Een hele goede video inderdaad. Ook ik wist een hoop dingen wel hoor, maar zo valt ook hier goed te zien waarom je juist feedback moet krijgen van mensen die echt verstand hebben van muziek maken.

Veel (niet muziek producerende) mensen praten echt veelste makkelijk over het hele muziek maken en luister ik persoonlijk al eigenlijk niet eens meer naar. Zelfs als je die mensen zo eenvoudig mogelijk probeert uit te leggen wat er zoal komt kijken bij het hele muziek maken, dan kijken ze je soms aan alsof je alleen maar negatief over jezelf denkt terwijl het er juist om gaat om nog beter en constructiever te worden van feedback die wordt gegeven door mensen die veel van muziek maken af weten, want veel constructieve feedback die ik al reeds heb gekregen, ook op dit forum, kloppen wel en zijn ook echt geheel terecht.

Ik weet donders goed dat ik nog steeds weleens tegen dingen aanloop, maar doe er wel alles aan om er toch het beste van te maken.

Soms gaat dat niet altijd in 1 keer, maar we blijven het wel elke keer weer opnieuw proberen.