Automap is leeg?

Voormalige FL Studio Discussies en Vragen en Problemen.
Dantiney2
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 26 jun 2016 16:20

Automap is leeg?

Ongelezen bericht door Dantiney2 »

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het goed instellen van de Virus TI2 in Fl Studio 12?

Wat me tot nu toe gelukt is is het volgende:
1. Plugin Virus TI ingeladen
2. 3 'Midi Out' aangemaakt, deze de juiste channel/port toegewezen met de Virus.
3. In de Virus TI onder het tabje 'Common' De 3 aparte geluiden ingesteld op USB1 L+R, USB2 L+R en USB3 L+R ingesteld.

Alles werkt naar behoren, nu heb ik 2 problemen.
1. Geen geluid uit USB2 L+R en USB3 L+R, wel het MIDI signaal, zet ik deze allebei in de Virus onder 'Common' op USB1 L+R, dan hoor ik de geluiden wel.

2. Onder de tab 'Processing' in de Virus TI plugin, staat onder bij 'Connections':
1. Out 1 -
ipv
1. Virus TI 1 1
2. Virus TI 2 2
3. Virus TI 3 3

Dit is nodig om elk geluid uit de Virus een aparte insert channel te geven op de mixer.

Ik heb deze tutorial gevolgt:
https://www.youtube.com/watch?v=C2CtVfEGOIM
(in het filmpje te zien op 4:08)

Is er iemand bekend met deze problemen? Of heb ik zelf toch nog iets verkeerd staan?

Ik gebruik dus Fl Studio 12 met de Virus TI2 op M-Audio Projectmix I/O.

Alvast bedankt.

Gr Danny
Gebruikersavatar
abelvanmierlo
Fruity King
Fruity King
Berichten: 706
Lid geworden op: zo 24 aug 2008 10:21
Locatie: Waalwijk

Re: Automap is leeg?

Ongelezen bericht door abelvanmierlo »

1. Het kan zijn dat de input device niet goed is aangesloten

(hoe dat moet weet ik ook niet, raad je aan om daar gewoon een beetje te experimenteren of externe hulp in te schakelen)

2. Check “audio options” misschien staat ie niet op de juiste geluidsuitgang (audio input of output devices geloof ik, staat er zo’n rekje)

3. Heb je de “record button” wel aan staan en daar de juiste optie gekozen

4. Het kan ook nog zijn dat je in je mixer track bij het kanaal, niet het juiste input/output (echt geen idee tbh xD) kanaal hebt gekozen

That’s my 2 cents
"If you're young, a male and drink wine you're experimental. But when you're middle aged, a male and drink wine you're just gay." ~Abel van Mierlo
Gebruikersavatar
abelvanmierlo
Fruity King
Fruity King
Berichten: 706
Lid geworden op: zo 24 aug 2008 10:21
Locatie: Waalwijk

Re: Automap is leeg?

Ongelezen bericht door abelvanmierlo »

Ow wacht het is midi, sorry daar kan ik je niet echt mee helpen. Weet wel dat je een midi plugin waaraan je controls van die Virus plugin, bijv., kunt linken. Je weet wel met “Link to controller”
"If you're young, a male and drink wine you're experimental. But when you're middle aged, a male and drink wine you're just gay." ~Abel van Mierlo
Plaats reactie