traktor probleem.

Post hier alles wat niet in de andere categorieën thuishoort.
Gebruikersavatar
dj donkey kong
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3053
Lid geworden op: za 10 dec 2011 20:35
Locatie: zwolle

traktor probleem.

Ongelezen bericht door dj donkey kong »

simpel ik heb een iTunes opslag locatie gemaakt op de c schrijf. en laat naar die map de gehele collectie downloaden.
nu heb ik het probleem in traktor dat hij dus wel 200 al gedownloade bestandjes vind maar erbij vermeld dat de bestanden geen mb bevatten.
lege bestandjes dus. de bestandjes die hij al heeft gedownload willen niet afgespeeld worden. want dan zegt hij dat file niet goed is.
de directory is gewoon goed ingesteld naar dat mapje. maar hij vind wel allerlei informatie van de nr,s maar de bestandjes zelf kan hij niet vinden. ik weet zeker dat de directory in traktor gewoon klopt.

wat kan er hier zoal fout gaan?? en hoe los ik dit op??

greets dj donkey kong.
Echte sprookjes bestaan niet. Want het leven is al een groot sprookje.
Gebruikersavatar
dj donkey kong
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3053
Lid geworden op: za 10 dec 2011 20:35
Locatie: zwolle

Re: traktor probleem.

Ongelezen bericht door dj donkey kong »

ik heb nu de gehele collectie gedownload hij vind wel 1500+/- bestandjes maar hij zegt nul mb te vinden.
ik ga er nog eens goed naar kijken. (goed naar gekeken maar hij blijft niks vinden)

als je ideetjes hebt laat me dat dan weten.
Echte sprookjes bestaan niet. Want het leven is al een groot sprookje.
Gebruikersavatar
dj donkey kong
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3053
Lid geworden op: za 10 dec 2011 20:35
Locatie: zwolle

Re: traktor probleem.

Ongelezen bericht door dj donkey kong »

ik heb het probleem voorgelegd aan traktor zelf met vertalings hulp van mijn moeder hopelijk weten zij raad.

You wrote:
> the problem occurs that the program can find all 1534 Itunes numbers with the artists
> names and pictures etc. but it also says that ther is 0mb on files. When i clickon
> refresh or click on import collection the problem remains. So it is not possible
> to,play anything, while he can find it but refers to have no Mb of the numbers. How
> can i solve this problem?


ik hoop dat ze het probleem kunnen oplossen want opnieuw instaleren werkt ook niet en word er wel simpel van want wil wel weer gaan dj uithangen 8)
Echte sprookjes bestaan niet. Want het leven is al een groot sprookje.
Plaats reactie