vengeance ultimatum bass vragen.

Post hier je samples en sample requests.
Gebruikersavatar
dj donkey kong
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3053
Lid geworden op: za 10 dec 2011 20:35
Locatie: zwolle

Re: vengeance ultimatum bass vragen.

Ongelezen bericht door dj donkey kong »

is dat dus je menining over vengeance sounds??.
Echte sprookjes bestaan niet. Want het leven is al een groot sprookje.
Gebruikersavatar
Integrate
Fruity King
Fruity King
Berichten: 894
Lid geworden op: wo 20 apr 2011 12:05

Re: vengeance ultimatum bass vragen.

Ongelezen bericht door Integrate »

Nogmaals, de meeste mensen gebruiken enkel packs zoals vengeance voor hun drums. De rest (melodie, bass,...) maken ze zelf doormiddel van synthezisers. Daarom vindt iedereen hier dat basslijnen uit een pack gebruiken vrij saai is aangezien je deze niet meer zelf maakt. Als je echt goede basslijnen wilt maken koop NI Massive of leer werken met Sytrus!
Headphones ON, world OFF!
Franck Demoi
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2969
Lid geworden op: vr 29 jan 2010 21:16
Locatie: Den Ham

Re: vengeance ultimatum bass vragen.

Ongelezen bericht door Franck Demoi »

donkey kong schreef:
Franck Demoi schreef:
MvR schreef:Leuk, je hebt geld betaald voor samples die rechtstreeks uit bestaande nummers zijn geript.


donkey kong schreef:nee want ik heb ze van vengeance sounds gekocht. en nu is dus mijn vraag hoe maak ik basslines??.


:x

nouw filter jij maar eens een bassline weg uit een nr!!. of een kick clap. ooh jaah begin maar te oeffenen met strings :x .


Nee, sorry. Ik neem het niet zo nouw met die dingen. Kickclaps zijn ook niet echt mijn ding. En ik heb simpelweg geen tijd om te oeffenen met strings, heb namelijk doordeweeks spraakcursus.
Gebruikersavatar
dj donkey kong
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3053
Lid geworden op: za 10 dec 2011 20:35
Locatie: zwolle

Re: vengeance ultimatum bass vragen.

Ongelezen bericht door dj donkey kong »

oke ik snap de reactie. ik was wel nog van plan om een paar kitjes te halen voor de beat. want de rest maak je meestal zelf.
Echte sprookjes bestaan niet. Want het leven is al een groot sprookje.
Den_us
Newbie
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: di 10 aug 2010 19:11

Re: vengeance ultimatum bass vragen.

Ongelezen bericht door Den_us »

3xOSC ken je ook al een bassline van maken. Het ligt voor een groot deel aan je effecten. Er is geen standaard methode om een bassline te maken. Maar op youtube staan een hoop tutorials. Ben het wel met eens met de mensen die zeggen dat je vengeance pakket weggegooid geld is. Geld had je beter in een plugin kunnen steken. Succes
Plaats reactie