scam?

Post hier alles wat niet in de andere categorieën thuishoort.
Silecx
Fruity King
Fruity King
Berichten: 703
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 22:36
Contacteer:

scam?

Ongelezen bericht door Silecx »

he gasten,

ik kreeg net een mailtje van een ''a&r'' van mixmash, en vroeg of ik een mailtje naar het desbetreffende adres wou sturen. dat was het. hij vroeg niet naar tracks ofzo, hij hoorde wat toffe dingen voorbij komen en vroeg of ik een mailtje wou sturen. maar ik vertrouw dit niet helemaal, want als ik zijn soundcloud bekijk heeft ie maar 3 volgers.. ik wil liever geen links posten.. maar hoe kan ik er achter komen of dit nu een echte a&r is of gewoon iemand met kwade bedoelingen?

ik heb de naam even opgezocht, (stalker) en dat klopt verder wel, op facebook staat ook die hij a&r is bij mixmash. dus, iemand die hier wat ervaring mee heeft en mij wat advies kan geven?

thanks!
Gebruikersavatar
Scopes
Moderator & Master of Chillout
Moderator & Master of Chillout
Berichten: 4403
Lid geworden op: di 18 dec 2007 22:06
Soundcloud: https://soundcloud.com/ma_zea

Re: scam?

Ongelezen bericht door Scopes »

Je kan altijd een mailtje sturen en dan vragen wat zijn intenties zijn. En dan geen links of whatever.
Gebruikersavatar
Euphorica
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4537
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 1:16

Re: scam?

Ongelezen bericht door Euphorica »

Je hebt in 2015 geen label meer nodig :p
Alleen happen op grote labels anders heeft het weinig nut, het enige nut van een GOED label is dat ze je promotie en gigs regelen.
Als je muziek goed genoeg is gewoon zelf uitbrengen op bandcamp,ik zet alles er gratis op en verdien toch een leuk centje aan donaties en dat is meer dan dat ik ooit bij een klein label zou verdienen ;)
Ik ben een keer benaderd door een groot label, de manager vroeg om een demo aan hem persoonlijk te sturen, dit heb ik uiteraard gedaan en ik heb er nooit meer wat van gehoord, mijn maatje harmonic frequency hetzelfde verhaal met hetzelfde label, ik had al niks met labels omdat ik jaren geleden al eens genaaid ben door een klein label uit mexico en nu is dat vertrouwen dus 0,0 :p
Labels willen puur aan je verdienen, niks meer niks minder!
Of je moet een leuk netlabel zoeken die je muziek gratis uitbrengt, bij zulke labels gaat het om de muziek en niet om het geld.
Silecx
Fruity King
Fruity King
Berichten: 703
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 22:36
Contacteer:

Re: scam?

Ongelezen bericht door Silecx »

ja precies! ik leg de focus ook nooit op labels, maar dit aanbod was van mixmash, best een leuke label, wat dus het proberen waard kan zijn. momenteel maar gewoon de focus leggen op het maken van kwalitatief goede, en creatieve muziek. thanks guys!
Gebruikersavatar
dj donkey kong
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3053
Lid geworden op: za 10 dec 2011 20:35
Locatie: zwolle

Re: scam?

Ongelezen bericht door dj donkey kong »

helemaal waar euphorica.
voorbeeldje het enige waarom martin garrix bij spinning records zit.
is omdat er veel geld aan hem valt te verdienen.
Echte sprookjes bestaan niet. Want het leven is al een groot sprookje.
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: scam?

Ongelezen bericht door MvR »

dj donkey kong schreef:helemaal waar euphorica.
voorbeeldje het enige waarom martin garrix bij spinning records zit.
is omdat er veel geld aan hem valt te verdienen.


dan heb je duidelijk niet meegekregen dat hij weg is bij Spinnin' om precies de reden dat Spinnin' hem naait.
Gebruikersavatar
dj donkey kong
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3053
Lid geworden op: za 10 dec 2011 20:35
Locatie: zwolle

Re: scam?

Ongelezen bericht door dj donkey kong »

ooh ok dat wist ik nog niet thanks.
Echte sprookjes bestaan niet. Want het leven is al een groot sprookje.
Plaats reactie