Ik werk momenteel aan mijn nieuwe ALBUM. Genaamd: "Focus". Inmiddels heb ik al bijna een 4 tal tracks afgemaakt. Ik wil er in totaliteit 10 maken. En ik release het album per Soundcloud op maandag 1 juli 2024. Het is muziek in de trant van de jaren 90's & 00's. ClubTrance. Jullie kennen vast nog wel de acts: BBE, ATB, Alice deejay, Chicane, 3 drives on a vinyl, etc. Het zal een hoog classic trance gehalte hebben! Bij deze de teaser!
Warme groet en Fijn weekend luitjes,
FRED-E SKYWALKER.
PS: Mocht je nog wat meer willen horen als voorproefje? Mail me dan: frederikvdwerf@gmail.com . Dan stuur ik je Focus part 2 & 3 ook. De rest verschijnt bij de release van het album Focus maandag 1 juli 2024!
e-Gloomy-nations schreef: ↑ma 03 jun 2024 16:28
En natuurlijk komt Focus part 1 en part 2 op de radio Bullet uitzending dit weekend
Top gast!
Gloomy
Hoi Gloomy!
Ik had je een paar dagen geleden focus part 2 en ook part 3 gestuurd per email. Maar nog niet part 1. Dat heb ik net gedaan. Dus dan heb je ( als het goed is ) 1 t/m 3 in je email. En heb je voor de zekerheid nogmaals 2 & 3 gemaild. Nou. Kijk maar wat je wilt gaan toevoegen aan je mixsetjes van zaterdag 8 en zondag 9 juni! Ik voel me iig vereerd! Dikke knuffel en veel goeds. Van FS.
e-Gloomy-nations schreef: ↑ma 03 jun 2024 16:28
En natuurlijk komt Focus part 1 en part 2 op de radio Bullet uitzending dit weekend
Top gast!
Gloomy
Hoi Gloomy!
Ik had je een paar dagen geleden focus part 2 en ook part 3 gestuurd per email. Maar nog niet part 1. Dat heb ik net gedaan. Dus dan heb je ( als het goed is ) 1 t/m 3 in je email. En heb je voor de zekerheid nogmaals 2 & 3 gemaild. Nou. Kijk maar wat je wilt gaan toevoegen aan je mixsetjes van zaterdag 8 en zondag 9 juni! Ik voel me iig vereerd! Dikke knuffel en veel goeds. Van FS.