Blauwscherm?!?

Post hier alles over hardware; vragen, problemen, nieuwtjes, etc.
Gebruikersavatar
Ivan Armilis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 26 jun 2013 18:06
Soundcloud: soundcloud.com/armilisivan
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Blauwscherm?!?

Ongelezen bericht door Ivan Armilis »

Hallo people,

Ik heb een focusrite scarlett solo aangeschaft en ik had in eerste instantie de usb 3.0 driver gedownload. Toen ik van een project wilde switchen in FL kreeg ik een Blauw memory dump scherm, ik heb gegoogeld en had gelezen dat het kon komen omdat ik een 3.0 driver had.

Ik heb dus de usb 2.0 driver gedownload, en na een tijdje kreeg ik weer het zelfde probleem. Ik heb nu Focusrite ge-emaild, en ze hebben mij een aantal opdrachten gegeven. Ik moest kijken of alle drivers (ook van de computer enz) geupdated waren, ook moest ik kijken of de focusrite genoeg stroom kreeg etc. Ik heb dit allemaal gedaan en heb nagekeken of alles klopte en dat was ook zo.

Gisteren middag zat ik heerlijk in een project te knutselen en oppeens crashte het weer, nu ben ik dus mn flp kwijt, en het staat niet in de backup folder :|

Heeft iemand ervaring hiermee of enig idee hoe ik dit kl*te blauwe scherm probleem kan fixen, en waardoor deze memory dump kan komen?

Met vriendelijke groet,

Ivan
Snapchat: ivanb.024
Instagram: ivanarmilis
Gebruikersavatar
Scopes
Moderator & Master of Chillout
Moderator & Master of Chillout
Berichten: 4403
Lid geworden op: di 18 dec 2007 22:06
Soundcloud: https://soundcloud.com/ma_zea

Re: Blauwscherm?!?

Ongelezen bericht door Scopes »

Sinds ik op Windows 10 ben overgegaan krijg ik ook regelmatig crashes. Schijtirritant. Ook ik heb een Scarlett.
Ik ga iig weer terug naar w7 waar ik altijd stabiel op draaide. Zit jij ook toevallig op 10?
Gebruikersavatar
Ivan Armilis
Fruity King
Fruity King
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 26 jun 2013 18:06
Soundcloud: soundcloud.com/armilisivan
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Blauwscherm?!?

Ongelezen bericht door Ivan Armilis »

Scopes schreef:Sinds ik op Windows 10 ben overgegaan krijg ik ook regelmatig crashes. Schijtirritant. Ook ik heb een Scarlett.
Ik ga iig weer terug naar w7 waar ik altijd stabiel op draaide. Zit jij ook toevallig op 10?

Nee, ik zit gewoon op windows 7 64 bit :lol:
Snapchat: ivanb.024
Instagram: ivanarmilis
Plaats reactie