Je site gecheckt. Ja, ik weet in welke hoek jij zit qua levensbeschouwing. We hebben zeker raakvlakken. En ieder ( spiritueel ) individu is authentiek, autonoom en autodidactisch. Vaak is het wel universeel waar het over gaat. Maar dan per persoon heel gekleurd en uniek. Daarom geloof ik ook niet in de gevestigde religie. Omdat dit dogmatiek & groepsdenken conformeren reflecteert. You have to find out for yourself. Your own unique path. Keep it up Jan! I am with you.
e-Gloomy-nations schreef: ↑vr 13 dec 2024 16:32
Oef, ik heb de categoriëen op de hoofdpagina kunnen plaatsen, dat maakt het makkelijker en interessanter. Niewaar Fredsel?
Message From One is een blog dat verschillende onderwerpen verkent die verband houden met de ideeën en het werk van iemand genaamd Jan Gloomy. De site biedt gratis toegang tot Gloomy's promomixen en belicht zijn levenswerk, dat lijkt te draaien om spirituele concepten zoals het Absolute Bewustzijn. Er zijn ook reflecties over thema's als vriendelijkheid, lijden, de kracht van liefde en zelfs de spirituele aspecten van metalmuziek. Verder geeft de blog instructies over hoe Gloomy's YouTube-kanaal te gebruiken en presenteert het een eerbetoon aan de muzikant Mario Mathy. Ten slotte bevat de site een verkenning van 'reality shifting' door de lens van Gloomy's ervaringen en een spiritueel perspectief op het horen van stemmen.