Zeg, jullie weten ondertussen dat ik volledig vegetariër ben geworden, en ik heb er TOTAAL geen spijt van.
Doch, bij ons in België bestaat er een organisatie : "Koeien knuffelen", jaja, blijkt zeer therapeutisch te werken..
Nu, na het knuffelen van de koeien, gaan de meeste mensen naar huis, en smijten een kalfslapje in de pan, om daarna lekker te smullen.. Ten zeerste een onlogisch gedrag, zo lijkt me.
Nu is mijn vraag/verzoek : eten jullie nog vis en vlees ? Ik had graag dat jullie jullie ervaringen delen in dit topic..
Wat vinden jullie van het eten van al die lieve diertjes ? En het feit dat ze zo erg moeten afzien (legbatterijen bvb)..
Iedereen zijn/haar meug, dus ik heb er niets op tegen dat jullie vlees eten.. maar zeg aub niet dat ze sowieso gaan sterven om opgegeten te worden, want ik ben voorstander van het open gooien van ALLE poorten waar dieren opgesloten zitten.
Ik begrijp ook niet dat mensen 15-20 euro kunnen uitgeven om naar een Zoo te gaan.. Jullie creeëren een hele hoop MISERIE hierdoor.. toch ?
Ik zou zeggen :
REFUSE TO EAT MEAT AND FISH, SET THEIR GATES OPEN !!!
Hopelijk zet dit topic'je jullie een beetje aan het denken..
Vleeseters, no big deal, want ik hou van alles en iedereen..
Deel hier jullie gedachten nu.
Veel liefs,
Jan Gloomy