Les geven

Bediscussieer hier non-FL onderwerpen over produceren.
Gebruikersavatar
abelvanmierlo
Fruity King
Fruity King
Berichten: 706
Lid geworden op: zo 24 aug 2008 10:21
Locatie: Waalwijk

Les geven

Ongelezen bericht door abelvanmierlo »

Ik zit al jaren (bijna 10 jaar inmiddels) muziek te maken in fl. In het begin was het nog echt muzikaal, nu allang niet meer. xD Komt omdat ik me ben gaan richten op dubstep en electro. Electro ging in het begin wel omdat ik toen alleen 3xOsc gebruikte voor basslines (ja ze waren ook erg kaal) maar op een gegeven moment kwam ik de term ‘sound design’ tegen en hier ben ik me in gaan verdiepen. Ik ging met fm synthesizers werken, heb een Nord Lead 2 (weet niet echt hoe ik hem moet gebruiken in tracks want heb latency en ik heb geen midi keyboard maaaaar dat is een totaal ander aspect van het probleem).

Anyways, ik snap Sytrus nou op een matig niveau. (eigenlijk alleen door tutorials) Dx10 kan ik alleen een growl in maken, en af en toe wel leipe plucks. Ik wil vooral werken met vocodex, fm synths, noise, speech synths, delay/echo en bandwidth reject filtering ofzo (hoop dat jullie daarmee begrijpen wat ik bedoel). Met vocoding ken ik 1 trucje maar niet de logica erachter plus het valt me steeds op dat waar je de effecten plaatst van groot belang is, wat ik ook al niet begrijp.... Dus ik ben op zoek naar een formule om synths mee te maken, waarbij ik niet al te veel andermans sound design over ga nemen.

Dus de vraag was of iemand mij les hierin wil geven. Heb je interesse zeg het ff hier of stuur me (het liefst) een pm.

Alvast bedankt. :fl:
"If you're young, a male and drink wine you're experimental. But when you're middle aged, a male and drink wine you're just gay." ~Abel van Mierlo
Plaats reactie