Automatische tagger

Post hier alles wat niet in de andere categorieën thuishoort.
Gebruikersavatar
Koen
Admin
Admin
Berichten: 1142
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:52
Locatie: Delft
Contacteer:

Automatische tagger

Ongelezen bericht door Koen »

Ik heb een grote muziekcollectie, alleen het vervelende is dat de helft van de velden year & album niet zijn ingevuld. Weet iemand misschien een programma die dat automatisch voor je kan opzoeken en invullen? Ik heb er 1 programma geprobeerd en dat is mediamonkey, maar daar moet je echt per nummer gaan zoeken via amazon. Ik zoek eigenlijk een programma die alle jaartallen enzo zelf kan invullen.
SoundCloud voor nieuwe tracks
Pig Molester
Newbie
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: do 19 jan 2006 9:43

Ongelezen bericht door Pig Molester »

zelf invullen weet ik nie, ma ik gebruik tagscanner...zeer handig programma vind ik zelf!
Gebruikersavatar
The Boss
Fruity King
Fruity King
Berichten: 797
Lid geworden op: di 17 jan 2006 18:33
Locatie: Haren
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Boss »

Ik had hier laatst iets over gelezen in een blaadje, een programma wat uit een grote muziek database tags invuld. Zal even kijken of ik het nog kan vinden.

Edit: Gevonden
Kijk op www.musicbrainz.org voor meer informatie
Gebruikersavatar
Koen
Admin
Admin
Berichten: 1142
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:52
Locatie: Delft
Contacteer:

Ongelezen bericht door Koen »

Ik heb net musicbrainz geinstalleerd. Als ik m'n top 40 map (alleen nummers die in de top 40 gestaan hebben, zou je denken dat ie die allemaal weet) laat taggen, vindt ie ongeveer 1 van de 5 nummers. Niet echt veel dus. Maar hij werkt wel :) Even een nachtje aan laten staan en dan is iig 20 % getagged :p
SoundCloud voor nieuwe tracks
Gebruikersavatar
The Boss
Fruity King
Fruity King
Berichten: 797
Lid geworden op: di 17 jan 2006 18:33
Locatie: Haren
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Boss »

Jammer dat ie niet alles vind, ik gebruik het programma zelf niet, maar had er wel over gelezen. Misschien dat er ergens anders nog een betere tagger is, maar welke zou ik zo niet weten.
Gebruikersavatar
The Boss
Fruity King
Fruity King
Berichten: 797
Lid geworden op: di 17 jan 2006 18:33
Locatie: Haren
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Boss »

Probeer anders eens te zoeken in google met de woorden:
automatic tagger music

Volgens mij staan onderaan de eerste resultaten pagina een aantal automatische taggers. Bovenaan staan er ook 1, maar dies volgens mij alleen voor iTunes.
Gebruikersavatar
Koen
Admin
Admin
Berichten: 1142
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:52
Locatie: Delft
Contacteer:

Ongelezen bericht door Koen »

Waar google al niet goed voor is :D

Fixtunes vindt al bijna de helft! Enige nadeel, ik krijg nu een melding met 'your trial period is over'... Jammer :?

Ook musicmatch jukebox 10 heeft een supertag functie maar die is niet gratis... En hij crasht bij mij al als ik 'm opstart.
SoundCloud voor nieuwe tracks
Plaats reactie