Chillout Contest Vol. 2: Uitslag!

Ben jij de beste op dit forum? Bewijs het hier!
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Ik kreeg gisteren een PM van Brutal Bass met de vraag hoe het zat met zijn speciale vermelding. Dit na aanleiding van:

Maz schreef:Brutal Bass, jij was overduidelijk de publiekswinnaar en verdient daarom een speciale vermelding.


Ik had dit eigenlijk anders bedoeld, ik wilde hem even in die post wat extra aandacht geven voor zijn prestatie, maar heb toch besloten om hem tijdelijk een echte publieke vermelding te geven. Zoals jullie kunnen zien is dat in mijn signature.

Van harte gefeliciteerd BB, jij bent het éérste forumlid dat mijn signature haalt zonder dat je slecht wordt afgeschilderd.
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Brutal Bass
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1075
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 10:04
Contacteer:

Ongelezen bericht door Brutal Bass »

Lol Maz, dank je wel! 8)
Gebruikersavatar
Dj Sigma
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1798
Lid geworden op: zo 21 okt 2007 23:35

Ongelezen bericht door Dj Sigma »

Hee Maz, waar zijn jouw laatst gemaakte tracks eigenlijk te beluisteren? Op dat gebied is het erg stil geweest op het forum de laatste tijd? Of heb je toevallig zelf ook 'nothing' gemaakt? ;)


Zou graag nog wat tracks horen in de stijl van wat ik een half jaar geleden of zo van je gehoord heb. Weet de titels niet uit mijn hoofd..
http://lsdb.nl/list/artist/9642/DJ_Sigma.html for DJ sets in Techstyle, Hardtrance and Early Hardstyle!


Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Dj Sigma schreef:Hee Maz, waar zijn jouw laatst gemaakte tracks eigenlijk te beluisteren? Op dat gebied is het erg stil geweest op het forum de laatste tijd? Of heb je toevallig zelf ook 'nothing' gemaakt? ;)


Zou graag nog wat tracks horen in de stijl van wat ik een half jaar geleden of zo van je gehoord heb. Weet de titels niet uit mijn hoofd..


Zie topic
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Overigens, beste leden,

Ik merk dat er hier en daar enige onenigheid is over de uitslag van de contest. Ik wil jullie er graag op wijzen dat de jury even rechtvaardig als kundig is, Ann en simonofhell zijn muzikaler dan de meeste van jullie en zijn tevens gerespecteerde leden van ons forum. Ik wil jullie vragen hun mening, of je het kunt begrijpen of niet, dan ook accepteert.

Bvd
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Euphorica
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4537
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 1:16

Ongelezen bericht door Euphorica »

Ow ik ben niet kwaad om het oordeel hoor :D Lecram is een terechte winaar, maar zoals het er staat dat mijn track geen chilout zou zijn omdat hun er niet van kunnen chillen vind ik wat vaag ,dat is dus niet een vakkundig oordeel omdat dat smaak gebonden is en niks zegt over de kwaliteit van de track,kwaliteit is de hoofdzaak waar een jury op moet beoordelen smaak mag maar een kleine rol spelen imo. :)
Zo het er staat komt het zo over van het is een goede productie maar wij chillen er niet van dus is het geen chillout en dat dan het zwaarst meetelt.
Ik twijfel niet aan de muziek kennis van Anja of Simon ook al denk ik dat die meer rock gericht is dan zweverig :p
Ik ben het verder wel gewoon eens met de uitslag hoor :) :fl:
Gebruikersavatar
Brutal Bass
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1075
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 10:04
Contacteer:

Ongelezen bericht door Brutal Bass »

Euphorica schreef:Zo het er staat komt het zo over van het is een goede productie maar wij chillen er niet van dus is het geen chillout en dat dan het zwaarst meetelt.


En dat viel mij dus ook al op! 8)

Verder accepteer ik het...
Le Cram heeft een mooi stuk muziek neergezet. ;)
Gebruikersavatar
Simon
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3499
Lid geworden op: zo 03 jun 2007 13:09
Locatie: Ja
Contacteer:

Ongelezen bericht door Simon »

Euphorica schreef:Ow ik ben niet kwaad om het oordeel hoor :D Lecram is een terechte winaar, maar zoals het er staat dat mijn track geen chilout zou zijn omdat hun er niet van kunnen chillen vind ik wat vaag ,dat is dus niet een vakkundig oordeel omdat dat smaak gebonden is en niks zegt over de kwaliteit van de track,kwaliteit is de hoofdzaak waar een jury op moet beoordelen smaak mag maar een kleine rol spelen imo. :)
Zo het er staat komt het zo over van het is een goede productie maar wij chillen er niet van dus is het geen chillout en dat dan het zwaarst meetelt.
Ik twijfel niet aan de muziek kennis van Anja of Simon ook al denk ik dat die meer rock gericht is dan zweverig :p
Ik ben het verder wel gewoon eens met de uitslag hoor :) :fl:


wij vonden het niet echt chillend, da's persoonlijke smaak, akkoord

maar voor de rest vonden wij je track heel goed
het is niet dat dat 'chill' aspect je van de 1ste plaats heeft gehouden hoor :p

sorry dat het in onze uitleg zo overkwam, dat was niet de bedoeling.
Shut your pompous vortex of overlapping fangs
Ajna
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4667
Lid geworden op: do 24 mei 2007 23:15

Ongelezen bericht door Ajna »

Brutal Bass schreef:
En dat viel mij dus ook al op! 8)



Deze opmerking had ik wel verwacht, geeft niet, maar op de vorige pagina heb ik gereageerd op de opmerking van Euphorica, en daar gezegd dat het in de te beknopte toelichting op zijn track verkeerd geformuleerd is. Nogmaals..die opmerking van Euphorica is ook wel terecht, ik snap ook wat hij er mee wil zeggen, maar het heeft in het geheel niets, maar dan ook niets te maken met rock gerichtheid, dit is absoluut niet waar!
Venhuizen
Newbie
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: do 06 nov 2008 15:12
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Ongelezen bericht door Venhuizen »

Ja ik heb helaas geen tijd gehad met mn kiddo's, vooral de jongste om mn track af te maken, begint te lopen e.d.!

hier zeer verlaat mijn probeersel ;)
http://www.foreverlost.nl/music/regenpijp.mp3
Gebruikersavatar
Brik & Brok
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 432
Lid geworden op: za 07 apr 2007 17:15

Ongelezen bericht door Brik & Brok »

Ik luister het nummer van Brutal Bass nog eens een keer, maar hij is wel echt lekker hoor. ;)
Gesloten