Tiësto

Discussieer hier over muziek.
Bornslippy
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1519
Lid geworden op: zo 26 feb 2006 9:27

Tiësto

Ongelezen bericht door Bornslippy »

Ik vraag mij nu al een tijd af waarom tiesto bijv. nooit of niet meer gedraait wordt in de grote radioshows van armin van buuren en above and beyond. Weet iemand hier antwoord op? Waarom wordt hij hier nooit gedraaid en tal van andere producers wel. En zoiezo waarom promoten zij elkaar niet terwijl ze dat met andere producers wel doen?

Voor de rest nog de vraag: Wat vinden jullie van hem als producer?

Ik vind hem zelf één van de beste allertijden omdat zijn nummers vaak sterk in elkaar zitten en iets origineels hebben en meestal lekker klinken.

(Tophits: Flight 643 / Suburban train / Just be)
Mike Oldfield - The Song Of The Sun
Gebruikersavatar
Ezyo
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3107
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 16:44
Locatie: Arcadia Bay, Oregon
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ezyo »

Hij heeft geen promotie meer nodig imo.

Oh ja, en mijn mening nog.
Ik heb al zijn In Search Of Sunrise cd's en vind dat er best wat interessants tussezit.

Verder heb ik ook (zover ik weet) al zijn albums en vind ze allemaal erg goed, van In My Memory tot Just Be tot Elements Of Life.
Ik vind eigenlijk de niet-hits veel beter van al deze cd's.
Bornslippy
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1519
Lid geworden op: zo 26 feb 2006 9:27

Ongelezen bericht door Bornslippy »

Ja maar dat heeft armin ook niet lijkt me. En die zit wel in de shows van andere.
Mike Oldfield - The Song Of The Sun
basjeuh
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 5035
Lid geworden op: wo 03 okt 2007 14:02
Locatie: brabant! Mijn producerende Stijlen: alles tussen hardstyle & Hardcore in!
Contacteer:

Ongelezen bericht door basjeuh »

als ik eerlijk mag zijn vind ik die tiesto egt 100 keer niks.
en ik heb ook gehoord dat de tracks die hij releast daar heeft hij nog niet eens de helft gemaakt. of dit klopt is weet ik niet zeker.
Gebruikersavatar
Ezyo
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3107
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 16:44
Locatie: Arcadia Bay, Oregon
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ezyo »

Ik heb het ook vaker gelezen, ook ik weet niet wat er van waar is.
Designer
Newbie
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: di 26 mei 2009 16:19
Locatie: internet

Re: Tiesto

Ongelezen bericht door Designer »

Bornslippy schreef:Ik vraag mij nu al een tijd af waarom tiesto bijv. nooit of niet meer gedraait wordt in de grote radioshows van armin van buuren en above and beyond. Weet iemand hier antwoord op? Waarom wordt hij hier nooit gedraaid en tal van andere producers wel. En zoiezo waarom promoten zij elkaar niet terwijl ze dat met andere producers wel doen?

Voor de rest nog de vraag: Wat vinden jullie van hem als producer?

Ik vind hem zelf één van de beste allertijden omdat zijn nummers vaak sterk in elkaar zitten en iets origineels hebben en meestal lekker klinken.

(Tophits: Flight 643 / Suburban train / Just be)


thijs verwest heeft al een reputatie, dat hoeft hij niet meer te doen.
vroeger was hij vaak bij sensation white etc. maar nu niet meer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Euphorica
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4537
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 1:16

Ongelezen bericht door Euphorica »

Tiesto is gewoon over datum en zijn muziek verbeterd niet ,hij is niet creatief en orgineel maar wel fuking commercieel :p

Leuke plaat :p :
http://www.youtube.com/watch?v=apS42VVcCF0&feature=related
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Euphorica schreef:Tiesto is gewoon over datum en zijn muziek verbeterd niet ,hij is niet creatief en orgineel maar wel fuking commercieel :p

Leuke plaat :p :
http://www.youtube.com/watch?v=apS42VVcCF0&feature=related


Dit is minder creatief of origineel dan alle nummers van Tiësto bij elkaar, en het is ook nog eens supercommercieel (het heeft gewoon een andere doelgroep.)

Daarbij is het kleine stukje trance dát erin is verwerkt van Gouryella, wat een samenwerkingsproject was van Verwest en Corsten en waarin Corsten het grootste aandeel had totdat Tijs helemaal wegging.


Dus ja, eigenlijk door het aanhalen van een nummer als Trancetrutje, al is het humoristisch bedoeld, sla je in mijn ogen nogal een flater :P
Gebruikersavatar
Fender
Verbannen
Berichten: 1385
Lid geworden op: wo 28 nov 2007 19:41
Locatie: Zuid-Oost Rusland

Ongelezen bericht door Fender »

Tiesto componeerd zijn muziek niet eens zelf, volgens mij produceert hij het wel zelf maar dat weet ik niet eens zeker. En hij is zéker niet één van de allerbeste aller tijden!
Luke
Fruity Loopist
Fruity Loopist
Berichten: 119
Lid geworden op: di 10 jul 2007 0:00

Ongelezen bericht door Luke »

Fender schreef:Tiesto componeerd zijn muziek niet eens zelf, volgens mij produceert hij het wel zelf maar dat weet ik niet eens zeker. En hij is zéker niet één van de allerbeste aller tijden!


Hij is verkozen tot bekendste DJ van de wereld, z'n draai skills zijn gemiddeld, nooit echt bijzondere mixes gehoord, anderen halen echt het onderste uit de kan om zoveel mogelijk dynamiek in hun set te stoppen.

Ik vond z'n muziekkeuze op die MagiK CD's daarentegen wel goed , MagiK 7 bijvoorbeeld! :)
Gebruikersavatar
Fender
Verbannen
Berichten: 1385
Lid geworden op: wo 28 nov 2007 19:41
Locatie: Zuid-Oost Rusland

Ongelezen bericht door Fender »

Luke schreef:
Fender schreef:Tiesto componeerd zijn muziek niet eens zelf, volgens mij produceert hij het wel zelf maar dat weet ik niet eens zeker. En hij is zéker niet één van de allerbeste aller tijden!


Hij is verkozen tot bekendste DJ van de wereld

Ja, door mensen zonder verstand van draaien. Hij is alleen de bekendste, en zelfs 'de beste' omdat hij vreselijk commercieel is.
Ik ben het dan ook met je eens dat zijn draai skills gemiddeld zijn.
Sjoelie
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1101
Lid geworden op: do 24 apr 2008 16:06

Ongelezen bericht door Sjoelie »

Ik vraag mij nu al een tijd af waarom tiesto bijv. nooit of niet meer gedraait wordt in de grote radioshows van armin van buuren en above and beyond. Weet iemand hier antwoord op?


http://www.bax-shop.nl/forum/f11-muziek ... o-847.html

Misschien dat dat daar ook mee te maken heeft? als ik armin was zou ik hem dan ook niet meer draaien hoor :p
Gebruikersavatar
Jesse
Admin & Remix Master
Admin & Remix Master
Berichten: 4045
Lid geworden op: di 17 jan 2006 14:01
Soundcloud: https://https://soundcloud.com/questiz
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jesse »

Ten eerste zijn er sinds zijn album Elements of Life (begin 2007) nog maar weinig producties van Tiësto uitgekomen. Wat er dus zo nu en dan nog eens voorbij komt van hem is dus al behoorlijk gedateerd. Ten tweede is tegenwoordig voor de meeste trancers Armin, en dan vooral zijn ASOT's, gewoon veel interessanter. Hij heeft altijd de nieuwste dingen, veel meer dan bijvoorbeeld Tiësto's club life ofzo.

Oja en alle producties tot het album Elements of Life zijn gewoon van Tijs zelf hoor. Het laatste album is idd gecomponeerd door Cor Fijneman en Geert Huinink.
Gebruikersavatar
Ezyo
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3107
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 16:44
Locatie: Arcadia Bay, Oregon
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ezyo »

Elements of Life heeft enkele goede nummers.
Sweet Things met Charlotte Martin is mijn favoriet zo ongeveer.
Verder vind ik In the Dark nog wel eens leuk om te luisteren.
Driving to Heaven is ook leuk, maar dan vind ik de Mat Zo remix cooler.
Everything met Jes vind ik ook erg mooi.
Do You Feel Me met Julie Thompson is ook wel een leuk nummer.
En dan hebben we nog Ten Seconds Before Sunrise wat imo een erg mooi openingsnummer is.
Gebruikersavatar
Jorik
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1436
Lid geworden op: zo 17 jun 2007 16:20
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jorik »

Adagio for Strings vond ik wel nice, maar dat kwam vooral door de compositie van S. Barber :lol:
Plaats reactie