Nationale Fruityloops Site

Forum op- of aanmerkingen, NFF mededelingen en NFF meetings worden hier besproken.
Gebruikersavatar
The Boss
Fruity King
Fruity King
Berichten: 797
Lid geworden op: di 17 jan 2006 18:33
Locatie: Haren
Contacteer:

Nationale Fruityloops Site

Ongelezen bericht door The Boss »

Voor ideeen, opmerkingen of vragen over de Nationale Fruityloops Site is dit topic bedoeld.

Ik heb een paar vraagjes:
Zijn er nog nieuwe tutorials in de maak, bijv. eentje voor beginners of meer onderdelen?
De teller, registreerd die alleen elke nieuwe bezoeker, of gewoon het aantal views?
Eelcow
Fruity King
Fruity King
Berichten: 743
Lid geworden op: di 10 jan 2006 15:24
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eelcow »

dit is alleen het verkeerde gedeelte voor deze discussie. dit gedeelte gaat alleen over fruityloops dus niet over de fruityloops-site. omdat er geen forum is voor de site, zet ik hem even in het forum opmerkingen gedeelte. misschien, als de site groter wordt, komt er een forum over de site.

*moved*

over de tuts: op dit moment ben ik geen tutorials aan het maken. als je requests hebt zeg je het maar ;) misschien kan iemand anders ook een keer een tut maken.
Afbeelding
whizz
Fruity King
Fruity King
Berichten: 714
Lid geworden op: di 17 jan 2006 15:57
Locatie: Leek
Contacteer:

Ongelezen bericht door whizz »

heb je requests?

edit: niet bedoelt als spam, meer van: ik wil dr ook wel 1 (of meer) maken :)
Laatst gewijzigd door whizz op zo 22 jan 2006 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Verander mijn avatar: http://wwwhizz.nl/avatar.php (nieuw, nu .nl!)
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

whizz schreef:heb je requests?


spam.

Eelcow schreef:als je requests hebt zeg je het maar ;) misschien kan iemand anders ook een keer een tut maken.


dus als je die hebt, dan mag je dat melden en wordt er een zo duidelijk mogelijke tutorial over gemaakt. en dat wil ik ook wel een keertje doen :)


edit:
whizz schreef:edit: niet bedoelt als spam, meer van: ik wil dr ook wel 1 (of meer) maken :)


ahzo, oke :) fout begrepen dus ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
The Boss
Fruity King
Fruity King
Berichten: 797
Lid geworden op: di 17 jan 2006 18:33
Locatie: Haren
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Boss »

Sorry, dat ik hem in het verkeerde onderdeel postte, zat nog te denken zal ik hem bij forum opmerkingen of fruityloops posten. Blijkbaar toch de verkeerde gekozen.
Maar als iemand een tutorial voor beginners wil maken zo dat wel leuk zijn.
Dit schreef ik daarover op het oude forum:
Nog een idee voor een tutorial voor op de site: eentje waarin wat basisdingen worden uitgelegd aan beginners, volgens mij had Eelcow er een keer eentje gemaakt, maar die vond ie zelf niet zo goed en is er weer afgehaald. Dus gewoon aan de hand van een simpel zelfgemaakt nummer wat dingen uitleggen zoals pianoroll, step sequencer, noten volume en panning aanpassen, channels toevoegen enz. Dit kan startende gebruikers snel op weg helpen.

Dus Whizz als je je geroepen voelt ga je gang! :)
Gebruikersavatar
Koen
Admin
Admin
Berichten: 1142
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:52
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Nationale Fruityloops Site

Ongelezen bericht door Koen »

The Boss schreef:De teller, registreerd die alleen elke nieuwe bezoeker, of gewoon het aantal views?


Hij telt alleen unieke bezoekers, dus als er een bezoeker 2 keer langs komt wordt ie niet 2 keer opgehoogd.
SoundCloud voor nieuwe tracks
whizz
Fruity King
Fruity King
Berichten: 714
Lid geworden op: di 17 jan 2006 15:57
Locatie: Leek
Contacteer:

Ongelezen bericht door whizz »

The Boss schreef:Sorry, dat ik hem in het verkeerde onderdeel postte, zat nog te denken zal ik hem bij forum opmerkingen of fruityloops posten. Blijkbaar toch de verkeerde gekozen.
Maar als iemand een tutorial voor beginners wil maken zo dat wel leuk zijn.
Dit schreef ik daarover op het oude forum:
Nog een idee voor een tutorial voor op de site: eentje waarin wat basisdingen worden uitgelegd aan beginners, volgens mij had Eelcow er een keer eentje gemaakt, maar die vond ie zelf niet zo goed en is er weer afgehaald. Dus gewoon aan de hand van een simpel zelfgemaakt nummer wat dingen uitleggen zoals pianoroll, step sequencer, noten volume en panning aanpassen, channels toevoegen enz. Dit kan startende gebruikers snel op weg helpen.

Dus Whizz als je je geroepen voelt ga je gang! :)


Wil ik wel maken, maar dan niet deze week denk ik, wordt volgende week.
Verander mijn avatar: http://wwwhizz.nl/avatar.php (nieuw, nu .nl!)
Gebruikersavatar
The Boss
Fruity King
Fruity King
Berichten: 797
Lid geworden op: di 17 jan 2006 18:33
Locatie: Haren
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Boss »

Ik ben een uitgebreidde tutorial voor beginners in FL Studio 5 (dus ook te openen in FL 6) aan het maken. De basiswerkwijze van FL wordt hierin uitgelegd. Ik verwacht dat ik hem volgende week klaar heb, misschien ook wel deze week. Samen met de effect tutorial en de vst tutorial zou een beginnende FruityLoops gebruiker hier veel van moeten kunnen opsteken. :)
Gebruikersavatar
Dr.Cartz
Newbie
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 10 feb 2006 18:10
Locatie: Huizen

Ongelezen bericht door Dr.Cartz »

kijk zo mag ik het horen :D
jullie hebben het ook wel is over de tut van de plaYlist maar ik kan hem nerges vinden op fruityloops.nl dus dat zal wel handig zijn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

Dr.Cartz schreef:kijk zo mag ik het horen :D
jullie hebben het ook wel is over de tut van de plaYlist maar ik kan hem nerges vinden op fruityloops.nl dus dat zal wel handig zijn


volgens mij staat die gewoon bij de overzichtelijksheid tut: http://nff.onlytalents.com/tutorials/otut.flp
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dr.Cartz
Newbie
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 10 feb 2006 18:10
Locatie: Huizen

Ongelezen bericht door Dr.Cartz »

ja k wist het niej ckkr of het die was mja ze praten altijd over tut die egt zo heet drom...je kan niej zien aan de titel ofsjow of het over de playlist gaat dus drom;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
e-Gloomy-nations
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 20994
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 19:33
Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
Locatie: Belgium
Contacteer:

Ongelezen bericht door e-Gloomy-nations »

yow, praat eens Nederlands man, ik versta er niets van
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

Dr.Cartz schreef:ja k wist het niej ckkr of het die was mja ze praten altijd over tut die egt zo heet drom...je kan niej zien aan de titel ofsjow of het over de playlist gaat dus drom;)


Vertaling:

"Ja. Ik wist het niet zeker of het die tutorial was. Ze praten altijd over een tutorial die playlist-tutorial heet, daarom was het een beetje verwarrend. Je kan het niet aan de titel van de tutorial zien dat deze over de playlist gaat. Was allemaal een beetje verwarrend. ;)"

Zo duidelijker ;):D
Afbeelding
Gebruikersavatar
e-Gloomy-nations
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 20994
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 19:33
Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
Locatie: Belgium
Contacteer:

Ongelezen bericht door e-Gloomy-nations »

Veel duidelijker ;-)

Regel 4 van de forumregels : -Post zoveel mogelijk in taal die iedereen begrijpt,dus geen Br3eZ3R T44L, sms-taal o.i.d.

regel 6.4 spammen is verboden.

Als ik dan op die signatuur van Catz klik dan loopt mijne pc vast.. en die siglink, is dat geen spam ?!

Sociale controle, mijn vrienden, sociale controle.. want anders hou je hier op NFF geen kat... ook al is ze niet met vogelgriep besmet ;-)
Gebruikersavatar
Buzzer
Master of Melodies
Berichten: 4578
Lid geworden op: do 19 jan 2006 20:36
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Buzzer »

Of je stelt je gewoon ff niet zo aan... Komop zeg.
Plaats reactie