Het grote 4 woorden verhaal!

Post hier alles wat niet in de andere categorieën thuishoort.
NatteHanddoek
Verbannen
Berichten: 2341
Lid geworden op: di 24 jun 2008 12:06
Locatie: Terneuzen Haat: Ponies
Contacteer:

Ongelezen bericht door NatteHanddoek »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus
Gebruikersavatar
Ezyo
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3107
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 16:44
Locatie: Arcadia Bay, Oregon
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ezyo »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door de tweede kamer binnen.
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Ezyo
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3107
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 16:44
Locatie: Arcadia Bay, Oregon
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ezyo »

NatteHanddoek schreef:jammer, het begon net leuk te worden.
mag taylor swift er wel in voor komen?


Suriel schreef:Neen! :x


In de vroege


Bijna had ik je bedankt... :lol:

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding,
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding, en een kapot raam.
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Ezyo
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3107
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 16:44
Locatie: Arcadia Bay, Oregon
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ezyo »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding, en een kapot raam. De schade was beperkt.
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding, en een kapot raam. De schade was beperkt tot het verbranden van
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Ezyo
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3107
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 16:44
Locatie: Arcadia Bay, Oregon
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ezyo »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding, en een kapot raam. De schade was beperkt tot het verbranden van de antieke koffietafel van
Gebruikersavatar
Simon
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3499
Lid geworden op: zo 03 jun 2007 13:09
Locatie: Ja
Contacteer:

Ongelezen bericht door Simon »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding, en een kapot raam. De schade was beperkt tot het verbranden van de antieke koffietafel van Evoluon's(who the fock is evoluon) schoonmoeder, Anne-Rosa Mertens
Shut your pompous vortex of overlapping fangs
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door een raam de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding, en een kapot raam. De schade was beperkt tot het verbranden van de antieke koffietafel van Evoluons schoonmoeder (oftewel, architect),, Anne-Rosa Mertens.




Google is nooit ver weg Simon.
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
NatteHanddoek
Verbannen
Berichten: 2341
Lid geworden op: di 24 jun 2008 12:06
Locatie: Terneuzen Haat: Ponies
Contacteer:

Ongelezen bericht door NatteHanddoek »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door een raam de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding, en een kapot raam. De schade was beperkt tot het verbranden van de antieke koffietafel van Evoluons schoonmoeder (oftewel, architect),, Anne-Rosa Mertens. Toen Anne-Rosa dit merkte,
Gebruikersavatar
Simon
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3499
Lid geworden op: zo 03 jun 2007 13:09
Locatie: Ja
Contacteer:

Ongelezen bericht door Simon »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door een raam de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding, en een kapot raam. De schade was beperkt tot het verbranden van de antieke koffietafel van Evoluons schoonmoeder (oftewel, architect),, Anne-Rosa Mertens. Toen Anne-Rosa dit merkte, werd ze hysterisch razend


haha, ik dacht dat evoluon een of andere superheld was
Shut your pompous vortex of overlapping fangs
NatteHanddoek
Verbannen
Berichten: 2341
Lid geworden op: di 24 jun 2008 12:06
Locatie: Terneuzen Haat: Ponies
Contacteer:

Ongelezen bericht door NatteHanddoek »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door een raam de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding, en een kapot raam. De schade was beperkt tot het verbranden van de antieke koffietafel van Evoluons schoonmoeder (oftewel, architect),, Anne-Rosa Mertens. Toen Anne-Rosa dit merkte, werd ze hysterisch razend, en smeet de restanten
Gebruikersavatar
Witsema
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1329
Lid geworden op: wo 04 okt 2006 16:03
Locatie: Nijmegen

Ongelezen bericht door Witsema »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door een raam de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding, en een kapot raam. De schade was beperkt tot het verbranden van de antieke koffietafel van Evoluons schoonmoeder (oftewel, architect),, Anne-Rosa Mertens. Toen Anne-Rosa dit merkte, werd ze hysterisch razend, en smeet de restanten in de oven waarna
Afbeelding

ôôoh, is, goei?
NatteHanddoek
Verbannen
Berichten: 2341
Lid geworden op: di 24 jun 2008 12:06
Locatie: Terneuzen Haat: Ponies
Contacteer:

Ongelezen bericht door NatteHanddoek »

In de vroege pinkstermiddag van 20 augustus vloog het Evoluon door een raam de tweede kamer binnen. Dat veroorzaakte veel opschudding, en een kapot raam. De schade was beperkt tot het verbranden van de antieke koffietafel van Evoluons schoonmoeder (oftewel, architect),, Anne-Rosa Mertens. Toen Anne-Rosa dit merkte, werd ze hysterisch razend, en smeet de restanten in de oven waarna ze een grote tube
Plaats reactie