Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr 22 sep 2017 20:00

Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Leraar Fruity Loops gevraagd ! 
Auteur Bericht
Grandmaster
Grandmaster

Antwoord met een citaat
@Donkey Kong:
Bij zo'n cursus vertellen ze niet hoe je platen maakt dat moet je zelf doen, je leert hoe DAW's (in dit geval FL) werken,effecten gebruik,signal flow,afmixen etc.
Goede zaak dat er instituten zijn die FLstudio aandacht geven, bij bv SAE is het alleen protools,logic,cubase,ableton en een beetje reason.
Over FL word geen woord gesproken ,maar komt denk ik ook wel omdat de workflow van FL afwijkt van de andere DAW's,je in een grote commerciële studio geen FL tegenkomt (vaak protools of logic) en omdat veel audio engineers nog steeds denken dat FLstudio er uit ziet als fruityloops 1 van vroeger en ook zo klinkt :p

Psyderweb Records@Ektoplazm

vr 30 maart 2012 14:23
Profiel
Newbie
Newbie

Antwoord met een citaat
Sorry luitjes dat ik pas na (meer dan) 2jr reageer! :-S
Ik ben gewend van forums dat ze een mailtje sturen als je een reactie hebt :-P (ik zag net pas de optie staan 'breng mij op de hoogte...' :-P )

Veel mensen 'in de business' reageren vaak sceptisch op 'DJ Scholen' idd, snap ik, ik heb t mezelf tenslotte ook zelf geleerd ooit. Toen waren er ook nog geen DJ Scholen. Er zijn nou eenmaal 2 soorten mensen, de een die graag t allemaal zichzelf wil leren en de ander die t fijn vindt als iemand t em gewoon face to face uitlegd (dat over t algemeen ook een stuk sneller gaat als t goed is).

We doen alles op maat, kortom de een komt om alles onder de knie te krijgen, de ander om een specifiek onderdeel bijgespijkerd te krijgen.

FL is samen met Ableton ons populairste programma en leraren zijn moeilijk te vinden, vooral in de buurt van Utrecht. De lessen zijn erg verspreid qua uren en dagen, dus als je buiten Utrecht woont is dat niet handig helaas...

Je moet wel een VAR WUO kunnen overleggen en minstens al wat muziek uitgebracht hebben.

Iemand interesse?

di 15 jul 2014 23:47
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2