asio4all en FL Studio 9 en Windows 7

Bediscussieer hier non-FL onderwerpen over produceren.
mr32
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: do 07 jan 2010 16:05
Locatie: Son en Breugel
Contacteer:

asio4all en FL Studio 9 en Windows 7

Ongelezen bericht door mr32 »

Beste NFF-ers,

Ik ben nieuw hier, maar ik kom al meteen met een pittige vraag. Ik ben een echte prutser, en dan ook graag bezig om van alles uit te proberen.

Laatst wilde ik iemand weer helpen met een mix, ik moest even snel een beat in elkaar knutselen, maar en kwam geen geluid uit mijn speakers. Omdat ik twee geluidskaarten heb, gebruik ik Asio, om ze toch allebei in Traktor en Fruity Loops te kunnen gebruiken. Ik heb weer zitten prutsen in het geluidstuurprogramma van Windows 7, want ik wilde van mijn stereo iets opnemen. En nu, komt er als ik hem instel via Asio (in FL Studio 9) op een één of andere manier uit de andere geluidskaart geluid, inplaats van de geluidskaart die ik normaal gebruik. En de geluidskaart (de tweede, een Creative PCI) staat niet eens in het lijstje, terwijl juist daar het geluid uit komt!

Toen ik in Windows 7 mijn Creative kaart heb uitgeschakeld, kwamen al mijn poorten van mijn Soundmax (mijn eerste kaart), en dat zijn er 8, in beeld. Ze werkten wel, maar ik miste weer mijn Creative kaart?!

Ik weet het, het is erg ingewikkeld, maar daar kan ik helaas niks aan doen!!

Mr32
Plaats reactie