Nieuwe contest

Ben jij de beste op dit forum? Bewijs het hier!

Wat wordt de nieuwe contest?

Humor
8
26%
Rock
0
Geen stemmen
Chill out
9
29%
Klassiek
1
3%
3xOsc
6
19%
Emoties
2
6%
Filmmuziek
5
16%
 
Totaal aantal stemmen: 31

Gebruikersavatar
Gerben
Fruity King
Fruity King
Berichten: 995
Lid geworden op: ma 29 okt 2007 22:29
Locatie: Essex/London

Ongelezen bericht door Gerben »

toch hoop ik stiekem dat humor gaat winnen, kwil wel is horen wat mensen daaruit halen :D
http://www.defineaudio.com <-- Music Production Blog
Gebruikersavatar
Simon
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3499
Lid geworden op: zo 03 jun 2007 13:09
Locatie: Ja
Contacteer:

Ongelezen bericht door Simon »

als humor niet wint doen we stiekem een underground humor contest naast die andere contest :badgrin:
Shut your pompous vortex of overlapping fangs
Gebruikersavatar
Richard
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1593
Lid geworden op: di 16 mei 2006 16:34
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Ongelezen bericht door Richard »

Haha humor de koning. :D NFF Humor-master! :D Die titel moet ik hebben.
Gebruikersavatar
neilio
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2040
Lid geworden op: vr 15 dec 2006 14:48

Ongelezen bericht door neilio »

ik help jullie in de strijd.
Humor heb ik voor gekozen.
Ik zou het liefst emoties doen, maar dat gaat zowieso niet winnen, dus dan kan ik mn stem maar beter goed gebruiken :D
Gebruikersavatar
Witsema
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1329
Lid geworden op: wo 04 okt 2006 16:03
Locatie: Nijmegen

Ongelezen bericht door Witsema »

Wtf humor? wat moet ik me daarbij voorstellen, sorry hoor ma ik vind et echt maar niks haha. Of is het de bedoeling dat iedereen gwoon in de microfoon blèert? want zonder vocals vind ik het zeer knap om een humoristisch nr te maken, magoed..
Afbeelding

ôôoh, is, goei?
Gebruikersavatar
Jorik
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1436
Lid geworden op: zo 17 jun 2007 16:20
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorik »

Humor ftw!! :P

Marnix schreef:Wtf humor? wat moet ik me daarbij voorstellen, sorry hoor ma ik vind et echt maar niks haha. Of is het de bedoeling dat iedereen gwoon in de microfoon blèert? want zonder vocals vind ik het zeer knap om een humoristisch nr te maken, magoed..


Als je nou eens de eerste post van dit topic leest, kom je uit in een ander topic, lees iig daar eens de eerste post ;)
Gebruikersavatar
Simon
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3499
Lid geworden op: zo 03 jun 2007 13:09
Locatie: Ja
Contacteer:

Ongelezen bericht door Simon »

met humor kan je alle dingen doen met je muziekstuk die op geen enkel andere manier geapprecieerd zou worden in 'serieuzere' stijlen
Shut your pompous vortex of overlapping fangs
Gebruikersavatar
Witsema
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1329
Lid geworden op: wo 04 okt 2006 16:03
Locatie: Nijmegen

Ongelezen bericht door Witsema »

Jorik schreef:Humor ftw!! :P

Marnix schreef:Wtf humor? wat moet ik me daarbij voorstellen, sorry hoor ma ik vind et echt maar niks haha. Of is het de bedoeling dat iedereen gwoon in de microfoon blèert? want zonder vocals vind ik het zeer knap om een humoristisch nr te maken, magoed..


Als je nou eens de eerste post van dit topic leest, kom je uit in een ander topic, lees iig daar eens de eerste post ;)


jup, gedaan, maar ik blijf bij m'n punt dat het me niks lijkt. (JA ik heb ook humor hoor, maar ik hou het bij het mondelinge)

als iemand van jullie me ECHT kan laten lachen om een 1.30 minuut lang stukje, respect.
Afbeelding

ôôoh, is, goei?
Gebruikersavatar
Jorik
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1436
Lid geworden op: zo 17 jun 2007 16:20
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorik »

Marnix schreef:jup, gedaan, maar ik blijf bij m'n punt dat het me niks lijkt. (JA ik heb ook humor hoor, maar ik hou het bij het mondelinge)


Daar is niks mis mee hoor, maar waarom zou je dat mondelinge niet in muziek kunnen gebruiken? :)
Vrijwel elke cabaratier heeft ook (grappige) liedjes gemaakt, dat zou je toch ook kunnen doen :P
Natuurlijk kan het ook op andere manieren..
Gebruikersavatar
Witsema
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1329
Lid geworden op: wo 04 okt 2006 16:03
Locatie: Nijmegen

Ongelezen bericht door Witsema »

omdat ik geen mic heb :$


ps: me harde schijf moet geformateerd worden aangezien er iets fouts was gegaan bij het implanteren in een andere pc, 70 gig aan FL stuff, muziek, games films weg. Dus hoop dat ik voor die tijd me dingetjes weer trugheb dankzij een recoveryprogramma. dit wou ik gwoon even kwijt hihi.
Afbeelding

ôôoh, is, goei?
Gebruikersavatar
Dimas
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3704
Lid geworden op: di 30 jan 2007 15:08
Locatie: Assen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dimas »

Euh bij mij had ik daar geen problemen mee. K had per ongeluk mn explorer verwijderd laatst, probeerde ik eerst mn harde schijf in andere pc te zetten maar dan moest ie per se formatteren. Dus ik zette de hd weer terug, kopieerde explorer van een andere pc naar mn externe hd, sloot em aan op mijn pc en gokte even wat het pad van die explorer was. En dat werkte, nu heb ik een prachtig vista theme :D
Afbeelding
keysersozeh
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 434
Lid geworden op: ma 29 okt 2007 19:32

Ongelezen bericht door keysersozeh »

Ik heb op film gestemd, maar dan met t volgende idee. De origanisator van deze contest kiest een kort stukje film uit waarachter muziek geplaatst gaat worden door de deelnemers. Of dat nou klassiek of hardcore is maakt niet uit. Zolang t maar t verhaal van t beeld ondersteund of juist vervangt.
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

keysersozeh schreef:Ik heb op film gestemd, maar dan met t volgende idee. De origanisator van deze contest kiest een kort stukje film uit waarachter muziek geplaatst gaat worden door de deelnemers. Of dat nou klassiek of hardcore is maakt niet uit. Zolang t maar t verhaal van t beeld ondersteund of juist vervangt.

Nice!
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Dimas
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3704
Lid geworden op: di 30 jan 2007 15:08
Locatie: Assen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dimas »

Vind ik ook wel een vet idee :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
dj kolj
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 450
Lid geworden op: zo 29 apr 2007 16:14

Ongelezen bericht door dj kolj »

Humor? Gelukkig zit er een kersthit van de Afzetters aan te komen :p .
Wie dit leest eet poep
Gesloten