Dit forum is zeer beginners onvriendelijk

Forum op- of aanmerkingen, NFF mededelingen en NFF meetings worden hier besproken.
Tiberius
Fruity Beginner
Fruity Beginner
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 26 mei 2014 2:19

Dit forum is zeer beginners onvriendelijk

Ongelezen bericht door Tiberius »

Toen ik hier kwam had ik plezier in het kloten met Fruityloops. Dat mijn beginners beat jullie niet goed in de oren klonk en dat het producer technisch nergens op sloeg doet er niet toe. Het kompleet de grond in boren er van wel. Tot op de dag van vandaag zit ik hierdoor opgezadeld met een blokkade die mij het plezier in produceren vergald. Omdat ik zeer competitief ben kan ik het niet uit mijn hoofd zetten als ik ergens aan begin dit minstens een aanhoorbare track moet zijn voor gevorderde en zelfs gevestigde producers. Dit kan helemaal niet. Wat de cultuur verder in de producer wereld is oid interesseert me niet. Een bloemetje dat net op komt kan geen harde klappen verdragen, want dan gaat het dood.
Ik hoop dat jullie met volgende beginnende producers of simpelweg mensen die het programma net ontdekken wat tactischer, empatischer omgaan en niet zo "achterlijk" zijn om dat wat je van een beginner hoort dat met je eigen niveau te vergelijken. Misschien dat hier dan ook iets meer volk komt.
Er zit een heel naar hard kantje aan de producer scene wat naar mijn idee helemaal niet nodig is, en wat het ongezellig en volgens mij ook erg eenzaam kan maken.

Gegroet en succes verder.
Tiberius
Fruity Beginner
Fruity Beginner
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 26 mei 2014 2:19

Re: Dit forum is zeer beginners onvriendelijk

Ongelezen bericht door Tiberius »

En MvR is hier voornamelijk aanwezig (dat sowieso) om zijn eigen onzekere ego'tje overeind te houden en bevestigd te zien natuurlijk. Maar wat mij betreft is het gewoon een zielig ventje die hier in zn eentje een forum om zeep helpt. Niemand staat boven MvR en MvR staat boven iedereen hier. Dat is hoe het is. En iedereen mag zn kont likken. En wat geniet ie er van. Fuckin triest.
Tiberius
Fruity Beginner
Fruity Beginner
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 26 mei 2014 2:19

Re: Dit forum is zeer beginners onvriendelijk

Ongelezen bericht door Tiberius »

Ooh ik zal trouwens ook ff een track van je ontleden:

https://soundcloud.com/markvanrijswijk/vista/s-6uXcA

Doods

Leeg

Monotoon

Saai

Prut (qua tonen)
Tiberius
Fruity Beginner
Fruity Beginner
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 26 mei 2014 2:19

Re: Dit forum is zeer beginners onvriendelijk

Ongelezen bericht door Tiberius »

Je bent een blooper; iemand die leeft in een zeepbel. Zichzelf ophemelt tot hoogtes waar ie niks te zoeken heeft, maar oh zo graag wil zijn.
Tiberius
Fruity Beginner
Fruity Beginner
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 26 mei 2014 2:19

Re: Dit forum is zeer beginners onvriendelijk

Ongelezen bericht door Tiberius »

En nou kan je wel denken dat mijn laatste comment op mezelf slaat. Want volgens mij ben je ook zo (bijdehandte arrogante smartass) iemand die alles wat jouw negatief in de oren klinkt dit projectie is van degene die dit zegt over jou.
Maar ik kan je met zekerheid vertellen dat dit toch echt over jou gaat en niet over mij.

En dan als laatste verdedigingsmechanisme wat dit betreft , dat jij mij wel erg hoog zit en dit omdraait naar jezelf dat je dan toch echt wel iets voor moet stellen. Nee, uit die droom kan ik je ook helpen. Zo zit het ook niet. Hoe het wel zit, is dat wanneer ik me ergens registreer op een forum en er iets van wil maken ik me niet zo maar dwars laat zitten. Dat is hoe het zit. En ik kwam er vandaag achter dat dit nog wel het geval was, omdat jij bij nader inzien gewoon eigenlijk een ontzettend naar ventje bent die een dermate negatieve indruk op mij heeft achter gelaten waar ik me niet eens bewust van was. Tot vandaag. Dus bij deze wil ik je dat nog eens haarfijn laten weten. Ik zou willen eindigen met: en nou oprotten. Maar goed dat zal dan uit mijn hoofd zijn. Dag MARK.
Tiberius
Fruity Beginner
Fruity Beginner
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 26 mei 2014 2:19

Re: Dit forum is zeer beginners onvriendelijk

Ongelezen bericht door Tiberius »

Gebruikersavatar
marks
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1552
Lid geworden op: vr 23 sep 2016 12:19
Soundcloud: Arksss
Locatie: In de buurt van Zwolle

Re: Dit forum is zeer beginners onvriendelijk

Ongelezen bericht door marks »

Heh, sorry maar ik denk dat je niet alles zo persoonlijk moet opvatten.
Verschillende mensen komen van verschillende plaatsen en hebben een andere manier van omgaan met elkaar.
Misschien is dit dan wel een forum maar sommige mensen reageren soms nog wel vel met woorden.
Ik denk niet dat iemand hier een stempel op je plakt als hij je nummer niks vindt.

Als je slecht tegen kritiek kan, dan lijkt het mij niet verstandig om een mening te vragen van iemand.

Althans mijn mening :)

Ps: niet persoonlijk bedoeld
Tiberius
Fruity Beginner
Fruity Beginner
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 26 mei 2014 2:19

Re: Dit forum is zeer beginners onvriendelijk

Ongelezen bericht door Tiberius »

Een mod heeft net als een aanvoerder in een team een grotere stem. Helaas word er van die grotere stem te vaak misbruik gemaakt. Een mooi nummer maken als beginner is harstikke moeilijk. Zoniet onmogelijk. Ik vind dat alle maaksels met opbouwende kritiek moet worden aanschouwd. Of je het niks vind doet er niet toe. Dat kan gewoon gezegd worden. Het gaat er om dat je er plezier in hebt en misschien wat aanmoedigingen of puntjes hoort waar je verder mee kunt en niet het gevoel krijgt een blok beton op je gegooid te krijgen waar je nooit meer onderuit komt. Ik vind persoonlijk het gevoel wat in producties gelegd word het belangrijkste en niet het technische gedeelte.
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Re: Dit forum is zeer beginners onvriendelijk

Ongelezen bericht door MvR »

Tiberius schreef:Ik vind dat alle maaksels met opbouwende kritiek moet worden aanschouwd.


Tiberius schreef:Ooh ik zal trouwens ook ff een track van je ontleden:

https://soundcloud.com/markvanrijswijk/vista/s-6uXcA

Doods

Leeg

Monotoon

Saai

Prut (qua tonen)
Plaats reactie