Rock/ metal drumkits gezocht...

Post hier je samples en sample requests.
Gebruikersavatar
DJBull-Dogg
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: za 19 dec 2009 21:29
Locatie: Dromeland
Contacteer:

Rock/ metal drumkits gezocht...

Ongelezen bericht door DJBull-Dogg »

Hoi,

Een goede maat van mij vroeg om eens een track samen te maken. Hij speelt electrisch gitaar en weer een maat van hem basgitaar. We willen al wat langer een nummer samen maken... maar hebben geen drummer! :?

Dat is het probleem en daarom vroeg hij mij, omdat ik wel wat overweg kan gaan met FL, zodat ik wat drums in mekaar kan zetten. :lol: Maar ik zoek nu drumkits. Échte metal of rock drumkits, die het doen. Ik heb al een aantal drums extra gezocht en gevonden, maar een goede of werkende kit heb ik nog steeds niet in FL staan. :(

De vraag: wie heeft er een goede drumkit die in het genre van metal/ rock past? :evil: Ik heb het eigenlijk snel nodig (vóór 25 december eigenlijk), want nu heb ik vakantie (dus kan ik wat kloten met FL), en die gast waarmee ik het samen maak wil het zo snel mogelijk af hebben, zodat we mee kunnen doen met een of andere contest. :$ Welke weet ik niet, maar dat boeit me niet echt. Het gaat er vooral om dat ik die knakkert kan helpen en we een lekkere track ergens online kunnen zetten... :lol: Wie kan me verder helpen? :roll:

Thanks alvast! Peace... :)
www.myspace.com/djblldgg

Jep, mijn avatar is nogal groot! Ik ga em zo snel mogelijk vervangen door een wat kleinere!
Plaats reactie