Nederlandse acapellas

Post hier je samples en sample requests.
dkabouter
Fruity Loopist
Fruity Loopist
Berichten: 152
Lid geworden op: zo 16 feb 2014 19:24
Locatie: Overijssel

Nederlandse acapellas

Ongelezen bericht door dkabouter »

Hallo allemaal. Ik weet niet of dit het juiste subforum is voor deze vraag. Zo niet, excuses dan. Het lijkt mij heel erg leuk om ook een beetje nederlands in mijn tracks te verwerken. Ik ben daarom het internet aan het afstruinen naar nederlandse vocals, maar helaas zonder succes. Heeft iemand wellicht tips? Als vocalen niet verkrijgbaar zijn ben ik op zich ook al heel blij met kleine stukjes om als fill te gebruiken. Ik denk dan aan 'Refrein' of 'Daar gaan we weer' o.i.d.

Ik kwam erachter dat tracks van bijvoorbeeld Snollebolleke (ja ik weet het carnavalsmuziek) wel veel fills bevatten, helaas ben ik niet zo goed in het verwijderen van de achtergrond muziek dus die zijn voor mij op het moment onbruikbaar.

Graag jullie reactie :)

Groeten,
Bram
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: Nederlandse acapellas

Ongelezen bericht door MvR »

ik denk dat bij dit soort dingen het gewoon het beste is om het zelf te doen of ze laten doen. zeer kleine kans dat je iets zal vinden. zeker in het Nederlands.
Gebruikersavatar
Ivan Armilis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 26 jun 2013 18:06
Soundcloud: soundcloud.com/armilisivan
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nederlandse acapellas

Ongelezen bericht door Ivan Armilis »

wat mvr al zei Nederlandse acapella's zijn heel moeilijk te vinden. het beste is om ze zelf op te nemen of op te laten nemen ;)
Snapchat: ivanb.024
Instagram: ivanarmilis
Plaats reactie