NFF Remix Contest Stemtopic

Ben jij de beste op dit forum? Bewijs het hier!

Maak hier je keuze

dj kojl
6
20%
Nattehanddoek
1
3%
Neurologik
1
3%
Jesse
16
53%
Gaatjeniksaan
0
Geen stemmen
Medusa
3
10%
PatrickBehrendt
2
7%
Paul Van der Pennen
1
3%
djdis
0
Geen stemmen
Maya79
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 30

NatteHanddoek
Verbannen
Berichten: 2341
Lid geworden op: di 24 jun 2008 12:06
Locatie: Terneuzen Haat: Ponies
Contacteer:

Ongelezen bericht door NatteHanddoek »

Waar is Scopes' versie? Die vond ik namelijk erg goed...
Maar nu vind ik Jesse het beste, het is een lekker creatief nummer, zit technisch ook gewoon het sterks in elkaar imo.

Jesse dus!
Gebruikersavatar
maya79
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 277
Lid geworden op: wo 16 sep 2009 11:25
Locatie: Belgie

Ongelezen bericht door maya79 »

haha ik ook jesse... :lol:
Sjoelie
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1101
Lid geworden op: do 24 apr 2008 16:06

Ongelezen bericht door Sjoelie »

Ik zat te twijfelen tussen Neurologik en jesse, maar heb toch voor Neuro gekozen omdat ik zijn sounds beter/origineler vind
Gebruikersavatar
Scopes
Moderator & Master of Chillout
Moderator & Master of Chillout
Berichten: 4403
Lid geworden op: di 18 dec 2007 22:06
Soundcloud: https://soundcloud.com/ma_zea

Ongelezen bericht door Scopes »

NatteHanddoek schreef:Waar is Scopes' versie? Die vond ik namelijk erg goed...


thnx, maar ik ben nu jurylid.
En dat zou ook niet eerlijk zijn tegenover de rest als ik nog mee zou doen dan.
Ik deed toch al niet mee om te winnen :p
Gebruikersavatar
Blueyed
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3413
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 13:20
Soundcloud: https://soundcloud.com/dronetracer
Locatie: Groningen en omgeving
Contacteer:

Ongelezen bericht door Blueyed »

Ik heb op Paul gestemd. Ik vind zijn track lekkerder wegluisteren dan de rest. Ik zat eerst te twijvelen tussen Patrick, Paul en Medusa. Maar ik ben toch voor Paul gegaan. Om bovenstaande reden
Gebruikersavatar
Medusa
Fruity Queen
Fruity Queen
Berichten: 914
Lid geworden op: za 22 sep 2007 12:13
Locatie: emmen

Ongelezen bericht door Medusa »

Ik wou eigenlijk op scopes stemmen, had ik ook als enige niets op aan te merken. Op de 2e plek komt Jesse, veel tijd ingestoken en het klinkt gewoon goed. Je vocal staat soms echt teveel op links en de opbouw met die snare had wel iets creatiever gemogen, maar ik vergeef het je :P

Die van neurologic had veel beter gekund, er zitten teveel fouten in. Wel knap plaatje hoor ;) Die van kolj zit een heel leuk synthje in (dat stuk waar die glitch overheen zit), maar voor de rest vind ik hem te slapjes.. met name als het om dnb gaat hehe..

Mijn stem gaat dus (goh stelletje schapen), naar Jesse
www.myspace.com/djsenra
Ik heb hem net aangemaakt, dus voeg me maar ff toe!

26 juni musical therapy :: detec-events.hyves.nl
detec-events.com
Gebruikersavatar
MvR
Moderator
Moderator
Berichten: 8036
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 18:11
Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Locatie: Waddinxveen

Ongelezen bericht door MvR »

Medusa schreef:Ik wou eigenlijk op scopes stemmen, had ik ook als enige niets op aan te merken. Op de 2e plek komt Jesse, veel tijd ingestoken en het klinkt gewoon goed. Je vocal staat soms echt teveel op links en de opbouw met die snare had wel iets creatiever gemogen, maar ik vergeef het je :P

Die van neurologik had veel beter gekund, er zitten teveel fouten in. Wel knap plaatje hoor ;) Die van kolj zit een heel leuk synthje in (dat stuk waar die glitch overheen zit), maar voor de rest vind ik hem te slapjes.. met name als het om dnb gaat hehe..

Mijn stem gaat dus (goh stelletje schapen), naar Jesse


bedankt, maar het is ook zeker niet mijn beste nummer en de afmix zuigt aan alle kanten xD toch leuk dat ik er nog best veel reacties op krijg :D
Ajna
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4667
Lid geworden op: do 24 mei 2007 23:15

Ongelezen bericht door Ajna »

Jeetje het was best moeilijk, ik had ook Scopes als een van mijn favorieten (een mooie relaxte remix) maargoed die heeft nu een andere taak op zich genomen. Verder zaten er ook nog meer leuke inzendingen bij.
Ik stem op Jesse, het is niet direct een stijl waar ik veel naar luister, ben trouwens ook geen echte kenner van het trance genre om er uitgebreider op in te gaan. Ik vind het gewoon een goed geproduceerde remix geworden, er zit creativiteit in, goede sounds, aardig wat afwisseling, er is tijd en aandacht aan besteed.
Gebruikersavatar
Simon
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3499
Lid geworden op: zo 03 jun 2007 13:09
Locatie: Ja
Contacteer:

Ongelezen bericht door Simon »

Ik sluit me aan bij koen en geef mijn stem aan kolj
dat stukje synthsolo is geweldig

verder wil ik ook toevoegen dat scopes mijn eerste keuze was :(
Shut your pompous vortex of overlapping fangs
Gebruikersavatar
Gaatjeniksaan
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1296
Lid geworden op: ma 17 dec 2007 16:45
Locatie: Hoorn NH

Ongelezen bericht door Gaatjeniksaan »

Andere ook goed gedaan, ik stem Jesse
Gebruikersavatar
Jesse
Admin & Remix Master
Admin & Remix Master
Berichten: 4045
Lid geworden op: di 17 jan 2006 14:01
Soundcloud: https://https://soundcloud.com/questiz
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jesse »

Wow, bedankt voor al deze stemmen!! Dit had ik niet verwacht :P

Ik heb alles eens even beluisterd en moet toch zeggen dat die van Kolj mij het meest aanspreekt. Begint erg lekker, goed gebruik van de vocals, lekkere droge sawsynths. De algemene bass die gesidechained wordt is misschien iets te sawwy, maar hij stoort niet. Die slidesaw later is ook erg goed gemaakt!

Dan de pads in de break bij het refrein, idd behoorlijk hoog chillout gehalte, nice work. Vocals zijn over het algemeen ook goed gebruikt, iig een hoger vocal gehalte vergeleken met mijn remix :P

Al met al een leuke plaat, muzikaal gezien (akkoorden, melodietjes, synths) bovengemiddeld. Ritmisch gezien echter wat minder, de beat zit weinig variatie in - wat extra percussie of variaties in hihats oid had gekund! Maar mijn stem gaat hoe dan ook naar jou Kolj :)

En nogmaals bedankt voor de stemmen iedereen so far...

8)
Gebruikersavatar
Paul Van der Pennen
Newbie
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 04 okt 2009 17:43
Locatie: Rotterdam

Ongelezen bericht door Paul Van der Pennen »

Na lang twijfelen heb ik op de inzending van Medusa gestemd.

Het was een lastige keus daar er veel inzendingen zijn die ik erg goed vond :!:


Gr Paul


@Blueyed Thanxx!
Gebruikersavatar
dj kolj
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 450
Lid geworden op: zo 29 apr 2007 16:14

Ongelezen bericht door dj kolj »

Bedankt voor de stemmen! :D

Ik ga eens rustig alle tracks luisteren.
Wie dit leest eet poep
Gebruikersavatar
dj kolj
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 450
Lid geworden op: zo 29 apr 2007 16:14

Ongelezen bericht door dj kolj »

Nattehandoek:
File not found. It has been either deleted, or it never existed at all. Gebruik geen speedyshare! die expiret altijd....

Neurologik:
Lead synth staat wel erruug schel en overheerst teveel. Kick is niet erg krachtig. Wel goeie opbouw en een prima track. 7.5/10

Jesse:
Steekt goed in elkaar. melodieus goed en ritmisch ook. Het lijkt of de filter van de vocal op 1.25 te laat is ingezet. Stuk bij 3.45 vind ik het lekkerst klinken. 8.5/10

Gaatjeniksaan:
Begin doet me denken aan Dash Berlin - Till the skies fall down. Mist echt een duidelijke bass. bij 4.00 hoor je dat er geknipt is. 7/10.

Medusa:
Begint gelijk lekker! Heerlijk helder. Wat progressiever dan de rest, maar dat stoort absoluut niet, mag alleen wel wat meer variatie in. 8.5/10.

Patrick Behrendt:
downloadsnelheid is 10 kbps gvd :S. Vocals lopenin het begin ergens niet helemaal lekker. Maar al met al wel een lekker nummertje! 8/10

PaulvanderPennen:
Melodieus niet erg sterk en vocal loopt niet lekker. 6.5/10

DjDis:
Baslijn direct uit het nummer zelf. Piano is wel leuk. Geluiden alleen niet echt zuiver. 6/10

Maya79:
beetje goedkope vocal :P. Slechte opbouw. Oefening baart kunst ;) . 5.5/10

en mijn stem gaat naar... Medusa, omdat haar(am I right?) track lekker stevig is en mij het meeste aanspreekt.
Wie dit leest eet poep
Gebruikersavatar
Medusa
Fruity Queen
Fruity Queen
Berichten: 914
Lid geworden op: za 22 sep 2007 12:13
Locatie: emmen

Ongelezen bericht door Medusa »

dj kolj schreef:Nattehandoek:
File not found. It has been either deleted, or it never existed at all. Gebruik geen speedyshare! die expiret altijd....

Neurologik:
Lead synth staat wel erruug schel en overheerst teveel. Kick is niet erg krachtig. Wel goeie opbouw en een prima track. 7.5/10

Jesse:
Steekt goed in elkaar. melodieus goed en ritmisch ook. Het lijkt of de filter van de vocal op 1.25 te laat is ingezet. Stuk bij 3.45 vind ik het lekkerst klinken. 8.5/10

Gaatjeniksaan:
Begin doet me denken aan Dash Berlin - Till the skies fall down. Mist echt een duidelijke bass. bij 4.00 hoor je dat er geknipt is. 7/10.

Medusa:
Begint gelijk lekker! Heerlijk helder. Wat progressiever dan de rest, maar dat stoort absoluut niet, mag alleen wel wat meer variatie in. 8.5/10.

Patrick Behrendt:
downloadsnelheid is 10 kbps gvd :S. Vocals lopenin het begin ergens niet helemaal lekker. Maar al met al wel een lekker nummertje! 8/10

PaulvanderPennen:
Melodieus niet erg sterk en vocal loopt niet lekker. 6.5/10

DjDis:
Baslijn direct uit het nummer zelf. Piano is wel leuk. Geluiden alleen niet echt zuiver. 6/10

Maya79:
beetje goedkope vocal :P. Slechte opbouw. Oefening baart kunst ;) . 5.5/10

en mijn stem gaat naar... Medusa, omdat haar(am I right?) track lekker stevig is en mij het meeste aanspreekt.


bedankt man (ik hou ook wel van een stevige progressieve beat :) ) en ook bedankt p.v.d.p (klinkt haast als een partij). En ja, ben een vrouw ;)
www.myspace.com/djsenra
Ik heb hem net aangemaakt, dus voeg me maar ff toe!

26 juni musical therapy :: detec-events.hyves.nl
detec-events.com
Gesloten