geluidskaart geschikt?

Post hier alles over hardware; vragen, problemen, nieuwtjes, etc.
steelo-carlo
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 22:38

geluidskaart geschikt?

Ongelezen bericht door steelo-carlo »

hallo :fl:'ers,

ik heb een geluidskaart overgenomen van een vriend van mij, omdat die een nieuwe had, en
ik toch alleen maar een onboard kaart had.

Maar nu vraag ik mij af, is deze kaart geschikt om mee te produceren en om deze aan te sluiten aan Krk monitoren?
heb ik hiermee geen gebrek aan het 1 en ander?

ohjaa en nog iets kleins..
Ik heb de kaart al geplaatst en drivers geinstaleerd, maar nu kan ik ASIO4ALL nog steeds niet gebruiken, ik krijg er geen geluid uit. Als ik deze aanklik in de
audio settings in FL studio 10, dan komt er gewoon geen geluid uit :!: Terwijl ik bijna overal wel lees dat deze aan te raden is om te gebruiken. Iemand een idee of suggestie?
:lol:

Hieronder de specificaties van de kaart:

Product:
ESI Maya Prodigy 7.1 PCI HIFI audio interface

Algemeen:
Om u te voorzien van hoge kwaliteit werkt de Prodigy 7.1 met sterke componenten van onder andere Sanyon en Nichicon. Mede door deze componenten wordt de voeding van de analoge en digitale uitgangen geoptimaliseerd. Door het speciale ontwerp van de Prodigy 7.1 worden de elektromagnetische golven van de PC geweerd, zoals onstabiele HDD of CPU storing. Vanwege het aluminium scherm dat de analoge en digitale delen splitst wordt de kwaliteit van beide stromen optimaal behouden. Beter nog, de versterkers op de interface zijn geïnstalleerd op sockets zodat de gebruiker alles naar eigen wensen kan aanpassen.

De driver van de Prodigy 7.1 HIFI is gebaseerd op de professionele EWDM technologie van fabrikant ESI. ESI staat garant voor perfecte compatibiliteit met Windows 2000/ XP/2003 en zelfs Windows XP x64 en Windows Vista 64 en 32 bit. Dit maakt de Prodigy 7.1 zo enorm flexibel en krachtig genoeg voor zwaar werk met ultra lage latency voor perfect resultaat.

De Directwire3.0 en Native Sound Processing ondersteuning in de driver maakt dat u verschillende software applicaties naast elkaar kunt draaien met meerdere virtuele instrumenten tegelijk. Audio streams kunnen door verbonden worden tussen diverse software applicaties. De driver ondersteunt ook 3D technologie van Qlabs in Canada: Q3D/QEM, QMSS, QRumble, QSizzle, QExpaner, QEQ and QNormalize.

Specificaties:
- 192 kHz 7.1 HiFi surround audio interface
- 24-bit / 96 kHz ADC with 102dB(a) dynamic range
- 24-bit / 192 kHz DAC with 108dB(a) dynamic range
- S/PDIF digitale I/O met optische connectoren
- hoge kwaliteit RCA connectoren voor het analoge main uitgang signaal
- 4 gelijk tijdige ingangen
- 10 gelijktijdige uitgangen
- speciaal ontwerp om CPU en HDD storing tegen te gaan
- ondersteunt 5.1 en 7.1 surround professioneel
- EWDM driver gebaseerd op ESI technologie
- Directwire ondersteuning om elk intern signaal direct op te nemen
- geavanceerd NSP ondersteuning
- geintegreerde hoofdtelefoon en microfoon aansluiting
- ASIO 2.0 en GSIF 2.0 ondersteuning voor multichannel applicaties
- Qsound ondersteuning onder Windows XP
- werkt onder Windows XP, XP x64 2000, Windows 2003, Windows Vista 32bit en 64bit
- werkt met elke professionele audio applicatie
- werkt met elke surround standaard

Garantie termijn:
Op dit product krijgt u 1 jaar garantie.



Alvast bedankt voor de aankomende reacties :roll: ;) ;)
steelo-carlo
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 22:38

Re: geluidskaart geschikt?

Ongelezen bericht door steelo-carlo »

heeft er misschien iemand een idee? :D
chiel
Newbie
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: do 08 nov 2007 19:06
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

Re: geluidskaart geschikt?

Ongelezen bericht door chiel »

Staat je standaard windows geluids instelling wel op die kaart? Moest ik met mijn M-audio kaart ook eerst doen. En re-install ASIO. kaart zelf zal weinig mis mee zijn denk ik.
To Boldly Go, Where No Firefighter Has Gone Before
steelo-carlo
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 22:38

Re: geluidskaart geschikt?

Ongelezen bericht door steelo-carlo »

chiel schreef:Staat je standaard windows geluids instelling wel op die kaart? Moest ik met mijn M-audio kaart ook eerst doen. En re-install ASIO. kaart zelf zal weinig mis mee zijn denk ik.


heyy,

uhmm ik zou het eerlijk gezegt niet weten eigenlijk;)

hoe kan ik dit controleren? en hoe zet ik deze erop(de standaard instelling van windows)? ;:D

bedankt voor de reactie!

groetjess
KillerProductions
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: di 09 aug 2011 7:00

Re: geluidskaart geschikt?

Ongelezen bericht door KillerProductions »

installeer de asio driver opnieuw,

of zijn de drivers van je geluidskaart niet goed geïnstaleed.

of ze zijn niet up-to-date
Plaats reactie