Ideeën/suggesties?

Forum op- of aanmerkingen, NFF mededelingen en NFF meetings worden hier besproken.
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ideeën/suggesties?

Ongelezen bericht door Stan »

Hebben jullie nog ideeën of suggesties voor op de hoofdpagina of het forum? Of is alles al naar wens? :P

Van de nieuwe indeling ben ik al op de hoogte :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mark66
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 377
Lid geworden op: di 11 sep 2007 11:22

Ongelezen bericht door Mark66 »

niet echt voor op de hoofdpagina, maar wel een leuk rating systeem voor op het forum ( dat je elkaar punten kunt geven voor de tracks met een klein overzichtje erbij zoals: orginaliteit, productie, etc. ) ennuh, misschien meest geluisterde tracks op NFF.

Al deze dingen maakt het wel leuker om muziek te maken. :D
Gebruikersavatar
WhiNOD
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1366
Lid geworden op: za 23 feb 2008 13:39
Locatie: Daar ergens

Ongelezen bericht door WhiNOD »

Ik ben het met mark eens. Mss een algemeen puntensysteem per gebruiker. Hoe beter je tracks hoe beter je algemeen puntensysteem score iets. Maar je moet dan wel 100/50 post hebben vind ik voordat je kan stemmen, i.v.m. misbruik etc.

Maar dat zijn eigenlijk allemaal extra's, die mss het nff forum van de rest scheid :p
Teeeeeeeeeeeeering
Gebruikersavatar
Rubens
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2122
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 21:12
Locatie: A Place Of Shreeks

Ongelezen bericht door Rubens »

Is het niet een idee om een soort van forum chat op te richten??
als dat mogelijk is :P ( en niet te duur)

want soms wil je een gesprek aangaan met iemand en dan moet je elke keer losse reacties plaatsen.

gr ruben :D
it's all fun and games, until the joker dies
Gebruikersavatar
Ezyo
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3107
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 16:44
Locatie: Arcadia Bay, Oregon
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ezyo »

Dat lijkt me ook wel een leuk idee :D
Gebruikersavatar
Jorik
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1436
Lid geworden op: zo 17 jun 2007 16:20
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorik »

Op zich wel leuk...
Het is mogelijk iig:
http://www.phpbbhacks.com/category/38/
Gebruikersavatar
Rubens
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2122
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 21:12
Locatie: A Place Of Shreeks

Ongelezen bericht door Rubens »

ja :P en dan dat je ergens op drukt( in de taakbalk bij die oranje woorden) en dat je automatische in de chatroom komt.
it's all fun and games, until the joker dies
Gebruikersavatar
Blueyed
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3413
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 13:20
Soundcloud: https://soundcloud.com/dronetracer
Locatie: Groningen en omgeving
Contacteer:

Ongelezen bericht door Blueyed »

ja leuk idee. dan is het ook mogelijk om live problemen op te lossen. :)
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

Wat is er mis met een PM? Of MSN?
Afbeelding
basjeuh
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 5035
Lid geworden op: wo 03 okt 2007 14:02
Locatie: brabant! Mijn producerende Stijlen: alles tussen hardstyle & Hardcore in!
Contacteer:

Ongelezen bericht door basjeuh »

wat me ook wel vet lijkt is dat we een sample cd maken. gewoon van uit het forum. wat kick percussie sounds mischien wat melodietjes vocals. the nff sample cd vol. 1 :P wat vinden jullie hier van?
Gebruikersavatar
Jorik
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1436
Lid geworden op: zo 17 jun 2007 16:20
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorik »

Stan schreef:Wat is er mis met een PM? Of MSN?


In een forumchat kun je met meerdere mensen tegelijk praten, over zaken die je normaliter niet op t forum post (of kleine snelle vraagjes aan anderen die het niet waard zijn een nieuw topic voor te maken).
Gebruikersavatar
Ezyo
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3107
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 16:44
Locatie: Arcadia Bay, Oregon
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ezyo »

basjeuh schreef:wat me ook wel vet lijkt is dat we een sample cd maken. gewoon van uit het forum. wat kick percussie sounds mischien wat melodietjes vocals. the nff sample cd vol. 1 :P wat vinden jullie hier van?

Ik kan in mijn eentje gemakkelijk een preset pack maken maar dat ga ik niet doen. :P
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Ik zie die chat pas zitten als we er het aantal mensen voor hebben. Het komt zo vreselijk zinloos op me over, met nog geen 30 actieve leden. We hebben al eerdere NFF chatprojectjes gehad, zelfs in drukkere tijden, er is gewoon niet genoeg vraag naar om het in leven te houden.

Die sample cd vind ik sws maar een raar idee, er zijn genoeg hoogwaardige sample cd's in de omloop en ik zie niet echt gebeuren dat wij daar tussen komen te staan. De meeste samples zijn gewoonweg al verkrijgbaar. Ik voel er overigens ook weinig voor om een paar uur te gaan steken in het zelf maken van samples om die dan vervolgens weg te geven aan vreemden. We kunnen natuurlijk wel onderling een sample-uitwisselingsprojectje opstarten, dat lijkt me dan wel weer leuk. Als meer mensen dat zien zitten zijn daar wel aardige dingen mee te doen.
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

Jorik schreef:
Stan schreef:Wat is er mis met een PM? Of MSN?


In een forumchat kun je met meerdere mensen tegelijk praten, over zaken die je normaliter niet op t forum post (of kleine snelle vraagjes aan anderen die het niet waard zijn een nieuw topic voor te maken).

Het nadeel is alleen dat mensen niet lastig gevallen willen worden met vragen in de chat. Als je een nieuw topic opent kunnen anderen vrijwillig erop antwoorden, dat doen ze dus als ze er zelf zin in hebben. Met de chat leg je ze meteen een verplichting op om te antwoorden. Daarbij komt ook nog dat als je een topic aanmaakt we een mooi archief creeren en dat iemand anders hier naar kan zoeken en een antwoord vindt. Als alles via de chat gaat worden sommige vragen meer dan 1x gevraagd omdat er simpelweg geen antwoorden te vinden zijn.
Daarom ben ik tegen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jorik
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1436
Lid geworden op: zo 17 jun 2007 16:20
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorik »

Ja klopt, ik bedoel ook zeker niet dat het een soort helpdesk zou moeten worden ofzo hoor. Vragen over FL moeten gewoon gepost worden, je moet sowieso trouwens niemand verplichten om te antwoorden. Ik vond t op zich wel een redelijk leuk idee als extra voor de actieve leden.. maar idd, zoveel hebben we daar niet van, en zo bijzonder is een chat nou ook weer niet.
Het grootste nadeel lijkt idd me dat er minder gepost zal worden op het forum.
Plaats reactie