[Trance/Hardtr./Psytr./Hardst./Early R.] De Grote NFF Collab

Werk mét of tégen elkaar!
Gebruikersavatar
Euphorica
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4537
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 1:16

Ongelezen bericht door Euphorica »

Ik heb ff n stukkie psy gemaakt :) ik heb een klein stukkie van Richard aan het begin gelaten en van daaruit een overgang naar psytrance proberen te maken. het is nog maar een probeersel maar ik ben ff beniewd of jullie het mooi vinden :D

Link:
Download GigaNFFCollabpsy.mp3

Gebruikte synths tot nu toe:4x sytrus,1x 3XOSC,1x ts404,1x Muon tau 2, 2x Vanguard,1x Slayer
Gebruikersavatar
The Human
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1720
Lid geworden op: di 17 jan 2006 9:19
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Human »

Euphorica schreef:Ik heb ff n stukkie psy gemaakt :) ik heb een klein stukkie van Richard aan het begin gelaten en van daaruit een overgang naar psytrance proberen te maken. het is nog maar een probeersel maar ik ben ff beniewd of jullie het mooi vinden :D

Link:
Download GigaNFFCollabpsy.mp3

Gebruikte synths tot nu toe:4x sytrus,1x 3XOSC,1x ts404,1x Muon tau 2, 2x Vanguard,1x Slayer


Ben benieuwd, volgens mij moeten wij 2 het psy gedeelte doen ;)
Success is my only motherfucking option, failure's not

Mijn Acidplanet
Gebruikersavatar
Witsema
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1329
Lid geworden op: wo 04 okt 2006 16:03
Locatie: Nijmegen

Ongelezen bericht door Witsema »

Dit klinkt zoo goed man, ik binnekort ook es ff wa verzinne met zon melo :D hardstyle
Afbeelding

ôôoh, is, goei?
Gebruikersavatar
Jesse
Admin & Remix Master
Admin & Remix Master
Berichten: 4045
Lid geworden op: di 17 jan 2006 14:01
Soundcloud: https://https://soundcloud.com/questiz
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jesse »

Ja maar iedereen mag omstebeurten per categorie de .flp (.zip) posten! Dus iedere sectie geven 2 weken of iets dergelijks.
Gebruikersavatar
Richard
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1593
Lid geworden op: di 16 mei 2006 16:34
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Ongelezen bericht door Richard »

DJ - TQM schreef:ik sta er niet bij, mag ik bij trance/hardtrance iets?

Zeg dan wel even waar je precies bij wil, trance, hardtrance of beiden. Ik deel je wel in bij hardtrance, anders hebben we te veel trance.

Oke dus iedereen is het eens met de melodie, mij best. :D Zoals X-tract zegt, we doen nu de eerste 2 weken het trance gedeelte. Dus uiterlijk 28 maart moet het trance gedeelte klaar zijn. Aangezien ik daar al wat aan heb gedaan lijkt het me handig om nu de andere 4 persoontjes te doen.

Ieder van trance heeft dus 3 dagen de tijd om er wat aan te doen zodat het een nummer van 6 minuten wordt. Uiteraard mogen de andere trance mensen ook beslissen wat er nog meer aan veranderd moet worden. Ik stel voor om het op deze volgorde te doen, maar veel maakt het niet uit.

1. X-tract (van 16 tot 19 maart de tijd);
2. Dimas (van 19 tot 22 maart);
3. The JM (van 22 tot 25 maart);
4. The Human (van 25 tot 28 maart);

Dan kunnen we 28 maart met zijn allen de laatste toontjes er aan leggen. Iedereen het ermee eens?

Uiteraard mogen de mensen van de andere categorieën ook hun ideetjes geven, maar de mensen die de categorie maken beslissen of het doorgaat. :D
Afbeelding
Tim010
Fruity King
Fruity King
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 01 mei 2006 23:27
Locatie: Rotterdam

Ongelezen bericht door Tim010 »

en wanneer mag ik aan den slag ?? :badgrin:
Gebruikersavatar
Dimas
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3704
Lid geworden op: di 30 jan 2007 15:08
Locatie: Assen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dimas »

Jekkes, ik hou niet van deadlines :P

Al helemaal niet in de muziek, ideeën komen op de meest uiteenlopende momenten (en gaan als ik geen computer in de buurt heb)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Euphorica
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4537
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 1:16

Ongelezen bericht door Euphorica »

mag dan de psytrance na de melodic trance? want anders is het veel te moeilijk om een fatsoenlijke overgang te maken.

dit lijkt mij de meest handige volgorde:

Melodic Trance - Psytrance - Hardtrance - Hardstyle - Early Rave
Gebruikersavatar
DJ Sunflow
Fruity King
Fruity King
Berichten: 578
Lid geworden op: za 19 aug 2006 18:06
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door DJ Sunflow »

Zijn er deadlines? sorry hoor, maar dan haak ik af, ik heb niet elke week inspiratie en ik kan daarbij niks beloven als er een deadline van 4 dagen is.
Misschien zal door minder mensen het makkelijker worden om de collab te maken, zolang er overduidelijk deadlines zijn blijf ik even achterwegen hierbij :?
Music is the greatest drug. Think about it.
Gebruikersavatar
Richard
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1593
Lid geworden op: di 16 mei 2006 16:34
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Ongelezen bericht door Richard »

Oke even om het deadline probleem uit de wereld te helpen.

Er zijn technisch gezien géén deadlines. Het is alleen in elke 3 dagen toegestaan dat die persoon wat upload en post. De andere personen kunnen dan VIA die persoon hun dingetjes sturen (op msn, mail, dunno) en die mag bepalen of dat daadwerkelijk in het nummer komt. Mij lijkt dit heel eerlijk omdat iedereen dan zo'n beetje het voor het zeggen heeft.

Dit lijkt mij de meest handige oplossing, anders moet iemand mij maar een beter idee geven. Dit nummer moet überhaupt wel af komen hoor! Als we met z'n allen ongeorganiseerd aan een flp-tje gaan prutten komen we nergens.

@ Euphorica: Overgang klinkt heel goed! En ik wissel wel van hardtrance naar psytrance. Als iemand hier bezwaar tegen heeft hoor ik het wel.

En trouwens, iedereen heeft nu gewoon tijd om aan zijn of haar ding te werken hoor. Ik bedoel, het is niet verplicht om in alleen die 3 dagen te werken aan de Collab.

Tim010 schreef:en wanneer mag ik aan den slag ?? :badgrin:

Over een lange, lange tijd. :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dimas
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3704
Lid geworden op: di 30 jan 2007 15:08
Locatie: Assen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dimas »

Top :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
The Human
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1720
Lid geworden op: di 17 jan 2006 9:19
Contacteer:

Ongelezen bericht door The Human »

Richard schreef:Oke even om het deadline probleem uit de wereld te helpen.

Er zijn technisch gezien géén deadlines. Het is alleen in elke 3 dagen toegestaan dat die persoon wat upload en post. De andere personen kunnen dan VIA die persoon hun dingetjes sturen (op msn, mail, dunno) en die mag bepalen of dat daadwerkelijk in het nummer komt. Mij lijkt dit heel eerlijk omdat iedereen dan zo'n beetje het voor het zeggen heeft.

Dit lijkt mij de meest handige oplossing, anders moet iemand mij maar een beter idee geven. Dit nummer moet überhaupt wel af komen hoor! Als we met z'n allen ongeorganiseerd aan een flp-tje gaan prutten komen we nergens.

@ Euphorica: Overgang klinkt heel goed! En ik wissel wel van hardtrance naar psytrance. Als iemand hier bezwaar tegen heeft hoor ik het wel.

En trouwens, iedereen heeft nu gewoon tijd om aan zijn of haar ding te werken hoor. Ik bedoel, het is niet verplicht om in alleen die 3 dagen te werken aan de Collab.

Tim010 schreef:en wanneer mag ik aan den slag ?? :badgrin:

Over een lange, lange tijd. :lol:


Haha, idd, jij met je herrie :badgrin:
Success is my only motherfucking option, failure's not

Mijn Acidplanet
Gebruikersavatar
Witsema
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1329
Lid geworden op: wo 04 okt 2006 16:03
Locatie: Nijmegen

Ongelezen bericht door Witsema »

Hmm beetje moeilijk hadstyle melo hierop :P is beetje te trancie lol. Ma we gaan eraan werkeeeh^^. als et maar in zelfde toonsoort is.
Afbeelding

ôôoh, is, goei?
Gebruikersavatar
Dimas
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3704
Lid geworden op: di 30 jan 2007 15:08
Locatie: Assen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dimas »

Gaat wel meevallen denk ik.. Ben net een beetje bezig gegaan met een TechTrance achtig gedeelte, klinkt best goed 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stan
Admin
Admin
Berichten: 2824
Lid geworden op: do 05 jan 2006 16:23
Locatie: Ospel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Stan »

Link doet het bij mij niet.. 0o
Afbeelding
Plaats reactie