Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr 17 nov 2017 18:43

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Oproep: Zanger-Zangeres gezocht met ervaring en eigen studio 
Auteur Bericht
Fruity Loopist
Fruity Loopist

Antwoord met een citaat
Hallo dear FL producers.

Wij maken tracks die we soms ook voorzien van zang. Nu weet ik wel dat de meeste hier producer zijn of arrangeur e.d. Maar wellicht zijn er onder jullie mensen die Zangers of zangeressen kennen die ook samenwerken met jullie, anderen met hun eigen geschreven teksten en melodie of ook inzingen en opnemen van door anderen geschreven materiaal? We hebben nog 4 nummers op de plank liggen waar we zang bij zoeken. Zelf geschreven. De muziek erbij is no problem.

Hier een conceptje van 1 van die 4 nummers. Sorry ik zing beroerd. Kunnen jullie nog ff lachen. Maar alvast bedankt voor tips. Graag alleen serieuze tips. De songteksten staan erbij. Werken met vocal packs van internet is ook top, maar eigen materiaal begint onze voorkeur te krijgen.

Fred-E Skywalker voor SEXOFSOUND. Dance collective.

https://soundcloud.com/fred-e-skywalker ... ls-example

ps: Contact graag per persoonlijk bericht. Contact op Soundcloud per pb ook prima. Fijne voortzetting!
Zie ook: http://vocalizr.com/u/SEXOFSOUND

wo 16 maart 2016 15:34
Profiel WWW
Fruity Captain
Fruity Captain

Antwoord met een citaat
Een erg herkenbaar probleem, wat ik een keer heb gedaan voor mijn track Survive (Die ik btw nog steeds een keer af moeten maken) is de site fiverr.com gebruikt. Je kan daar voor een klein bedrag iemand inhuren. Wat je natuurlijk ook kan proberen is om op het internet te zoeken naar onbekende zangers en die vragen of ze wat voor je in zouden willen zingen.

do 17 maart 2016 16:21
Profiel
Moderator
Moderator

Antwoord met een citaat
Sorry, maar dat gaat je hier niet lukken. Als het zo makkelijk zou zijn zou elke track van mij vocalen hebben, haha!

do 17 maart 2016 17:29
Profiel
Fruity God
Fruity God

Antwoord met een citaat
Het is idd ook moeilijk om iemand te vinden met een geschikte stem, lees het hier vrij regelmatig. Het inzingen van een track is ook niet iets wat je even heel snel doet, ook dit kost tijd en energie!
Ik ben naast een instrumentale collab bezig met vocal opnames voor iemand van dit forum, die persoon kent mijn stemgeluid wel een beetje en ik krijg er de tijd voor (geen echte deadline) dus dat is alleen maar fijn. Daarnaast moet een track me wel aanspreken, anders gaat het vocaal alleen maar belemmeren en dit kan de nodige frustratie geven. De remmen moeten lekker los kunnen!
Heb je al eens op SoundCloud gekeken? Er aardig wat mensen die hun vocals aanbieden, probeer het gewoon, het zou gek zijn als er daar niets te vinden is!

vr 18 maart 2016 10:23
Profiel
Fruity Loopist
Fruity Loopist

Antwoord met een citaat
Ajna schreef:
Het is idd ook moeilijk om iemand te vinden met een geschikte stem, lees het hier vrij regelmatig. Het inzingen van een track is ook niet iets wat je even heel snel doet, ook dit kost tijd en energie!
Ik ben naast een instrumentale collab bezig met vocal opnames voor iemand van dit forum, die persoon kent mijn stemgeluid wel een beetje en ik krijg er de tijd voor (geen echte deadline) dus dat is alleen maar fijn. Daarnaast moet een track me wel aanspreken, anders gaat het vocaal alleen maar belemmeren en dit kan de nodige frustratie geven. De remmen moeten lekker los kunnen!
Heb je al eens op SoundCloud gekeken? Er aardig wat mensen die hun vocals aanbieden, probeer het gewoon, het zou gek zijn als er daar niets te vinden is!

Dank je voor je leuke en serieuze tips. Ik zal er mijn voordeel mee doen. Ik heb idd op soundcloud en vocalizr oproepen geplaatst. Succes ook met jullie bezigheden! leuk!

Vr. groet,

Fred. SOS.

vr 18 maart 2016 17:09
Profiel WWW
Fruity God
Fruity God

Antwoord met een citaat
Fred-E Skywalker schreef:
Ik heb idd op soundcloud en vocalizr oproepen geplaatst.

Misschien is de kans van slagen via Soundcloud wat groter als je iemand gewoon een berichtje stuurt.
Van te voren natuurlijk wel eerst goed gaan luisteren wat er vocaal allemaal aangeboden wordt ;)

vr 18 maart 2016 19:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]