Fruityloops kopen: waarom?

Voormalige FL Studio Discussies en Vragen en Problemen.
Gebruikersavatar
Jesse
Admin & Remix Master
Admin & Remix Master
Berichten: 4045
Lid geworden op: di 17 jan 2006 14:01
Soundcloud: https://https://soundcloud.com/questiz
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Fruityloops kopen: waarom?

Ongelezen bericht door Jesse »

Fruityloops kopen: waarom?

Veel mensen vragen zich af waarom het verstandiger is om FL te kopen. Hier eventjes (gewoon ter informatie) een paar voordelen die je hebt als je FL koopt:

* Altijd gratis updates, dus als er een nieuwe versie komt, kun je je huidige versie direct gratis updaten.

* Toegang tot het officiële FL forum

* Toegang tot de tutorialsectie op de officiële FL site, zelfs met videotutorials.

* Alles functioneert 100%, dus geen problemen met de software wat bij een gecrackte versie vaak wel zo is.

* Als er iets niet goed werkt heb je zogenaamde 'Customer Support', dit houdt in dat je geholpen wordt met allerlei zaken.



Genoeg voordelen dus om FL te kopen als je nog steeds twijfelt.
Laatst gewijzigd door Jesse op di 07 nov 2006 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Donis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 23 okt 2006 10:44
Locatie: Heijen _0_

Ongelezen bericht door Donis »

Je hebt hier natuurlijk wel gelijk in x-tract, het kan je een hoop problemen voorkomen. Ikzelf heb geen enkel probleem met de gecrackte versies en kan eigenlijk wel aan alle VSTI's komen.
Gebruikersavatar
Buzzer
Master of Melodies
Berichten: 4578
Lid geworden op: do 19 jan 2006 20:36
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Buzzer »

Je moet er Costumer Suport nog aan toevoegen.
Gebruikersavatar
The Human
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1720
Lid geworden op: di 17 jan 2006 9:19
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Human »

En je hebt je eigen FL account, je kan dan aan van alles en nod wat meedoen :)
Success is my only motherfucking option, failure's not

Mijn Acidplanet
Shadow
Newbie
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 10 nov 2006 14:15
Locatie: Leiden

Ongelezen bericht door Shadow »

Fl is een zeer goed programma .. gratis updates enz zijn zeer handig .. maar tog vind ik de magix music studios 2007 ook wel erg verleidelijk om te kopen want die is ook erg goed
C'mon C'mon C'mon , Just bring it on !



M (L) D
Gebruikersavatar
The Boss
Fruity King
Fruity King
Berichten: 797
Lid geworden op: di 17 jan 2006 18:33
Locatie: Haren
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Boss »

Ik begrijp dat magix music studio niet te verwarren is met magix music maker(dat is gewoon loops achter elkaar zetten). Ik heb music studio 2006, opzich zal het wel veel goede functies hebben voor het producen van songs, maar ik vind het programma vrij onoverzichtelijk en moeilijk werken. Maar dat zal ook wel aan liggen dat ik me er nooit echt in verdiept heb.
Shadow
Newbie
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 10 nov 2006 14:15
Locatie: Leiden

Ongelezen bericht door Shadow »

The Boss schreef:Ik begrijp dat magix music studio niet te verwarren is met magix music maker(dat is gewoon loops achter elkaar zetten). Ik heb music studio 2006, opzich zal het wel veel goede functies hebben voor het producen van songs, maar ik vind het programma vrij onoverzichtelijk en moeilijk werken. Maar dat zal ook wel aan liggen dat ik me er nooit echt in verdiept heb.


ja ik heb er weleens mee gewerkt , het is idd een moeilijk programma maar na een tijd begrijp je wel hoe het allemaal werkt net als bij fl als je het nog nooit gebruikt hebt :)
C'mon C'mon C'mon , Just bring it on !



M (L) D
Gebruikersavatar
Paradoc
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 437
Lid geworden op: di 31 jul 2007 18:24

Ongelezen bericht door Paradoc »

Ook Collab is een voordeel voor betalende klanten. Met een gekraakte versie kan je Collab niet gebruiken.
Wil jij, net als Reburn ook jouw reclame als mijn avatar? Reageer dan snel per PM en wie weet ben jij de gelukkige!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Weet ik, maar is het nou echt een voordeel?
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Dj Sigma
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1798
Lid geworden op: zo 21 okt 2007 23:35

Ongelezen bericht door Dj Sigma »

Wat is Collab (als ik dat vragen mag?) :D


Collab van collaboration (samenwerking)?
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

Jep.
Afbeelding
Mendelity
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 20:12

Ongelezen bericht door Mendelity »

sterker nog ik heb een gecrackte FL7 XXL MET collab en ASIO4ALL v2 ^^... alles doet het perfect... leg me nou nog eens uit wrm kopen?? om meer dan 300 euro te verspillen?? dacht het niet lol...
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

Nou wat een binnenkomer. Welkom.

Niet alles doet het perfect, want jij bent niet op de hoogte van de updates (FL 7.4 bijvoorbeeld), want die is er alleen maar voor geregistreerden. Dus jij bent altijd een paar bugs rijker dan de rest.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dimas
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3704
Lid geworden op: di 30 jan 2007 15:08
Locatie: Assen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dimas »

Mendelity schreef:sterker nog ik heb een gecrackte FL7 XXL MET collab en ASIO4ALL v2 ^^... alles doet het perfect... leg me nou nog eens uit wrm kopen?? om meer dan 300 euro te verspillen?? dacht het niet lol...


Nou, dat vind ik nou niet echt beleefd tegenover de mensen van Image-Line. Als je er veel gebruikt van maakt en misschien ooit nog eens zelf geld aan verdient vind ik het meer dan redelijk om het te kopen. Zelfs al heb je het nu illegaal en doe je er niks mee, dan vind ik het aardig asociaal om er zó over te praten.
Afbeelding
Mendelity
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 20:12

Ongelezen bericht door Mendelity »

mijn oom werk daar als een van de bedrijfsleiders... maar we hebben pure haat tegenover elkaar... anyhowz ik vond het gewoon op isohunt.com ... ik zocht naar een film toen zag ik het...

en bovendien was ik er niet vanplan er geld mee te verdienen.... gewoon een paar nummers maken en zelf inzingen... als ik een keer tijd en geld heb koop ik het wel...
Plaats reactie