Studeren en produceren

Post hier alles wat niet in de andere categorieën thuishoort.
Gebruikersavatar
Ivan Armilis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 26 jun 2013 18:06
Soundcloud: soundcloud.com/armilisivan
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Studeren en produceren

Ongelezen bericht door Ivan Armilis »

Hoi ik ben Ivan en ik ben 13 jaar. Ik zit nu op 2 vwo maar wat ik vaak hoor is dat veel djs hun studie niet afmaken. Ik wil later graag op de universiteit studeren maar mijn vraag is: Heb ik dan nog tijd voor muziek naast je studie??
Mvg

Ivan
Snapchat: ivanb.024
Instagram: ivanarmilis
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: Studeren en produceren

Ongelezen bericht door MvR »

ga er maar van uit van wel. 1 op de 1000 krijgt de kans om zo te gaan touren en dus hun school/studie opzeggen. ik zou lekker een goede studie gaan doen voor het geval je muziekcarrière niks wordt. (niet lullig bedoeld, maar ga er maar niet van uit)
Gebruikersavatar
Ivan Armilis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 26 jun 2013 18:06
Soundcloud: soundcloud.com/armilisivan
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Studeren en produceren

Ongelezen bericht door Ivan Armilis »

Oke dankjewel
Snapchat: ivanb.024
Instagram: ivanarmilis
Gebruikersavatar
manducator
Fruity King
Fruity King
Berichten: 500
Lid geworden op: vr 01 nov 2013 11:22

Re: Studeren en produceren

Ongelezen bericht door manducator »

I denk dat school/unief voorrang moet krijgen op muziek. De mogelijkheid dat je kan leven van muziek is erg klein. Maar je hoeft muziek daarom niet op te geven. Mooiste hobby die bestaat!
Gebruikersavatar
Room 23
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 29 feb 2012 17:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Studeren en produceren

Ongelezen bericht door Room 23 »

Je gaat waarschijnlijk spijt krijgen als je best goed kan leren en je stopt er dan zo snel mee. De meesten van ons hebben een studie, baan of allebei en maken daarnaast nog vrolijk muziek!
http://soundcloud.com/room_23

Behind the curtain of everyday consiousness is hidden another unutterably strange mental universe.
Gebruikersavatar
Jay30k
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 23 feb 2006 9:46
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Studeren en produceren

Ongelezen bericht door Jay30k »

Room 23 schreef:Je gaat waarschijnlijk spijt krijgen als je best goed kan leren en je stopt er dan zo snel mee. De meesten van ons hebben een studie, baan of allebei en maken daarnaast nog vrolijk muziek!


Jazeker, sommige van ons hebben een verantwoordelijke office job, net in pak komen opdraven enzo en bij thuiskomst helemaal los in de studio (als je er dan nog tijd voor heb of vrij voor wil maken). Studie moet je nooit opgeven, niet iedereen blijft jong + slecht 1% of minder verdient een redelijke boterham met muziek. Daarbij komt: als je kan studeren is het zeker een tijd (afgezien van het leren) die je niet wil missen.

Wel zou je kunnen kijken naar eventueel media studies ofzo, heb ik ook gedaan, wellicht dat je er (of achter de schermen) er met werk toch enigszins mee te maken krijg.
Gebruikersavatar
Bon Jarno
Fruity King
Fruity King
Berichten: 854
Lid geworden op: zo 07 mar 2010 18:22

Re: Studeren en produceren

Ongelezen bericht door Bon Jarno »

Ik niet :p

Ik zou gaan werken in de bouw oid als ik kon, Nederland heeft genoeg hoge opgeleiden en professors
Als je hele dag achter zo'n schermpje zit trek je het savonds gewoon niet - ik tenminste om naar je daw te loeren
Plaats reactie