sytrus key follow voor rise and fall pad

Post hier alles wat met plugins te maken heeft.
ssienn
Fruity Beginner
Fruity Beginner
Berichten: 56
Lid geworden op: di 31 mar 2009 10:45

sytrus key follow voor rise and fall pad

Ongelezen bericht door ssienn »

Ik ben bezig een Rise and Fall pad te programmeren. Hierbij wil ik een functie gebruiken genaamd key follow in een van de literatuurboeken die ik heb. Ik zit echter al enige tijd te zoeken naar het antwoord zonder succes.

Weet iemand of sytrus een Key follow of key tracking functie heeft en waar hij precies zit?

groet,

Sien
Gebruikersavatar
Yuroun
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2908
Lid geworden op: za 21 jul 2007 20:53
Soundcloud: https://soundcloud.com/sevarandeep
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: sytrus key follow voor rise and fall pad

Ongelezen bericht door Yuroun »

Volgens mij heeft Sytrus dat niet. Je zult er omheen moeten werken met een envelope controller.
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." - Ludwig van Beethoven
ssienn
Fruity Beginner
Fruity Beginner
Berichten: 56
Lid geworden op: di 31 mar 2009 10:45

Re: sytrus key follow voor rise and fall pad

Ongelezen bericht door ssienn »

Ok bedankt voor de antwoord. Beetje late reactie van mij....Ik was daar echter al achter gekomen.
ssienn
Fruity Beginner
Fruity Beginner
Berichten: 56
Lid geworden op: di 31 mar 2009 10:45

Re: sytrus key follow voor rise and fall pad

Ongelezen bericht door ssienn »

Iedereen kent waarschijnlijk de toxic biohazard vst. Deze heeft hele dirty sounds...vandaar de naam toxic. Is het mogelijk om deze met sytrus ook te maken? Ik weet dat sytrus een krachtige vst is. Als iemand weet hoe je die sound kan namaken in sytrus hoor ik dat graag....

Als je een voorbeeld nodig hebt van het geluid let me know....Het gaat mij namelijk om de dirty sound....Ik kan het moeilijk beschrijven.
Plaats reactie