contest??

Forum op- of aanmerkingen, NFF mededelingen en NFF meetings worden hier besproken.

een appart contest voor oudere en nieuwere leden

ja
2
15%
nee
10
77%
ja tot op een zekere hoogte
1
8%
 
Totaal aantal stemmen: 13

basjeuh
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 5035
Lid geworden op: wo 03 okt 2007 14:02
Locatie: brabant! Mijn producerende Stijlen: alles tussen hardstyle & Hardcore in!
Contacteer:

contest??

Ongelezen bericht door basjeuh »

misschien is het wel leuk om vaker een contest te houden. Want daar leer je veel van, en zo als je ziet zijn er niet echt veel contesten geweest. ik stel voor dat we vaker een contest houden. maar voor de wat betere een apparte en voor de wat minder goede een apparte want anders wint steeds de zelfde. bijv. maz, dimas , simon enz. dan hebben de beginnelingen ook een kans laat hier weten wat JIJ er van vind.
Gebruikersavatar
Michiel
Master of Percussion & Chillout
Berichten: 2358
Lid geworden op: di 06 jun 2006 20:38
Locatie: Achterhoek

Re: contest??

Ongelezen bericht door Michiel »

Ik vind het wel een goed idee. Maar...

basjeuh schreef:misschien is het wel leuk om vaker een contest te houden. Want daar leer je veel van, en zo als je ziet zijn er niet echt veel contesten geweest. ik stel voor dat we vaker een contest houden.


Tot hier ben ik het volledig met je eens. Er zijn weinig contesten, dat komt omdat Jesse er maar 4 per jaar wil. Helaas.

basjeuh schreef: maar voor de wat betere een apparte en voor de wat minder goede een apparte
want anders wint steeds de zelfde. bijv. maz, dimas , simon enz. dan hebben de beginnelingen ook een kans laat hier weten wat JIJ er van vind.[/quote]

Een extra Groentjes-contest zou wel leuk zijn. Zeker gewoon voor een keer.
Maar het lijkt mij gewoon logisch dat bij de andere wedstrijd gewoon iedereen mag mee doen. Dus een extra Groentjes contest.

basjeuh schreef:want anders wint steeds de zelfde. bijv. maz, dimas , simon enz. dan hebben de beginnelingen ook een kans laat hier weten wat JIJ er van vind.


Dat is niet helemaal waar. Dimas en Simon hebben bij mijn weten nog nooit gewonnen. Bovendien is het slechts 1 keer voorgekomen dat er 1 persoon 2 keer heeft gewonnen... wie was dat ook al weer.
Maar ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dat er niet op je gestemd wordt. Dus wat betreft denk ik gewoon dat je zelf die wedstrijd maar moet starten in het oftopic.
Afbeelding
basjeuh
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 5035
Lid geworden op: wo 03 okt 2007 14:02
Locatie: brabant! Mijn producerende Stijlen: alles tussen hardstyle & Hardcore in!
Contacteer:

Ongelezen bericht door basjeuh »

basjeuh schreef:
want anders wint steeds de zelfde. bijv. maz, dimas , simon enz. dan hebben de beginnelingen ook een kans laat hier weten wat JIJ er van vind.


Dat is niet helemaal waar. Dimas en Simon hebben bij mijn weten nog nooit gewonnen. Bovendien is het slechts 1 keer voorgekomen dat er 1 persoon 2 keer heeft gewonnen... wie was dat ook al weer.
Maar ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dat er niet op je gestemd wordt. Dus wat betreft denk ik gewoon dat je zelf die wedstrijd maar moet starten in het oftopic.


ik bedoel maar dat steeds de betere winnen. ik heb gewoon wat namen er bij gezet die al zeker beter zijn. maar dat was gewoon een simpel voorbeeld.
ik zou wel zon contest willen starten maar niet alleen, met zijn 2e of 3e zou ik dat wel willen doen. dus als er iemand mee wil helpen pm mij maar
Gebruikersavatar
Yuroun
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2908
Lid geworden op: za 21 jul 2007 20:53
Soundcloud: https://soundcloud.com/sevarandeep
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: contest??

Ongelezen bericht door Yuroun »

basjeuh schreef:misschien is het wel leuk om vaker een contest te houden. Want daar leer je veel van, en zo als je ziet zijn er niet echt veel contesten geweest. ik stel voor dat we vaker een contest houden. maar voor de wat betere een apparte en voor de wat minder goede een apparte want anders wint steeds de zelfde. bijv. maz, dimas , simon enz. dan hebben de beginnelingen ook een kans laat hier weten wat JIJ er van vind.


Een contest is een contest. Alleen diegene die als beste ut de bus komt, wint. Dat iemand nog niet zo goed is om te winnen, zal diegene beter zijn/haar best moeten doen als die wil winnen. De contest moet dan niet aangepast worden, maar diegene die mee wil doen moet veranderen.
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." - Ludwig van Beethoven
Gebruikersavatar
Witsema
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1329
Lid geworden op: wo 04 okt 2006 16:03
Locatie: Nijmegen

Ongelezen bericht door Witsema »

Ja en wie zijn de groentjes dan? wanneer ben je nog een groentje.
Afbeelding

ôôoh, is, goei?
Ajna
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4667
Lid geworden op: do 24 mei 2007 23:15

Ongelezen bericht door Ajna »

Vind alles best zolang ik maar geen groentje hoef te heten 0_0 Het klinkt zo sla-achtig.
Dan toch maar liever Noobje!
Gebruikersavatar
Yuroun
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2908
Lid geworden op: za 21 jul 2007 20:53
Soundcloud: https://soundcloud.com/sevarandeep
Locatie: Roermond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yuroun »

Marnix schreef:Ja en wie zijn de groentjes dan? wanneer ben je nog een groentje.


Dat zijn toch snoepjes met veel eucalyptus erin?

;)
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." - Ludwig van Beethoven
Gebruikersavatar
Witsema
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1329
Lid geworden op: wo 04 okt 2006 16:03
Locatie: Nijmegen

Ongelezen bericht door Witsema »

Ja, maar snoepjes kunnen toch helemaal niet producen.
Afbeelding

ôôoh, is, goei?
Gebruikersavatar
Yuroun
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2908
Lid geworden op: za 21 jul 2007 20:53
Soundcloud: https://soundcloud.com/sevarandeep
Locatie: Roermond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yuroun »

Marnix schreef:Ja, maar snoepjes kunnen toch helemaal niet producen.


Dat dacht ik ook. :lol:
Laatst gewijzigd door Yuroun op di 11 mar 2008 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." - Ludwig van Beethoven
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Re: contest??

Ongelezen bericht door Stan »

Michiel schreef:Ik vind het wel een goed idee. Maar...

basjeuh schreef:misschien is het wel leuk om vaker een contest te houden. Want daar leer je veel van, en zo als je ziet zijn er niet echt veel contesten geweest. ik stel voor dat we vaker een contest houden.


Tot hier ben ik het volledig met je eens. Er zijn weinig contesten, dat komt omdat Jesse er maar 4 per jaar wil. Helaas.

basjeuh schreef: maar voor de wat betere een apparte en voor de wat minder goede een apparte
want anders wint steeds de zelfde. bijv. maz, dimas , simon enz. dan hebben de beginnelingen ook een kans laat hier weten wat JIJ er van vind.


Een extra Groentjes-contest zou wel leuk zijn. Zeker gewoon voor een keer.
Maar het lijkt mij gewoon logisch dat bij de andere wedstrijd gewoon iedereen mag mee doen. Dus een extra Groentjes contest.

basjeuh schreef:want anders wint steeds de zelfde. bijv. maz, dimas , simon enz. dan hebben de beginnelingen ook een kans laat hier weten wat JIJ er van vind.


Dat is niet helemaal waar. Dimas en Simon hebben bij mijn weten nog nooit gewonnen. Bovendien is het slechts 1 keer voorgekomen dat er 1 persoon 2 keer heeft gewonnen... wie was dat ook al weer.
Maar ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dat er niet op je gestemd wordt. Dus wat betreft denk ik gewoon dat je zelf die wedstrijd maar moet starten in het oftopic.[/quote]

Prima verwoord, hier ben ik het helemaal mee eens.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Euphorica
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4537
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 1:16

Ongelezen bericht door Euphorica »

Nergens voor nodig,gewoon goed je best doen. :D
Gebruikersavatar
Tekuem
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1605
Lid geworden op: zo 02 jul 2006 16:14
Locatie: Hoogezand
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tekuem »

dat is echt een dom idee, zo leer je toch nooit wat :?
Afbeelding
Binnenkort komt er iets groots uit!
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Dan heb ik een veel beter voorstel...

Wat denken jullie van een noob-hulp sectie waar iemand een .flp kan uploaden en posten (bij voorkeur van een heel nummer lijkt me) welk vervolgens door een gevorderd persoon onder de loep wordt genomen waardoor veel directere feedback kan worden gegeven over de produceertechnieken?

Als hier animo voor is dan heeft dit meerdere voordelen. Zo kunnen beginners veel beter geholpen worden dan met de kritiek die ze nu krijgen in de Tracks sectie, zullen er minder overbodige topics worden aangemaakt in andere secties, zullen er minder (échte) beginner-nummers worden gepost in Tracks (daar is immers deze sectie voor), zal dit leden stimuleren actiever deel te nemen aan de community en zal dit de groepsband versterken. Oh ja, ook kunnen beginners bijvoorbeeld gestimuleerd worden om eerst de F.A.Q. te lezen zouden we de informatie die reeds daarin vernoemd staat niet nogmaals verstrekken. Dit kan ook leiden tot een regelmatigere en doeltreffendere update van de F.A.Q.


Dit lijkt me in ieder geval een veel beter idee dan een noob-contest of dat om de zoveel tijd een onbeantwoorde post wordt gedaan in Collabs.
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Jorik
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1436
Lid geworden op: zo 17 jun 2007 16:20
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorik »

Das op zich wel een goed idee ja :)
Een Open-Source categorie waar mensen hun losgelaten maar potentievolle tracks willen uploaden lijkt mij trouwens ook niet onaardig..
Gebruikersavatar
Scopes
Moderator & Master of Chillout
Moderator & Master of Chillout
Berichten: 4403
Lid geworden op: di 18 dec 2007 22:06
Soundcloud: https://soundcloud.com/ma_zea

Ongelezen bericht door Scopes »

maar wanneer ben je nou precies een beginner?

Ik heb FL nu ongeveer 6 a 7 maanden, maar ben al wel 15 jaar met muziek bezig, waarvan zo'n 10 jaar met produceren.
dus dan weet ik niet of ik nou een noob moet zijn omdat ik nogmaar een half jaar FL gebruik. of juist geen noob, omdat ik al wel een decenia met producen bezig ben.
Plaats reactie