Afrojack

Post hier alles wat niet in de andere categorieën thuishoort.
leonard
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3048
Lid geworden op: za 14 jun 2008 13:28
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Ongelezen bericht door leonard »

gaar topic
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Reglement schreef:# Iedereen wordt met respect behandeld, en staat vrij iedere vraag te stellen of mening te uiten, zonder zich te hoeven schamen.

# Op dit forum worden geen bewust kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, racistische, bedreigende of seksueel-georienteerde berichten of afbeeldingen geplaatst. Gebeurt dit wel, dan zullen gepaste maatregelen getroffen worden.


D.w.z. dat de mensen die zich daadwerkelijk gekwetst voelen door het gebruik van het woord kanker als krachtwoord dit op een rustige en respectvolle manier aan kunnen geven. Daar zou ik nog aan willen toevoegen dat deze mensen in hun achterhoofd moeten houden dat zulk gebruik van dit woord niet kwetsend bedoeld is.

Ik begrijp dat het vervelende associaties met zich mee kan brengen maar realiseer jullie wel dat het woord kanker als krachtwoord veelgebruikt is onder jongeren. Vanuit dat oogpunt zou ik niet graag een verbod willen opleggen voor het gebruik van het woord kanker als krachtwoord, blijkt echter dat veel mensen zich melden hiervoor dan zullen we samen tot een oplossing proberen te komen waar beide partijen zich in kunnen vinden.



Fender en Nattehanddoek, jullie hebben in mijn ogen (nog) niemand écht beledigd of opzettelijk gekwetst. Ik zou graag zien dat jullie dit ook zo houden, en op een iets rustigere, minder assertieve manier discussie voeren mag wel.



Ik zou graag álle reacties op deze post willen zien per PM, elke post reply erop zal verwijderd worden. Willen jullie graag met elkaar verder in discussie, dan mogen jullie een nieuw topic aanmaken in Het Forum.



Zo, genoeg kleuterjuf gespeeld, klets nu maar door over die prutser van een Afrojack.
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Chrisgee
Fruity King
Fruity King
Berichten: 642
Lid geworden op: wo 06 jan 2010 11:33

Ongelezen bericht door Chrisgee »

Madonna - Revolver (David Guetta ft. Afrojack One Love Mix)

Goed of kut?
Gebruikersavatar
Ezyo
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3107
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 16:44
Locatie: Arcadia Bay, Oregon
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ezyo »

Ik voorspel 'kut'.
NatteHanddoek
Verbannen
Berichten: 2341
Lid geworden op: di 24 jun 2008 12:06
Locatie: Terneuzen Haat: Ponies
Contacteer:

Ongelezen bericht door NatteHanddoek »

Ezyo schreef:Ik voorspel 'kut'.

Same here, gezien de combinatie van Madonna, Afrojack, David Guetta en dat nummer One Love...
Gebruikersavatar
Chrisgee
Fruity King
Fruity King
Berichten: 642
Lid geworden op: wo 06 jan 2010 11:33

Ongelezen bericht door Chrisgee »

Dat nummer one love heeft er niks mee te maken

Is gewoon een stijl die hij naar zijn cd toebenoemd..
Gebruikersavatar
Royal.B
Newbie
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 01 apr 2009 9:56
Locatie: Purmerend

Ongelezen bericht door Royal.B »

In de amerikaanse dance scene zien ze Afrojack als HET nieuwe talent.

Guetta vind hem een van de meest verrassende enzo en met meeste potentieel.

Zag laatst wat interviews op tmf waarin andere artiesten hun mening gaven over Afrojack in miami. Een aantal hele grote namen waren zeer te spreken over hem.

En hier vind iedereen em zwaaar kut zo te zien :p
Het leven is een film, Muziek is mijn soundtrack.
Gebruikersavatar
Chrisgee
Fruity King
Fruity King
Berichten: 642
Lid geworden op: wo 06 jan 2010 11:33

Ongelezen bericht door Chrisgee »

Gebruikersavatar
Simon
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3499
Lid geworden op: zo 03 jun 2007 13:09
Locatie: Ja
Contacteer:

Ongelezen bericht door Simon »

Royal.B schreef:In de amerikaanse dance scene zien ze Afrojack als HET nieuwe talent.

Guetta vind hem een van de meest verrassende enzo en met meeste potentieel.

Zag laatst wat interviews op tmf waarin andere artiesten hun mening gaven over Afrojack in miami. Een aantal hele grote namen waren zeer te spreken over hem.

En hier vind iedereen em zwaaar kut zo te zien :p


America is dan ook het land waar de Jonas brothers succesvol geworden zijn...(om maar een voorbeeld te geven)
Shut your pompous vortex of overlapping fangs
Gebruikersavatar
Chrisgee
Fruity King
Fruity King
Berichten: 642
Lid geworden op: wo 06 jan 2010 11:33

Ongelezen bericht door Chrisgee »

America is dan ook het land waar de Jonas brothers succesvol geworden zijn...(om maar een voorbeeld te geven)


Hahaha
Gebruikersavatar
Royal.B
Newbie
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 01 apr 2009 9:56
Locatie: Purmerend

Ongelezen bericht door Royal.B »

Haha ja blijft me ook verbazen wie daar allemaal doorbreken :O

Zit veel geld en connecties bij eh marketing hier en daar muziek door iedereens strot douwen tot ze het maar accepteren enzo. Zolang je een budget heb kom je wel ergens.

Afrojack heeft daarintegen volgens mij niet echt een dik budget dus dat is nog steeds een raadsel voor me.
Ook al moet ik zeggen dat pon de floor met die gapperd van major lazer toch wel oke was en ik die ook graag gebruikte in me sets, dat nummer werkt gewoon op de dansvloer.
Het leven is een film, Muziek is mijn soundtrack.
Gebruikersavatar
Chrisgee
Fruity King
Fruity King
Berichten: 642
Lid geworden op: wo 06 jan 2010 11:33

Ongelezen bericht door Chrisgee »

Niks Major Lazer.

Lees Afro's Blog maar op zn hyves.

Die fuckers dachten.. wie zijn Afrojack en Diplo? Who gives a fuck.. mijn vocals zitten erop dus het wordt gewoon Major Lazer - Pon de Floor

Afro en Diplo zijn de originele makers..

En denk ook niet dat zn budget super breed is, maar met draaien strijkt ie best wel wat op.. aan zn studio etc te zien..

En ja David Guetta, Lady gaga etc zorgen voor de nodige promotie he :)
Art Inc.
Fruity Loopist
Fruity Loopist
Berichten: 214
Lid geworden op: di 14 apr 2009 22:09

Ongelezen bericht door Art Inc. »

Chrisgee schreef:Niks Major Lazer.

Lees Afro's Blog maar op zn hyves.

Die fuckers dachten.. wie zijn Afrojack en Diplo? Who gives a fuck.. mijn vocals zitten erop dus het wordt gewoon Major Lazer - Pon de Floor

Afro en Diplo zijn de originele makers..

En denk ook niet dat zn budget super breed is, maar met draaien strijkt ie best wel wat op.. aan zn studio etc te zien..

En ja David Guetta, Lady gaga etc zorgen voor de nodige promotie he :)


kleine kanttekening: Major Lazer is Diplo samen met Switch en de vocals waren van Vybz Kartel. Wat je hier allemaal zegt klopt dus niet helemaal al klopt de essentie van het verhaal wel ;)
Gebruikersavatar
Royal.B
Newbie
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 01 apr 2009 9:56
Locatie: Purmerend

Ongelezen bericht door Royal.B »

Afro & Diplo maken de rauwe versie --- switch masterd en mixt de boel-- vocals van vybz kartel -- track uitgebracht onder de naam major lazer op hun album en een andere versie uitgebracht in NL onder de naam van afrojack en diplo.

En toen kwamen de debielen op youtube die het nummer downloade uploade met een gaar filmpie en 1000000 namen gebruikte omdat ze het zelf ook niet snapte.

En daarna kwamen nog 100 remixen met allerlei namen. En toen was iedereen in de war :p
Het leven is een film, Muziek is mijn soundtrack.
Plaats reactie