vind mijn map c-drive niet van fl studio 11 beta op mac HELP

Voormalige FL Studio Discussies en Vragen en Problemen.
remy-x
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: za 22 nov 2014 1:12

vind mijn map c-drive niet van fl studio 11 beta op mac HELP

Ongelezen bericht door remy-x »

hallo,

ik heb een probleem

ik vind mijn map c-drive niet op mijn mac...
ik heb fl studio 11 beta voor mac geïnstalleerd (demo), alles werkt perfect maar vind dit echt niet (ik kan mijn dll-bestanden niet installeren)
heb gelezen dat dit automatisch via een programma (crossover) word geïnstalleerd, dan heb ik dit programma gedownload en zou je via "bottles" moeten kunnen kijken in je aangemaakte c-drive op je mac, maar er komen geen bestanden voor in dat programma...
ik heb al vanalles geprobeerd om te zoeken, maar geen succes

kan iemand me helpen???
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: vind mijn map c-drive niet van fl studio 11 beta op mac

Ongelezen bericht door MvR »

ik raad je aan om het op het Image-Line forum te vragen. zij kunnen je sowieso beter helpen daar.
Ajna
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4667
Lid geworden op: do 24 mei 2007 23:15

Re: vind mijn map c-drive niet van fl studio 11 beta op mac

Ongelezen bericht door Ajna »

Plugins installeren doe je gewoon in Fl studio (mac) zelf. Links bovenin op file klikken en dan run command uitvoeren. Je kunt dit alleen met exe installers doen. Ik heb dll files in een aparte vst map geplaatst op mijn bureaublad. Bij options heb ik die map ook staan. Daarna channels -> refresh -> fast scan doen.
Als jij de c schijf wilt zien dan ga je via programma's naar Fl studio -> pakketinhoud -> contents -> shared support -> Fl studio -> support -> Fl studio. Daar zie je de c map staan. Wel wat omslachtig, maar het is natuurlijk allemaal nog in ontwikkeling. Op het Image-line forum kun je veel info vinden en zoals Mark hier ook al aangeeft je vragen stellen. Als je daar nog geen account hebt, zul je die even aan moeten maken.
Plaats reactie