DEFQON 1

Post hier alles wat niet in de andere categorieën thuishoort.
Gebruikersavatar
neilio
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2040
Lid geworden op: vr 15 dec 2006 14:48

DEFQON 1

Ongelezen bericht door neilio »

Wie gaat er naar defqon 1 in almere in julie of juni.
Ik ga der zeker heen en ik kan niet wachten.
Hopelijk wordt het een soort van examen feest want ik heb examens aan het einde van deze lesjaar.

dussss

wie gaat er heen?
Donis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 23 okt 2006 10:44
Locatie: Heijen _0_

Ongelezen bericht door Donis »

Defqon is nu 3 keer geweest toch? Elk jaar wilde ik gaan maar het is er elke keer niet van gekomen haha. Dus hopelijk gaat het dit jaar wel door. In 2005 en 2006 ben ik op Emporium geweest in Nijmegen en dit feest was een soort defqon in het klein. Het was echt 1 van mijn vetste feesten van dat jaar. Gewoon door de sfeer, lekker zonnetje, mooie schaars geklede dames 8) uiteraard de nodige biertjes erbij en als voornaamste de muziek natuurlijk. Ultiem genot :D Dusja, ik ga er vanuit dat Defqon ook zo is :P
Gebruikersavatar
neilio
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2040
Lid geworden op: vr 15 dec 2006 14:48

Ongelezen bericht door neilio »

ja vrienden van mij waren er ook geweest en ze vonden het te gruwelijk.
Ik ga er gewoon heen, wat er ook gebeurt.
en inderdaad defqon 1 is al 3 keer geweest.
Ik wil vooral donkeyrollers horen op defqon1 want zij zijn de hardstyle rockers.
Maar jij gaat dus ook?
Donis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 23 okt 2006 10:44
Locatie: Heijen _0_

Ongelezen bericht door Donis »

Ik ben het wel van plan ja, haha maarja je weet nooit wat er tussenkomt ;). Ennuh, donkeyrollers zeg je? Er is toch nog geen line-up bekend ;). Ik heb ze nu 3 keer gehoord en het waren echt lekkere sets, mede omdat ze destijds alleen donkeyrollers producties draaiden, dus ook die nummertjes van vroeger en die zijn echt vet :D.
Gebruikersavatar
neilio
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2040
Lid geworden op: vr 15 dec 2006 14:48

Ongelezen bericht door neilio »

yup oldskool donkey rollers shit

en nee die lineup is nog niet bekend maar omdat ze er vorig jaar waren en het jaar daarvoor geloof ik, maar ik zou ze graag willen horen, want zij zijn inspiratie voor me.
Technoboy ook trouwens en Zany en LuNa zoveel eigenlijk.
Plaats reactie