Help!

Bediscussieer hier non-FL onderwerpen over produceren.
Jorrit27
Fruity King
Fruity King
Berichten: 753
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 9:30

Help!

Ongelezen bericht door Jorrit27 »

Hey!

Ik heb onlangs een nieuwe track gemaakt, 'Buffalo' (staat ook bij nieuwe tracks). Nou is er iemand die interesse heeft om mijn track te releasen. Hij zegt dat hij contacten heeft en wanneer ik zijn naam bij de productie zet dat hij kan regelen dat mijn track gereleast word. Ik zit te twijfelen, aan de ene kant wil ik het niet omdat het mijn track is. Aan de andere kant, labels reageren niet op mijn mails dus dit zou een manier kunnen zijn om wat publiciteit te krijgen.

Nu is er een probleem, ik twijfel aan de betrouwbaarheid van deze persoon. Ik heb zijn verhaal hieronder gezet, of in een bijlage. Hij lijkt heel echt, hij heeft meer dan 50.000 likes op fb en 6000 followers op sc, maar hij heeft echter weinig plays en likes vergeleken mijn zijn volgers en ook weinig tracks. Ik weet niet wat ik moet doen, please help!

ps. HOE VOEG IK EEN BIJLAGE TOE? hij accepteerd de foto niet
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: Help!

Ongelezen bericht door MvR »

ik had je een persoonlijk bericht gestuurd, had je die gelezen? plaatjes naar de server uploaden werkt niet goed, probeer photobucket ofzo. en dan de link tussen img tags. hoe heet deze persoon/dit label? het is goed dat je argwaan hebt, er lopen veel naaiers rond.
Jorrit27
Fruity King
Fruity King
Berichten: 753
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 9:30

Re: Help!

Ongelezen bericht door Jorrit27 »

Ooh nee nog niet gelezen!

Hier een link met wat hij allemaal te melden had, ik weet niet of ik hem kan vertrouwen. Hij heeft mooie praatjes, maar het klinkt als bullshit

http://www4.zippyshare.com/v/tqw3VR5U/file.html
Gebruikersavatar
Housemotion
Fruity King
Fruity King
Berichten: 803
Lid geworden op: di 29 mar 2011 20:49

Re: Help!

Ongelezen bericht door Housemotion »

Ik zou het niet vertrouwen..
Jorrit27
Fruity King
Fruity King
Berichten: 753
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 9:30

Re: Help!

Ongelezen bericht door Jorrit27 »

Housemotion schreef:Ik zou het niet vertrouwen..


neehe zoiets heb ik ook, alleen het lijkt wel alsof ie er serieuze bedoelingen mee heeft..
Intensive Melodies
Fruity Loopist
Fruity Loopist
Berichten: 249
Lid geworden op: di 04 jun 2013 19:05

Re: Help!

Ongelezen bericht door Intensive Melodies »

Nepperd. Geen enkel waardig label vraagt om zijn/haar naam in de titel te zetten zonder er met zijn tengels aan te hebben gezeten.
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: Help!

Ongelezen bericht door MvR »

nope. niet doen.
Silecx
Fruity King
Fruity King
Berichten: 703
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 22:36
Contacteer:

Re: Help!

Ongelezen bericht door Silecx »

alleen dat taalgebruik al, nou is de mijne niet perfect, maar als ik zo'n mail krijg stop ik bij de eerste zin
Jorrit27
Fruity King
Fruity King
Berichten: 753
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 9:30

Re: Help!

Ongelezen bericht door Jorrit27 »

oke ik doen het niet! Haha en het kan gewoon en buitenlander zijn dus misschien dat zn taalgebruik daarom niet zo geweldig is. Maar hoe verklaar je zn 50000 likes op fb? lijkt me niet dat ie zoveel accounts heeft aangemaakt haha
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: Help!

Ongelezen bericht door MvR »

kun je makkelijk kopen. en buitenlands zijn betekent nog niet dat je nooit kan spellen.
Gebruikersavatar
Blueyed
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3413
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 13:20
Soundcloud: https://soundcloud.com/dronetracer
Locatie: Groningen en omgeving
Contacteer:

Re: Help!

Ongelezen bericht door Blueyed »

Jorrit27 schreef:Maar hoe verklaar je zn 50000 likes op fb? lijkt me niet dat ie zoveel accounts heeft aangemaakt haha


Twee woorden: "Geld" en "Click farms"
Dat zie je aan het volgende:

Met 50k likes op je fb pagina verwacht je veel activiteit. Maar dat is er naar verhouding amper. Af en toe eens 3 reacties te zien en niet meer dan 250 likes per post.
En hier zie je een groei van ±169 likes op één dag. Dat kan natuurlijk nooit.

En check zijn post van 4 mei 2014: "Hi Friends
Soundcloud Deleted my Profile i lost more than 4000 follows
Be sure to follow my new soundcloud page again."

Oh en check zijn Youtube account.
Bijvoorbeeld deze: https://www.youtube.com/watch?v=DhWSnlsYk1k
200.000 views. En toch maar 850 likes en ±40 comments.

Ik zou het niet vertrouwen.
validname
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 15:38

Re: Help!

Ongelezen bericht door validname »

gewoon niet doen.

hij heeft toch niets toegevoegd aan de productie? Ik zou lekker verder zoeken naar een publisher.
Dit lijkt gewoon op claimen.

en labels krijgen wekelijks honderden demo's dus het kan zijn dat het gewoon even duurt; blijven sturen
Gebruikersavatar
manducator
Fruity King
Fruity King
Berichten: 500
Lid geworden op: vr 01 nov 2013 11:22

Re: Help!

Ongelezen bericht door manducator »

Hij schrijft vooral over wat hij zal doen, maar haast niets over wat hij al gedaan heeft.

Vraag om contact te mogen opnemen met artiesten die hij al verder geholpen heeft. Als je vraagt naar bewijzen, zal het verhaal vlug afgelopen zijn. En foto's van contracten zijn geen bewijzen, chat met mensen die hem kennen, vraag referenties.
Jorrit27
Fruity King
Fruity King
Berichten: 753
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 9:30

Re: Help!

Ongelezen bericht door Jorrit27 »

thanks voor de tips!

Ik ga inderdaad eens wat van zn andere mensen opzoeken. Maar op de een of andere manier heeft hij me wel een soortvan weten te overtuigen, hij heeft nog een enorm verhaal geschreven en het leek me niet dat hij dit uit zn duim zoog, maarja je weet nooit.. Lastige zaak haha

En ik heb een stuk of 15 labels al 3x gemaild met mijn track, oa met een private link naar mn soundcloud en die is pas 2x beluister -__- Die labels nemen ook wel weinig moeite zeg pff
Plaats reactie