trap beat boek kopen waar ???????

Bediscussieer hier non-FL onderwerpen over produceren.
J-Next
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 16 feb 2014 18:15

trap beat boek kopen waar ???????

Ongelezen bericht door J-Next »

Ik heb all vele filmpjes gekeken op youtube hoe je het maakt maar het gaat niet helemaal goed Met de hihat gaat het wel goed dat kan ik wel de bass ook wel een melody met Nexus 2 gaat ook wel maar de rest niet

Is er misschien in amsterdam ergens een winkel waar ik een boek kan kopen over de uitleg van trap beats of een pdf bestand

ik ga morgen naar amsterdam

Ik ben hier serieus mee bezig ik besteed minimaal 5 uur per dag aan filmpjes kijken en zelf proberen

Uit eindelijk wil
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: trap beat boek kopen waar ???????

Ongelezen bericht door MvR »

nee dat is er niet.

ik wil niet een ongelofelijke lul zijn, maar als je na 5 uur tutorials en filmpjes nog niet het weet na te maken, is muziek maken dan wel de juiste hobby?
Silecx
Fruity King
Fruity King
Berichten: 703
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 22:36
Contacteer:

Re: trap beat boek kopen waar ???????

Ongelezen bericht door Silecx »

het kost gewoon veel tijd man, ik zit zelf ook nog maar net in de trap scene, als ik jou was zou ik eerst gewoon tutorials volgens en die beats na maken, daarna kan je proberen om remakes te maken zonder tutorials van andere tracks en daarna, als je de basis ervan een beetje snapt zou ik gewoon proberen met je eigen spul te komen.. het is in ieder geval niet iets wat je zo doet, je ziet wel eens van die beats die in 5min gemaakt zijn, maar hoelang duren die en wat voor variatie zit daar in.. en dan er bij die mensen hebben vaak al wat meer ervaring ermee dus ja zoals ik zei ga gewoon relaxed bezig en forceer niks, als het nu niet wilt probeer het later ga je dan focussen op tutorials ofzo, en 5u per dag is trouwens wel veel man
Ajna
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4667
Lid geworden op: do 24 mei 2007 23:15

Re: trap beat boek kopen waar ???????

Ongelezen bericht door Ajna »

@ J-Next

Met alle respect, maar Ik vraag me eerlijk gezegd af, of je de lat niet gelijk te hoog legt bij jezelf, ook al wil je heel graag zo'n beat maken.(wat ik best snap) Wanneer ben je met produceren begonnen?
Mocht je er nu nog te veel moeite mee hebben, is het dan niet wijzer om eerst te beginnen met een gewone basic beat?
Gebruikersavatar
Ivan Armilis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 26 jun 2013 18:06
Soundcloud: soundcloud.com/armilisivan
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: trap beat boek kopen waar ???????

Ongelezen bericht door Ivan Armilis »

@J-Next check lex luge. je hoeft niet perse te lerenvan turtorails van fl studio je kan ook een heleboel leren van andere tuts zoals voor ableton of logic ofzo.Ze leggen daar misschien qua basis meer uit. zo heb ik vele dingen geleerd.
Snapchat: ivanb.024
Instagram: ivanarmilis
Plaats reactie