Missen jullie onderwerpen op het forum?

Forum op- of aanmerkingen, NFF mededelingen en NFF meetings worden hier besproken.
Gebruikersavatar
The Human
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1720
Lid geworden op: di 17 jan 2006 9:19
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Human »

allright, ik zal deze week een testversie online gooien onder het subdomein http://wiki.flstudio.nl, iedereen mee eens?
Success is my only motherfucking option, failure's not

Mijn Acidplanet
Gebruikersavatar
Yuroun
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2908
Lid geworden op: za 21 jul 2007 20:53
Soundcloud: https://soundcloud.com/sevarandeep
Locatie: Roermond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yuroun »

The Human schreef:allright, ik zal deze week een testversie online gooien onder het subdomein http://wiki.flstudio.nl, iedereen mee eens?


Wat mij betreft wel.
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." - Ludwig van Beethoven
Gebruikersavatar
Michiel
Master of Percussion & Chillout
Berichten: 2358
Lid geworden op: di 06 jun 2006 20:38
Locatie: Achterhoek

Ongelezen bericht door Michiel »

Wel leuk initiatief.
Het is net als met een song beginnen. Het kan een hit worden of je kan er al vroegtijdig mee stoppen omdat het niks wordt en weer met iets anders beginnn. Maar als er meerdere mensen op den duur willen meedoen gaat het wel werken.


@ yuroun
Wat kan er allemaal in de wiki?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yuroun
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2908
Lid geworden op: za 21 jul 2007 20:53
Soundcloud: https://soundcloud.com/sevarandeep
Locatie: Roermond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yuroun »

Michiel schreef:Wel leuk initiatief.
Het is net als met een song beginnen. Het kan een hit worden of je kan er al vroegtijdig mee stoppen omdat het niks wordt en weer met iets anders beginnn. Maar als er meerdere mensen op den duur willen meedoen gaat het wel werken.


@ yuroun
Wat kan er allemaal in de wiki?


Ziets als dit, maar dan beter.
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." - Ludwig van Beethoven
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

Yuroun schreef:
Michiel schreef:Wel leuk initiatief.
Het is net als met een song beginnen. Het kan een hit worden of je kan er al vroegtijdig mee stoppen omdat het niks wordt en weer met iets anders beginnn. Maar als er meerdere mensen op den duur willen meedoen gaat het wel werken.


@ yuroun
Wat kan er allemaal in de wiki?


Ziets als dit, maar dan beter.


En in het Nederlands ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yuroun
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2908
Lid geworden op: za 21 jul 2007 20:53
Soundcloud: https://soundcloud.com/sevarandeep
Locatie: Roermond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yuroun »

Stan schreef:
Yuroun schreef:
Michiel schreef:Wel leuk initiatief.
Het is net als met een song beginnen. Het kan een hit worden of je kan er al vroegtijdig mee stoppen omdat het niks wordt en weer met iets anders beginnn. Maar als er meerdere mensen op den duur willen meedoen gaat het wel werken.


@ yuroun
Wat kan er allemaal in de wiki?


Ziets als dit, maar dan beter.


En in het Nederlands ;)


Dat ook ;)
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." - Ludwig van Beethoven
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Hey dat heb ik nog nooit gezien!

Hoe willen we dat gaan toppen? :P
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Beurlap
Newbie
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: do 14 feb 2008 20:14

Ongelezen bericht door Beurlap »

Wat ik zelf nog heel erg mis hier is een apart deel voor flp-tjes of zipjes. Ik heb me van het begin af aan al afgevraagd waarom dat er niet is (..of ik heb al die tijd poep in mn ogen gehad)

Op die manier kan je echt iets van anderen leren. Bijna alle andere fruityloops fora hebben zo'n sectie. Wanneer je niet wilt dan anderen iets van je gebruiken, omdat je er bijvoorbeeld centjes mee verdient, dan gooi je het in mp3 formaat in de bestaande sections, maar het overgrote deel van de mensen doet het als hobby.

Enige probleem is het gebruik van plug-ins, maar dat kun je opvangen door aan te geven welke plug-ins je gebruikt en eventueel de boel in wav om te zetten.
Gebruikersavatar
Jorik
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1436
Lid geworden op: zo 17 jun 2007 16:20
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorik »

Ben het wel met Beurlap eens, heb me dit ook weleens afgevraagd... is een leuke extra en voegt zeker wat toe.
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

Dat hadden we op het oude NFF wel, dat iedereen een flp moest plaatsen. Maar dat was geen succes. En begrijpelijk; als je iets heel goeds hebt gemaakt en je denkt dat het er wel in zit om er bekend mee te worden ga je dat niet zomaar met iedereen delen natuurlijk.
Afbeelding
Beurlap
Newbie
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: do 14 feb 2008 20:14

Ongelezen bericht door Beurlap »

Stan schreef:Dat hadden we op het oude NFF wel, dat iedereen een flp moest plaatsen. Maar dat was geen succes. En begrijpelijk; als je iets heel goeds hebt gemaakt en je denkt dat het er wel in zit om er bekend mee te worden ga je dat niet zomaar met iedereen delen natuurlijk.

Dat doe je dan ook in de bestaande mp3 sections, maar ik denk dat het overgrote deel van de mensen dit gewoon als soort van hobby doet.

Als gedacht wordt dat elk nummer het gaat maken is er misschien sprake van een wat groot ego :P Juist door te zien hoe een flp nu echt in elkaar zit, kan je ontzettend veel leren!
Gebruikersavatar
Euphorica
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4537
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 1:16

Ongelezen bericht door Euphorica »

Dan word het meer puur afkijken en ideetjes jatten :|
Gebruikersavatar
Buzzer
Master of Melodies
Berichten: 4578
Lid geworden op: do 19 jan 2006 20:36
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Buzzer »

Ik ga dus echt geen flp's sharen :D


Laat ze het lekker zelf leren, moest ik ook, en waarschijnlijk nog veel meer mensen.



Maar een sectie om vrijwillig flp's te sharen is niet verkeerd nee.
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Ik ben wel bereid om voorbeeld flpjes te maken voor bepaalde technieken, in principe heb je dan gewoon een tutorial zonder tekst.
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Tekuem
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1605
Lid geworden op: zo 02 jul 2006 16:14
Locatie: Hoogezand
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tekuem »

die flp's zijn dan toch vooral om van elkaar te leren? je kunt dan bepaalde technieken uitvinden of dingen maken waar je anders bij vast loopt. Het lijkt mij niet de bedoeling om volledige nummers te posten,
Afbeelding
Binnenkort komt er iets groots uit!
Plaats reactie