Fruityloops kopen: waarom?

Voormalige FL Studio Discussies en Vragen en Problemen.
Gebruikersavatar
Koen
Admin
Admin
Berichten: 1142
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 12:52
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Fruityloops kopen: waarom?

Ongelezen bericht door Koen »

Ik ben met abelvanmierlo in gesprek over zijn ban. Mochten jullie er meningen over hebben dan hoor ik het graag via een PM of mail. Laten we hier in ieder geval weer on topic gaan :)
SoundCloud voor nieuwe tracks
Gebruikersavatar
Fred-E Skywalker
Moderator
Moderator
Berichten: 5534
Lid geworden op: di 16 sep 2008 0:13
Soundcloud: www.soundcloud.com/fred-e-skywalker
Locatie: Groningen.
Contacteer:

Re: Fruityloops kopen: waarom?

Ongelezen bericht door Fred-E Skywalker »

Hallo NFF crew,

FL kopen. Waarom. Ja, ik snap het volledig. Wel een hele duur geintje als je alles compleet wilt. Met name de vst's, plugins, romplers e.a. Alhoewel het in de juiste verhouding staat tot het kopen van hardware ( synths, drummachines, controllers e.a. ). Voor een goeie hardware synth betaal je ook al gauw 1000 euro. Vind het vooral essentieel als je muziek maakt waar je betaalt voor krijgt, wat je verkoopt. Het aanschaffen van het originel pakket is ( uiteraard ) de moeite waard.

-FS-
Bezoek website: www.fredvdwerf.nl
Gebruikersavatar
Gabbie9381
Fruity Loopist
Fruity Loopist
Berichten: 180
Lid geworden op: wo 15 feb 2006 12:21
Soundcloud: https://soundcloud.com/laurensschutze
Contacteer:

Re: Fruityloops kopen: waarom?

Ongelezen bericht door Gabbie9381 »

Ik heb destijds zonder te twijfelen meteen FL Studio All Plugins Bundle gekocht, wilde eerst voor Producer Edition gaan, maar door de 65% korting op alle plugins bij All Plugins Bundle kon ik het niet laten om toch voor de volle pakket te gaan. :D De prijs was best hoog, maar had het er definitief voor over. En dan de life time free updates die je ook nog eens erbij krijgt. Echt een hoop voordelen wat dat betreft en beslist het geld waard. Natuurlijk weet ik ook dat je voor synths soms het beste wat verder kunt kijken dan alleen Image-Line en heb Sylenth1 en Spire in ieder geval ook en ben er nog steeds superblij mee. :D Nou nog kijken wat ik nog anders erbij koop later... ;)

Misschien worden twijfels om FL Studio te kopen ook weg genomen door de volgende video even te bekijken : "Music Producers! DO NOT Pirate or Borrow FL Studio! How I Almost Got SUED!" gemaakt door "Curtiss King TV". Vooral heel belangrijk voor als je je FL Studio ervaring openbaar online wilt delen. ;)

Nog meer goede duidelijke redenen dus om FL Studio te kopen. :fl:
Plaats reactie