Zijn dit goede headphones?

Post hier alles over hardware; vragen, problemen, nieuwtjes, etc.
Gebruikersavatar
Euphorica
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4537
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 1:16

Ongelezen bericht door Euphorica »

Dj Sigma schreef:ja hoe zeg je dat, je hoort de weerkaatsing van het geluid en hoe dit zich in een kamer/zaal gedraagd niet. Je hebt hier wel een plugin voor die dit een beetje verzorgd, maar ben de naam vergeten. De weerkaatsing van het geluid uit de rechterbox hoor je ook terug voor een klein deel met je linkeroor en andersom. Ik heb hier ooit een heel stuk over gelezen op internet, maar kan het zo niet terugvinden. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee. Natuurlijk hoor je echt stereodingen beter over een koptelefoon omdat het rechtstreeks je oor in gaat.

Maar goed, ik raad het iig toch aan om met boxen te produceren ipv een koptelefoon.



Ja dat hele verhaal is met 1 woord uit te leggen hahaha AKOESTIEK :D
Dat is ook de reden waarom ik liever niet met een HP produceer ;)
Gebruikersavatar
lvdzijden
Fruity King
Fruity King
Berichten: 578
Lid geworden op: za 24 mar 2007 17:41
Contacteer:

Ongelezen bericht door lvdzijden »

Fender schreef:Ik spaar dan door tot een AKG maar welke AKG is dan het beste? (Prijs kwaliteit verhouding)


Dat is voor iedereen anders, maar prijs kwaliteit is de AKG K 240 Studio het beste. Deze kost 99 euro bij Feedback

Ik heb zowel een AKG 271 (** edit**) als ook de Senheiser HD 202, maar die heeft 2 nadelen. Het is een hifi koptelefoon die het geluid wat warm doorgeeft (een monitor hoort juist steriel te zijn). Hij laat veel geluid door, waardoor de mensen om je heen het idee hebben dat je hem verschrikkelijk hard aan hebt staan. Verder is hij wel heel comfortabeler en erg degelijk.
Laatst gewijzigd door lvdzijden op za 27 sep 2008 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Michiel
Master of Percussion & Chillout
Berichten: 2358
Lid geworden op: di 06 jun 2006 20:38
Locatie: Achterhoek

Ongelezen bericht door Michiel »

Een AKG 171 is de 271 met kleinere oorschelpen..?
de 271 lekt namelijk niet.. die is gesloten..
Afbeelding
Gebruikersavatar
lvdzijden
Fruity King
Fruity King
Berichten: 578
Lid geworden op: za 24 mar 2007 17:41
Contacteer:

Ongelezen bericht door lvdzijden »

Ik zie een type fout ik heb inderdaad een 271, ik zal het veranderen
Plaats reactie