantal mensen voor een 'Humor-contest' valt best te concluderen dat het er voor een aardig deel van de 'regulieren' hier allemaal wel wat 'leuker' en 'losser' aan toe mag gaan bij de contests.


1. Dan moeten we eerst zien hoeveel inzendingen er zijn; misschien heb je gelijk.
2. Dit spreekt jou punt voor extra regels juist tegen.

Als je de 'juiste' regels oplegt kun je er echt wel voor zorgen dat het leuker en losser wordt. Het betrekt je meer bij de contests, dus bij de contestants, dat vraagt om amikaliteit en ik denk dat we best wat dichter tot elkaar zouden mogen staan. Met 'losser' bedoelde ik trouwens iets als gezelliger, minder kil, steriel.
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Michiel
Master of Percussion & Chillout
Berichten: 2358
Lid geworden op: di 06 jun 2006 20:38
Locatie: Achterhoek

Ongelezen bericht door Michiel »

Ik begrijp het doel nog steeds niet,.. wil je mensen die niet creatief zijn of niet de technieken beheersen ook een kans geven om te winnen?
Uiteindelijk gaat het altijd om de meest interresant/aansprekende inzending,.. en of dit nou voorkomt uit creativiteit of techniek maakt niet zo veel uit. Dus dan is het onderscheid welke je eerst hebt gemaakt al weer teniet gedaan.
,.. wat een gezeur dit eigenlijk..
Afbeelding
MyTraX
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1153
Lid geworden op: wo 12 jul 2006 15:36
Locatie: Weerselo Muziek: Hardstyle, Hardcore, BOYAAAAA

Ongelezen bericht door MyTraX »

Ik vind sommige dingen die maz voor stelt opzich wel goed...
Zoals dat mensen die eerder zijn begonnen hun werk voor de helft weg kunnen doen...

Ook dat rooster lijkt me wel wat... Mss dat ik dan ooit ook is mee doe aan een contest...
No peace without hate......
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Lol, dankje MyTrax...


Ik eh, sorry voor jullie tijd, negeer dit topic verder maar :P
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Plaats reactie